krążek a poród???

Cześć
Mam małe pytanko jeśli można.
Otóż 04.03.2004 miałam założony krążek.
A ponieważ leczę się u ordynatora szpitala, w którym mam zamiar rodzić 04.05.2004 położył mnie na oddział i wyciągnął krążęk, ale po dwóch dniach znowu go założył i w piątek wysłał mnie do domu.
Z USG wyszło że to 36 tydzień
Wobec tego mam pytanie jak moja szyjka ma się skrócić jak ma odejść czop skoro mam ten cholerny krążek?
Dodam jeszcze że od trzech dni mam mdłośći i wymiotuję a dzisiaj mam również biegunkę
Czy poród może się rozpocząć wcześniej nawet z krązkiem
Pomóżcie proszę

alex i dzidzia 12.06.2004

10 odpowiedzi na pytanie: krążek a poród???

mati2 Dodane ponad rok temu,

Re: krążek a poród???

Cześć
ja jestem dopiero w połowie ciąży ale niestety mam już założony krążek. Przyczyna: lekkie rozwarcie wewnętrzne szyjki. Na ostatniej wizycie lekarz poruszył właśnie temat porodu a krążka. Mówił, że właśnie jedną z najważniejszych zalet pessara jest właśnie to że podczas zaczęcia przedwcześnie akcji porodowej krążek się sam zsuwa. Przy okazji chciałam się zapytać czy nie miałaś żadnych problemów z krążkiem? Mój problem polega na tym, że cierpie na zaparcia. Walcze z tym różnymi środkami z różnym skutkiem. A właśnie podczas wizyt w toalecie i podczas nawet lekkiego wysiłku krążek obniża mi się, tak że czuję go wyraźnie palcami w pochwie. Lekarz twierdzi, że mam poprostu krótką pochwę a szyjka podczas wysiłku obniża się. Po jakimś czasie krążek trochę się cofa do wewnątrz. Ja za każdym razem boję się, że on mi spada. Co na ten temat uważasz? Czy też możesz wyczućkrążek palcami? Przepraszam za takie może dziwne pytania ale już jedną ciążę straciłam i może jestem trochę przewrażliwiona.
Życzę wszytskiego dobrego,
Mati + październikowy Mężczyzna

alex100 Dodane ponad rok temu,

Re: krążek a poród???

Wiesz co jak do tej pory nie miałam takich problemów
Ale gdy mi go wyciągnął i znowu założył to teraz go czuję taj jak bym miała źle założony tampon. Nie przeszkadza mi to jednak w wizytach w toalecie.
Myślę, że to dlatego, że ja się aż tak nie przejmuję.
Jakbyś chciała pogadać to napisz na GG (4125335) tylko jutro bo muszę spadać z kompa
Pozdrawiam i głowa do góry

alex i dzidzia 12.06.2004

margaretka Dodane ponad rok temu,

Re: krążek a poród???

Hej Mati!
Ja też mam założony krążek. I podobnie jak u Ciebie, wędruje sobie w ciągu dnia: to w górę to w dół. To chyba naturalne. Ja mam go prawie 2 miesiące i jego wędrówki w niczym nie szkodzą. Na początku też przeżywałam stres w toalecie, ale już się oswoiłam. Myslę, że wszystko jest OK!
Pozdrawiam serdecznie!
Margaretka

margaretka Dodane ponad rok temu,

Re: krążek a poród???

Hej Alex!
Wiem, że krążek należy zdjąć na 2 tygodnie przed planowanym porodem. Efekt zaciśnięcia szyjki utrzymuje się po zdjęciu krążka jeszcze przez jakiś czas. Z tego co wiem to bywa nawet czasem kłopot z rozwarciem szyjki – tak fantastycznie działa na nią pesar.
Myślę, że powinnaś jak najszybciej powiedzieć swojemu lekarzowi o swoim samopoczuciu: mdłościach i biegunce.
Trzymam kciuki za szybki poród!!! 🙂
Margaretka

ruda77 Dodane ponad rok temu,

Re: krążek a poród???

