Konto osobiste

Chcę zmienić bank i założyć konto w innym.
Jaki bank polecacie? Z czego jesteście zadowoleni? Interesuje mnie
oczywiście konto z najmniejszą ilością opłat.

37 odpowiedzi na pytanie: Konto osobiste

  1. Zamieszczone przez KasiaB.
    Chcę zmienić bank i założyć konto w innym.
    Jaki bank polecacie? Z czego jesteście zadowoleni? Interesuje mnie
    oczywiście konto z najmniejszą ilością opłat.

    mbank jest calekim ok 🙂

      • a ja multibank. to samo co MBank ale ma fizyczne siedziby.

        • Dziękuję, ale mam do nich uraz;)

          • zastanawiam się nad Millenium, macie jakieś doświadczenia z nimi?

            • Zamieszczone przez KasiaB.
              Chcę zmienić bank i założyć konto w innym.
              Jaki bank polecacie? Z czego jesteście zadowoleni? Interesuje mnie
              oczywiście konto z najmniejszą ilością opłat.

              Ja wprawdzie nie polecę, ale odradzę swój – PKO BP. Mnóstwo opłat wszelakich.

              • Idź tam gdzie nie ma opłat za przelewy, gdzie opłata za prowadzenie konta jest najniższa, gdzie masz fizyczne placówki (wbrew pozorom się to czasami przydaje), gdzie dostęp przez infolinię do konsultanta jest szybka, gdzie wypłata z bankomatów jest za darmo. Pewnie jeszcze parę cech banku idealnego by się znalazło 🙂

                • miałam w multibanku. teraz szukam czegoś innego, nie mam już nerwów do nich 😉 dlatego chętnie poczytam wątek.

                  • Zamieszczone przez krecik_75
                    mbank jest calekim ok 🙂

                    Ja założę w mBanku. Czekam tylko na nowy dowód bo paszportu nie akceptują.

                    • też mam w mBanku i jestem zadowolona

                      • Z tego co czytałam kiedyś tu na forum (już był taki temat)to większość opowiedziała się za mbankiem. Najtańszy(z autopsji nie wiem).
                        Ja mam w LukasBank, bezproblemowo, fajnie, ale drogo, zdecydowanie za drogo.
                        Przerzucę się pewnie.
                        Około 12 zł/m-c, przelewy internetowo za darmo. Bankomatów w Lublinie raptem z 6, reszta płatna.
                        W Millenim mam lokatę, obsługa bardzo miła, ofery chyba też nie mają złej

                        • A ja polece konto direct w ing banku slaskim. Konto jest darmowe, przelewy rowniez. Do tego bankomaty na kazdym niemal rogu ulicy. A jesli takowego nie ma akurat w poblizu to za 1zł mozna wyplacic gotowke w bankomatach euronetu.

                          • Zamieszczone przez KasiaB.
                            Chcę zmienić bank i założyć konto w innym.
                            Jaki bank polecacie? Z czego jesteście zadowoleni? Interesuje mnie
                            oczywiście konto z najmniejszą ilością opłat.

                            zobacz w polbanku

                            • ja mam w Pko i wsciekam sie co rusz, zwlaszcza jesli chodzi o przelewy internetowe-ta karta kodow… Non stop ja gdzies gubie…
                              Maz ma w Millenium i jest bardzo zadowolony.

                              • Zamieszczone przez KasiaB.
                                Dziękuję, ale mam do nich uraz;)

                                konto mam w multi ale kredyt w innym wiec mi rybka 🙂

                                • Zamieszczone przez nelly
                                  ja mam w Pko i wsciekam sie co rusz, zwlaszcza jesli chodzi o przelewy internetowe-ta karta kodow… Non stop ja gdzies gubie…
                                  Maz ma w Millenium i jest bardzo zadowolony.

                                  w multiB kody SMS…lub karta – jak kto woli

                                  • przenioslam sie z raiffeisena (dramat) do multibanku
                                    poza tym mamy w mbanku

                                    u mnie bardzo istotne jest odswiezanie kart
                                    raiffeisen potrzebowal 10 dni roboczych

                                    • MB Polecam…

                                      • JA mam mbank i inteligo i wszystko narazie bylo super i bylam bardzo zadowolona, ale… no wlasnie. Staralam sie o kredyt w jednym i drugim banku. W mbanku dostalam 1000 zl (chcialam 10000) pomimo ze reklama obiecywala, ze jezeli masz konto dluzej niz rok itd to dostaniesz wlasnie 10tys, to nagle sie okazalo, ze wplywy na konto tez sa wazne, a ze to konto firmowe, to tam “ruchow” za wielkich nie ma.
                                        W inteligo: pomimo stalych wplywow na konto, comiesieczna pensja itd okazalo sie ze nie mam zdolnosci kredytowej, powod: wplaty byly wykonywane na podkonto, a musza byc robione na konto glowne (dowiedzialam sie o tym teraz, mimo ze konsultant mowil inaczej).
                                        Czyli pomimo, ze mam tam przelewana od kilku lat pensje, zalozona lokate na pewna sumke i jest to moje glowne konto, to kredytu u nich nie dostane… Nie ma jak skontaktowac sie z kims, bo pozostaje tym telefon do konsultanta, ktory nei jest w stanie nic poradzic…

                                        • Zamieszczone przez nelly
                                          ja mam w Pko i wsciekam sie co rusz, zwlaszcza jesli chodzi o przelewy internetowe-ta karta kodow… Non stop ja gdzies gubie…

                                          Rozumiem doskonale, ta karta kodów budzi we mnie agresję:]

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Konto osobiste

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general