Kolonie/obozy z jakim biurem?

Jak w temacie – kogo polecacie?
Ola w zeszłym roku była dwa razy z Jaworzyną, w tym roku jedzie w lipcu na obóz karate, ale szukam czegoś na sierpień.
Jak nie Jaworzyna to co? Komu ufacie? Z usług jakiego biura byłyście zadowolone?

24 odpowiedzi na pytanie: Kolonie/obozy z jakim biurem?

  1. Zamieszczone przez An_ki
    Jak w temacie – kogo polecacie?
    Ola w zeszłym roku była dwa razy z Jaworzyną, w tym roku jedzie w lipcu na obóz karate, ale szukam czegoś na sierpień.
    Jak nie Jaworzyna to co? Komu ufacie? Z usług jakiego biura byłyście zadowolone?

    A Jaworzyne polecasz? bo moja właśnie w tym roku jedzie.

    • Polecam 🙂 Ola była 2 razy, dzieci znajomych też na innych obozach i wszyscy zadowoleni 🙂

      • Jeśli chodzi o obozy/kolonie z biurami podróży, trudno przewidzieć, jak będzie wyglądał pobyt na miejscu. Wiele zależy nie tylko od biura, które sprzedaje ofertę, lecz przede wszystkim od organizatorów imprezy.

        Ja 14 lat temu pojechałam na obóz do Hiszpanii ze znanym ówcześnie biurem Alpina Tour. Duże biuro z doskonałą renomą, sponsor wielu wycieczek w znanych programach telewizyjnych, m.in. Randka w ciemno.

        Obóz rewelacyjny!!! Nie chciało się wracać… eh

        W kolejnym roku zdecydowałam się na wyjazd do Grecji, z tym samym, sprawdzonym już biurem. I niestety podczas mojego pobytu za granicą biuro splajtowało!!!

        Nikt tego nie przewidział. Wszyscy byli zszokowani!
        Wyjazd pełen nieprzyjemnych wrażeń….

        A biuro było wcześniej przetestowane

        • nieźle… ale nie ma co się tym stresować, bo każde biuro może upaść, chyba nie ma sensu się na to nastawiać, bo możemy zepsuć dzieciom wakacje. Biura muszą być chyba ubezpieczone od takich przypadków, w razie czego dziecko spokojnie zostanie sprowadzone do domu.

          • sama mialam podobna historie, pojechalam na oboz, ale dopiero po powrocie dowiedzialam sie, ze biuro splajtowalo:P
            a co do wyborow na kolonie czy oboz dla dzieci mam taki problem, ze synek byl juz na 1 koloniach i mu sie nie do konca podobalo, a placilam prawie 1500 zl, no i teraz wiem, ze jak mam zaplacic to nie bede placic za sjesty, ktore trwaja 2 godziny

            • Zamieszczone przez dory
              sama mialam podobna historie, pojechalam na oboz, ale dopiero po powrocie dowiedzialam sie, ze biuro splajtowalo:P
              a co do wyborow na kolonie czy oboz dla dzieci mam taki problem, ze synek byl juz na 1 koloniach i mu sie nie do konca podobalo, a placilam prawie 1500 zl, no i teraz wiem, ze jak mam zaplacic to nie bede placic za sjesty, ktore trwaja 2 godziny

              nie martw się, zaraz jakaś dobra dusza ci doradzi

              • halinasuperdziewczyna Dodane ponad rok temu,

                Zamieszczone przez taurus
                nie martw się, zaraz jakaś dobra dusza ci doradzi

                czteropostowa 🙂

                • Zamieszczone przez HalinaSuperdziewczyna
                  czteropostowa 🙂

                  wybacz, ale chyba nie zrozumialam:)
                  tak, jak gdzies juz wspomnialam, znam super biuro, ale dzieciaki czekaja na decyzje kolegów i kolezanek, czy tez wybiora te biuro i te turnusy i wciaz na wszelki wypadek rozgladam sie za innym:)

                  • halinasuperdziewczyna Dodane ponad rok temu,

                    Zamieszczone przez dory
                    wybacz, ale chyba nie zrozumialam:)
                    tak, jak gdzies juz wspomnialam, znam super biuro, ale dzieciaki czekaja na decyzje kolegów i kolezanek, czy tez wybiora te biuro i te turnusy i wciaz na wszelki wypadek rozgladam sie za innym:)

                    chcialam przez to powiedziec ze na ogol na takie pytanie odpowiada sam zadający pod innym nickiem nabijajac ok. 4 postow w miedzyczasie.
                    Jezeli Ty nie masz ochoty reklamowac biura podrozy w ten lub inny sposob, to jestem Ci ogromnie wdzieczna. Mysle ze wielu innych użytkowników rowniez.

