Komputer i dzidziuś???

Witam wszystkie dziewczyny.
Pisze do was z pytaniem, a mianowicie w pokoju gdzie bedzie mieszkał dzidziuś mamy komputer, prosze powiedzcie czy moge go tu zostawić czy lepiej przenieś? czy u was w domkach też tak jest? Bo mąż dość czesto korzysta i nie wiem czy to nic nie zaszkodzi dzidziusiowi i czy nie bedzie przeszkadzało w spaniu.Dziekuje za rady i opinie.
Pozdrawiam

Nati i Małe Kwietniowe Szczęśćie

4 odpowiedzi na pytanie: Komputer i dzidziuś???

dagi80 Dodane ponad rok temu,

Re: Komputer i dzidziuś???

u mnie też komputer będzie stał w pokoju gdzie będzie dzidzia bo nie mam gdzie go przenieść. Pytałam lekarza czy to nie zaszkodzi – powiedział, że nie tylko monitor ma nie być skierowany na dziecko.
Pozdrawiam

Dagi i kwietniowa Amelka (7.04.2004)

zuzkan Dodane ponad rok temu,

Re: Komputer i dzidziuś???

Uzupelniajac odpowiedz Dagi, moniter nie moze byc tez skierowany na dziecko tylem… bo tam jest najwieksze promieniowanie. U nas tez dzidzius bedzie w tym samym pokoju co komputer bo innego nie mamy.

Zuza + Opiłek 10.VII.2004

olinja Dodane ponad rok temu,

Re: Komputer i dzidziuś???

Proszę na mnie nie krzyczeć :o)
Prawdą jest to, ze tak naprawdę to chodzi o monitor. Radzę ustawić go tak jak w powyższej wypowiedzi ale jeżeli jest to możliwe z czasem zmienić na LCD (taki płaski) to promieniowanie jest szkodliwe dla dorosłych a co dopiero dla dziecka.. Wiem finanse, jednak w tej chwili te monitory juz nie sa aż tak drogie i w niektórych sklepach można je kupić na raty niekoniecznie oprocentowane.
To tylko taki pomysł.

Pozdrawiam,
Olinka

olesia Dodane ponad rok temu,

Re: Komputer i dzidziuś???

Najwięcej promieni tzw szkodliwych (choć nie ma jednoznacznych badań na tn temat) powoduje monitor komputera, zwłaszcza jego tył. I to nieprawda, że komputer nie może mieć skierowanego monitora na dziecko, właśnie z tyłu emituje on ich najwięcej.
Co do kompa w pokoju dziecka. Ja bym go tam nie umieszczała bo komputer jest dośc głośny, dziecko- zwłaszcza malutkie często śpi. Poza tym zapewne będziecie chcieli oglądać filmy na kompie i będzie to dość kłopotliwe.
Pozdrawiam
Ola + 21 miesięczny Piotruś

Znasz odpowiedź na pytanie: Komputer i dzidziuś???

Dodaj komentarz

Dla starających się
proszę opomoc !!!
Jestem w 25 dc i miałam nadzieję że wszystko na dobrej drodze do 2 kreseczek a tu dzisiaj niespodzianka. Poszłam do toalety i okazało się że mam jakiś potwornie brązowawy
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Smuteczki czerwcoweczki...:-( ... (dlugie)
Czytalam gdzies, ze w III trymestrze moga nas dopadac jakies obawy, niepokoje i smutki. Nie przypuszczalam jednak, ze beda do tego tak konkretne powody. Pisalam Wam wczesniej o problemie z moja
Czytaj dalej