Cześć,
nie wiem czy poród może się rozpocząć z krążkiem, wiem tylko, ponieważ również mam założony krążek, że mój lekarz /nie jest ordynatorem/ wyciąga go w 38 tc wg. OM i wtedy mogę zacząć rodzić prawie od razu, albo jeszcze te 2 tygodnie chodzić już bez krążka.
Widzę, że kompetencja a właściwie jej brak u niektórych lekarzy jest straszny !!!!
Nie wiem co Ci więcej mogę napisać, może skonsultuj się z innym lekarzem ??
A może po prostu wypytaj dokładnie swojego Pana ordynatora co się dzieje?? i dlaczego ponownie założył Ci krążek i odesłał domu?? Może chodziło o kasę – ja za założenie krążka dość dużo zapłaciłam, więc może chciał Cię skasować podwójnie, ale tego nie wiem …

Pozdrawiam
Życzę udanego rozwiązania
Aga i Staś

ewa77 Dodane ponad rok temu,

Re: krążek a poród???

Cześć,
ja też mam założony krążek od 22 tc i o dziwo mają mi go zdjąć w 35 tc, czy to aby nie za wcześnie ???

asiulek Dodane ponad rok temu,

Re: krążek a poród???

Hej mam pytanko czy zastanawiano sie u Ciebie czy zalozyc szew na szyjce czy krazek. Mam podobny problem ze szyjka rozwarta i krotka wiec nie wiem moze taki krazek jest lepszy.
Czy zakladal Ci go lek w gabinecie czy w szpitalu?

Asia,Jeremi i fasolcia 5.11

alex100 Dodane ponad rok temu,

Re: krążek a poród???

Jak wylądowałam w szpitalu to chcieli mi od razu założyć szew ale ja się nie zgodziłam. Potem poszłam do tego lekarza prywatnie i założył mi krążek. Powiedział że to jest to samo tyle że za krążek trzeba zapłacić, dlatego zazwyczaj proponują szew.
Pozdrawiam

alex i dzidzia 12.06.2004

asiulek Dodane ponad rok temu,

Re: krążek a poród???

a czemu sie nie zgodzilas?? ja chodze prywatnie i moj lek wlasnie we wtorek ma zdecydowac co dalej. Z tego co sie orientowalam to po zalozeniu szwu nie trzeba juz tak lezec non stop a z krazkiem trzeba.To ja sie go jeszcze dopytam jak to tylko o kase chodzi to chyba taki krazek lepszy bo mniej inwazyjny

Asia,Jeremi i fasolcia 5.11

ruda77 Dodane ponad rok temu,

O rany !!!

O rany dziewczyny, wszystko nie tak co piszecie !!!
Otóż to właśnie przy szwie trzeba więcej leżeć i na siebie uważać, a przy krążku można normalnie funkcjonować.
Na chłopski rozum mówiąc: szew może strzelić w każdej chwili a krążek nie wyskoczy tak ooo…. widziałam jak wygląda i nie ma takiej możliwości.
Także dopytajcie się Waszych lekarzy, bo mój powiedział, że jak założymy szew to od razu L4 i żadnych spacerów, a jak krążek to mogę wszystko normalnie robić jak przed ciążą – i właśnie dlatego zdecydowałam się na drugą opcję i nie żałuję.

Pozdrawiam
Aga i Staś

Znasz odpowiedź na pytanie: krążek a poród????

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jedno- i dwulatki
niekapek-moja zgryzota :(
Czesc dziewczyny! nabylam nowy niekapek - Tomee cos tam. Sliczny, polecany przez brytyjskie towarzystwo stomatologiczne, zmieniajacy kolor przy zbyt cieplym plynie itp itd... Malgosia wziela go do ust (dla przypomnienia -
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Ranka po szczepieniu
Drogie mamy, na ramieniu mojej córci (4-tygodniowej) w miejscu szczepienia zrobił się najpierw czerwony ślad. Jednak teraz w tej rance pojawiał się ropka. Dzisiaj przy kąpieli ropka trochę wyciekła. Czy
Czytaj dalej