                    • Zamieszczone przez HalinaSuperdziewczyna
                      chcialam przez to powiedziec ze na ogol na takie pytanie odpowiada sam zadający pod innym nickiem nabijajac ok. 4 postow w miedzyczasie.
                      Jezeli Ty nie masz ochoty reklamowac biura podrozy w ten lub inny sposob, to jestem Ci ogromnie wdzieczna. Mysle ze wielu innych użytkowników rowniez.

                      aaaaha:) a to nie wiedzialam, ze tak robia
                      ale ze ja pytam i potem sobie odpowiadam? ale to przeciez nie ma sensu:)
                      poza tym reklamuje, jesli mozna to tak nazwac tylko to, co sama bardzo dobrze sprawdzilam i tylko jak ktos mnie spyta o miejsce
                      moge polecic kilka miejsc w bialymstoku, bo tak dlugo tu zyje, ale nie bede reklamowac bez zainteresowania:)

                      • halinasuperdziewczyna Dodane ponad rok temu,

                        Zamieszczone przez dory
                        aaaaha:) a to nie wiedzialam, ze tak robia
                        ale ze ja pytam i potem sobie odpowiadam? ale to przeciez nie ma sensu:)
                        poza tym reklamuje, jesli mozna to tak nazwac tylko to, co sama bardzo dobrze sprawdzilam i tylko jak ktos mnie spyta o miejsce
                        moge polecic kilka miejsc w bialymstoku, bo tak dlugo tu zyje, ale nie bede reklamowac bez zainteresowania:)

                        nie pytamy
                        Reklamy kilkupostowcom zabrania regulamin
                        Ew. Mozesz na priv zainteresowanym reklamowac co tam zechcesz.

                        • Zamieszczone przez HalinaSuperdziewczyna
                          nie pytamy
                          Reklamy kilkupostowcom zabrania regulamin
                          Ew. Mozesz na priv zainteresowanym reklamowac co tam zechcesz.

                          nie rozumiesz, nie bede ani tutaj ani nigdzie reklamowac niczego;/
                          napisalam, ze jesli ktos zastanawia sie nad szkola karate, szkola jezykowa czy przedszkolem dobrym dla dziecka w bialymstoku, moglabym pomoc, tylko tyle

                          • Zamieszczone przez dory
                            nie rozumiesz, nie bede ani tutaj ani nigdzie reklamowac niczego;/
                            napisalam, ze jesli ktos zastanawia sie nad szkola karate, szkola jezykowa czy przedszkolem dobrym dla dziecka w bialymstoku, moglabym pomoc, tylko tyle

                            w Białymstoku ze zdobyciem opinii problemu nie ma – tu wiadomości sie rozchodza z predkością błyskawicy, jakby to było 20tys miasto a nie 300tys.
                            ja też Ci mogę coś polecić w razie potrzeby 😉
                            nawet w kwestii wakacji (na sportowo)

                            Halina, ty sie nie czepiaj dziewczyny, przynajmniej na razie 😉 daj szansę człowiekowi, a nie od razu rozszarpujesz
                            Za privy reklamowe też sypiemy karteluszki i banujemy, o ile odbiorca to zgłosi

                            • Zamieszczone przez Usianka
                              w Białymstoku ze zdobyciem opinii problemu nie ma – tu wiadomości sie rozchodza z predkością błyskawicy, jakby to było 20tys miasto a nie 300tys.
                              ja też Ci mogę coś polecić w razie potrzeby 😉
                              nawet w kwestii wakacji (na sportowo)

                              a moglabys mi wyslac te wakacje na sportowo na priwa? bede wdzieczna
                              bo juz nie robmy reklam, zeby juz nikt na mnie i na Ciebie tez nie krzyczal:)

                              • Zamieszczone przez dory
                                a moglabys mi wyslac te wakacje na sportowo na priwa? bede wdzieczna
                                bo juz nie robmy reklam, zeby juz nikt na mnie i na Ciebie tez nie krzyczal:)

                                e, nikt mnie tu raczej nie posądzi o zarejestrowanie sie tylko w celu wrzucenia reklamy 😉

                                My obstawiamy obóz pływacki, który organizuje trener mojej córki. Wysłać nie wyśle nic, bo w necie nie ma info – wszystko poszło pocztą pantoflową i kilkoma ulotkami na basenie.

