Krakowianki-gdzie i jak rodzicie?

Dziewczynki kochane, jakie szpitale wybrałyście i dlaczego? czy wiecie jak będziecie rodzić i to jakoś wpłynęło na Wasze decyzje?

Caillou, Krzyś , Doduś i Mat

11 odpowiedzi na pytanie: Krakowianki-gdzie i jak rodzicie?

  1. Re: Krakowianki-gdzie i jak rodzicie?

    Hej! Ja na Klinice na Kopernika. Po prostu stamtąd mam lekarza, który doprowadził mnie do ciąży (ale bez skojarzeń proszę) i który pomaga tę ciążę utrzymać. Zresztą w ogóle mam do lekarzy z Kliniki zaufanie (za to z tego co dziewczyny pisały z resztą personelu tam nie najlepiej. Chociaż ja tam przeszłam 3 operacje i nigdy na złą opiekę nie narzekałam).
    Jak będę rodzić to wielka zagadka na razie bo jeszcze za wcześnie (14 tydz.)
    A Ty?
    – Bratek i Małe

    • Re: Krakowianki-gdzie i jak rodzicie?

      tez w Koperniku, mialam juz zrezygnowac ale lekarz mnie przekonal…podobno 2 pietro jest odnowione i personel tez:)

      Gaba i Marysia + Fasola! (9 tygodni)

      • Re: Krakowianki-gdzie i jak rodzicie?

        Aga proponuje jednak Kopernika, pomogę Ci po znajmościach. A późniejszym rodzącym obiecuje opisać jak jest na Koprnika (co nieco juz wiem ale to ew. na priwa)

        Kaśka i na 95% córeczka Ola 22-25.11.

        • Re: Krakowianki-gdzie i jak rodzicie?

          ja slyszalam ze na Kopernika to rzeznia, a ze znajomymi roznie bywa. Jesli moge Ci doradzic to lepiej sama pochodz po szpitalach i sie popytaj na miejscu. Ja slyszalam ze na Siemierackiego sa super warunki ale z doswiadczenia niewiem.
          Pozdrawiam
          Ela i Malutka 12.11.03

          • Re: Krakowianki-gdzie i jak rodzicie?

            ja juz tam rodzilam…porod byl naprawde ok, moze nie luksus, ale naprade spoko, gorzej pozniej, niestety duzo gorzej…
            ale mnie przekonuje oddzial neonatologiczny, najlepszy w miescie…

            Gaba i Marysia + Fasola! (9 tygodni)

            • Re: Krakowianki-gdzie i jak rodzicie?

              Ja będę rodzić w SPESIE- co wpłynęło na moją decyzję???Hm…chyba przede wszystkim to, że urodziłam tam półtora roku temu córeczkę, byłam zachwycona opieką jaką otoczono mnie i dziecko ( nieplanowana, nagła cesarka)… Nie wiem czy przez ten czas coś się zmieniło- powiem Wam za jakieś…14 dni- po powrocie z maluszkiem do domku:-)))Basia:-)

              • Re: Krakowianki-gdzie i jak rodzicie?

                Witam, ja mam zamiar rodzić na Siemieradzkiego, prowadzi mnie lekarz z tamtąd, koleżanka jest tam na stażu jako położna, więc zawsze będzi jeszcze ktoś znajomy…
                Chodziłam tam do szkoły rodzenia i nie wydarzyło się nic co mogłoby mnie zrazić do tego szpitala…

                An_ki i Fasolka

                • Re: Krakowianki-gdzie i jak rodzicie?

                  A na kiedy masz termin? bo słyszałam, że tam trwa jakiś remont i nie bardzo chce mi się wierzyć ze to w żaden sposób nie odbije się na warunkach.
                  Ja tam rodziłam dwa razy i generalnie do opieki jako takiej zastrzeżeń nie mam, mogę nawet powiedzieć że jestem zadowolona. Jest jednak coś, co każe mi się mocno zastanowić nad kolejnym porodem tam (choć fakt, ze znam tam już prawie całą ekipę przemawiałby na korzyść tego szpitala). Nie mam zamiaru nikogo zniechęcać, to, co mnie spotkało miało bardzo osobisty charakter i jest związane z konkretną osobą tam pracującą, nie ze szpitalem samym w sobie.

                  Caillou, Krzyś , Doduś i Mat

                  • Re: Krakowianki-gdzie i jak rodzicie?

                    Wiem o czym piszesz, znamy się z innego forum… Co do remontu to jest i owszem, ale w “drugiej” części szpitala, tak, że nie ma wpływu na to co się tam aktualnie dzieje. Termin niby na 24,25 grudnia, ale od trzech dni jestem na fenoterolu więc nie wiem jak to się skończy w praktyce.
                    Pozdrawiam.

                    An_ki i Fasolka

                    • Re: Krakowianki-gdzie i jak rodzicie?

                      Ja z kolei myślę coraz bardziej serio o szpitalu Żeromskiego. Słyszałam bardzo wiele pochlebnych opinii i mam nadzieję, że się nie zawiodę. Liczę na dobrą opiekę w czasie i po porodzie i dobrą opiekę nad Maleństwem. To chyba jest dla wszystkich oczekujących najważniejsze. Mam nadzieję, że wszystko będzie tak jak należy i będę mogła polecać ten szpital.

                      Bejka i Nowy ~23.01.2004

                      • Re: Krakowianki-gdzie i jak rodzicie?

                        Ja na Siemieradzkiego. Kilka razy tam leżałam, tam też miałam operację i po prostu dobrze sie tam czuje. Remont szpitala doświadzczyłam na własnej skórze, ale to był oddział septyczny. Były też w przeciągu ostatniego pół roku dość duże zmiany w personelu szpitala i jak dla mnie obecnie jest ok.
                        Pozdrawiam!

                        Znasz odpowiedź na pytanie: Krakowianki-gdzie i jak rodzicie?

                        Dodaj komentarz

                        Mozarella w ciąży

                        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                        Czytaj dalej →

                        Ile kosztuje żłobek?

                        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                        Czytaj dalej →

                        Dziewczyny po cc – dreny

                        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                        Czytaj dalej →

                        Meskie imie miedzynarodowe.

                        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                        Czytaj dalej →

                        Wielotorbielowatość nerek

                        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                        Czytaj dalej →

                        Ruchome kolano

                        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                        Czytaj dalej →
                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                        Logo
                        Enable registration in settings - general