Krwotoki z nosa u 6-latki

Witam.

Córka miewa krwotoki z nosa. Teraz była chora na ospę i może trochę osłabiona. Wstała i chciała się po coś schylić i dostała mocnego krwotoku z jednej dziurki. Zanim doszłyśmy do łazienki już wyciekała mi krew z podstawionej pod jej buzie ręki. Po około 10 minutach jeszcze plamiła. Co to może być? Jakie badania zrobić? Gdzie się udać?

5 odpowiedzi na pytanie: Krwotoki z nosa u 6-latki

wyki Dodane ponad rok temu,

tu poczytaj:

[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Mialam kilka lat taki problem z synem. Zaczeło się w wieku 7-8 lat i do 12 rż notorycznie krwotoki z nosa. Czasem raz, dwa razy w tygodniu. I to nie takie delikatne, ale czasem zalewał łazienkę. Sypiał z miską i ręcznikiem w pokoju.
Robiliśmy podstawowe badania z krwi wraz z krzepliwoscią. Lekarz proponował zamrożenie czegoś w nosie, ale znowu moja siostra miala coś takiego robione i nic nie pomogło, wiec zrezygnowaliśmy. Samo przeszło.
A powiem,że czasem slabo mi się robiło, jak widziałam taką ilosć krwi a jeszcze jak siąkał to gigantyczne skrzepy wychodziły. Jedno jest ważne- głowa w dół miedzy kolana i zimny oklad jeden na kark, drugi na nos. Nie wolno glowy dawać do tylu, bo takim skrzepem by się zadławił tylko.

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez KreseczkaII:Mialam kilka lat taki problem z synem. Zaczeło się w wieku 7-8 lat i do 12 rż notorycznie krwotoki z nosa. Czasem raz, dwa razy w tygodniu. I to nie takie delikatne, ale czasem zalewał łazienkę. Sypiał z miską i ręcznikiem w pokoju.
Robiliśmy podstawowe badania z krwi wraz z krzepliwoscią. Lekarz proponował zamrożenie czegoś w nosie, ale znowu moja siostra miala coś takiego robione i nic nie pomogło, wiec zrezygnowaliśmy. Samo przeszło.
A powiem,że czasem slabo mi się robiło, jak widziałam taką ilosć krwi a jeszcze jak siąkał to gigantyczne skrzepy wychodziły. Jedno jest ważne- głowa w dół miedzy kolana i zimny oklad jeden na kark, drugi na nos. Nie wolno glowy dawać do tylu, bo takim skrzepem by się zadławił tylko.

Wiem, że nie wolno do tyłu. Badania robiliśmy i są ok i co dalej?

Wyki dzięki za przypomnienie, zapomniałam już, że pisałam o tym :Wstyd:

eiffla Dodane ponad rok temu,

moj syn tak krwawił z noska często ok rok temu (3-4 lata miał)
Przyczyny lekarz nie znalazł, ale dał maść i to chyba po niej te krwotoki ustąpiły. Tez zwykle z jednej dziurki i czasem naprawde mocno leciało. Na poczatku on sie tego bał i dostawał histerii ale tak czesto krawił (srednio raz w tygodniu) ze potem juz sie przyzwyczaił 🙂
Od dawna nic sie nie działo, juz zapomniałam nawet 😀
Chyba ta maść od laryngologa (mamy rewelacyjnego dr- porawdziwy doktor nauk medycznych a nie zwykły lakarz z powołaniem gość) 😀

Dodane ponad rok temu,

Wyniki były ok- lekka anemia, ale to po mamusi. Samo przeszło. Teraz ma 13 lat i od ponad roku zero problemu.

Znasz odpowiedź na pytanie: Krwotoki z nosa u 6-latki?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
onkolog - Warszawa
poszukuję namiarów na porządnego onkologa, najchętniej z wejściem do Centum Onkologii oczywiscie może być na priv z góry dziękuję
Czytaj dalej
Wszystko o porodzie
Depresja po porodzie?
Witam, w styczniu urodziłam wspaniałego, zdrowego synka.Nie mam problemów z opieką nad nim,mam pomoc rodziny. Poród był ok, wspominam go naprawdę dobrze.I tu zaczyna się problem...Te wspomnienia nie dają mi
Czytaj dalej