                                • Ja osobiście polecam Almatur! Kilka razy wysłałam z nim dziecko i zawsze mega pozytywne wrażenia!

                                  • halinasuperdziewczyna Dodane ponad rok temu,

                                    Zamieszczone przez Usianka

                                    Halina, ty sie nie czepiaj dziewczyny, przynajmniej na razie 😉 daj szansę człowiekowi, a nie od razu rozszarpujesz
                                    Za privy reklamowe też sypiemy karteluszki i banujemy, o ile odbiorca to zgłosi

                                    chyba nie zrozumialam teraz ja
                                    co to znaczy rozszarpujesz?
                                    w ktorym miejscu?

                                    Na prawdę za privy są jakies sankcje??
                                    no to juz tylko na kulinarnym mozna bezkarnie?

                                    nie, no dziewczyny, ja tu serio dla smiechu zagladam oststnio i tak mnie zdziwienie ogarnia, że reklam oplacanych napackane, az oczy bola, znaczy dochody są, a modami sa jakies istoty nie potrafiace nieopłaconych reklam wyrzucic z tekstu
                                    no wada systemu?
                                    czy to protest o podwyżkę może??

                                    • Zamieszczone przez HalinaSuperdziewczyna
                                      chyba nie zrozumialam teraz ja
                                      co to znaczy rozszarpujesz?
                                      w ktorym miejscu?

                                      Na prawdę za privy są jakies sankcje??
                                      no to juz tylko na kulinarnym mozna bezkarnie?

                                      nie, no dziewczyny, ja tu serio dla smiechu zagladam oststnio i tak mnie zdziwienie ogarnia, że reklam oplacanych napackane, az oczy bola, znaczy dochody są, a modami sa jakies istoty nie potrafiace nieopłaconych reklam wyrzucic z tekstu
                                      no wada systemu?
                                      czy to protest o podwyżkę może??

                                      Halinko, ja również dla rozrywki – ale widzę, że mamy nieco inne poczucie humoru, zatem cofam żart o rozszarpywaniu 😉

                                      Zaciekawiłaś mnie natomiast “podwyżką” – chyba wiesz coś o czym ja nie wiem, mimo że moderuje niektóre działy z przerwami od kilku lat. Żeby dostac podwyżkę najpierw trzeba mieć jakąś płacę – przecież moderacja tego forum odbywa się za free.

                                      • halinasuperdziewczyna Dodane ponad rok temu,

                                        Zamieszczone przez Usianka
                                        Halinko, ja również dla rozrywki – ale widzę, że mamy nieco inne poczucie humoru, zatem cofam żart o rozszarpywaniu 😉

                                        Zaciekawiłaś mnie natomiast “podwyżką” – chyba wiesz coś o czym ja nie wiem, mimo że moderuje niektóre działy z przerwami od kilku lat. Żeby dostac podwyżkę najpierw trzeba mieć jakąś płacę – przecież moderacja tego forum odbywa się za free.

                                        Czyli to jest błąd.
                                        Wydajnosci darmowego pracownika nijak sie podniesc nie da…
                                        Szkoda, moze gdyby nie bylo darmowych figurantow zarzad forum pokusilby sie na wydajnego pracownika.

                                        • Zamieszczone przez dory
                                          sama mialam podobna historie, pojechalam na oboz, ale dopiero po powrocie dowiedzialam sie, ze biuro splajtowalo:P
                                          a co do wyborow na kolonie czy oboz dla dzieci mam taki problem, ze synek byl juz na 1 koloniach i mu sie nie do konca podobalo, a placilam prawie 1500 zl, no i teraz wiem, ze jak mam zaplacic to nie bede placic za sjesty, ktore trwaja 2 godziny

                                          polecam: – sprawdzone osobiście na moim dziecku
                                          co do sjest – muszą być – inaczej dzieciaki padły by ze zmęczenia – zwłaszcza na tak intensywnych koloniach na których bywało moje dziecko 🙂

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Kolonie/obozy z jakim biurem?

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general