krzesełko do karmienia?

Dziewczyny pomóżcie mi coś wybrać.
Chcę kupić dla Natalki krzesełko do karmienia – zaczełam się rozglądać.
Wiem, ze ma byc takie, które potem mozna rozłaczyć na osobny stolik i krzesełeczko ale nie chce drewnianych.
Podobają mi sie firmy arti – z tym, ze pewnie są drogie.
Mówię o czymś takim
[Zobacz stronę]
ale nie wiem, czy któras mama ma cos takiego i czy jest to praktyczne??

Pomózcie mi coś wybrać?
Doradzcie co mam kupic, jakiej firmy?

A moze macie cos takiego do sprzedania?
chętnie kupię

Edysia z Natalką (25.08.04)

21 odpowiedzi na pytanie: krzesełko do karmienia?

  1. Re: krzesełko do karmienia?

    ja mam chicco mamma. u mnie sie sprawdza. nie rozklada sie na stolik, ale za to bardzo nisko obniza. jedynie cena powala z nog – Adi sobie sam kupil – za pieniadze z chrztu hehe.

    Maja i Adaś (19.05.2004)

    • Re: krzesełko do karmienia?

      Ja mam Brevi Pony i jestem zadowolona, szczegolnie tym, że blat jest duży i nie przebarwia się.

      ,

      • Re: krzesełko do karmienia?

        kup w ikea – 75 zł – piękne, idealne, małe i poręczne. I LEKKIE!!!

        madzia i

        • Re: krzesełko do karmienia?

          a Wiki jeszcze w nim siedzi?
          Bo u nas karmienia wyglądają tak, że Ulka biega po całym domu, a jaza nią z łychą ganiam
          I zastanawiam się po co to krzesełko?


          Ola i Ulcia (9m)

          • Re: krzesełko do karmienia?

            Niestety w Łodzi nie ma Ikea – a do warszawy po krzesełko nie chce mi sie jechać.

            Edysia z Natalką (25.08.04)

            • Re: krzesełko do karmienia?

              krzeselko jest wlasnie po to zeby nie biegac za dzieciakiem po domu z jedzonkiem. Wsadzasz do krzesla i jest jedzenie.
              U nas karmienie tylko w krzeselku.
              Pozdrawiam

              Marta 18m-cy

              • Re: krzesełko do karmienia?

                Czy Ty myślisz, że jestem na tyle głupia, że nie wiem do czego służy krzesełko (jak sama nazwa mówi do karmienia)?
                Nie przyszło Ci do głowy, że ktoś może mieć dziecko inne od Twojego. Moja Ula w krzesełku jadła przez kilka tygodni. Odkąd nauczyła się chodzić nie usiedzi w krzesełku (zresztą nigdzie nie usiedzi). Jak ją tylko wkładam to jest płacz, więc co mam ją na siłę sadzać i karmić? Już wolę biegać za małym wiercipiętą.


                Ola i Ulcia (9m)

                • Re: krzesełko do karmienia?

                  Jasne, że każde dziecko jest inne, ale jeśli chcesz latać za nią z łożką to jest twoja sprawa.
                  Marta jest też bardzo ruchliwym dzieckiem, ale jak jest jedzenie, to tylko w krzesełku.
                  mysle, że trzeba spróbować z nauką jedzenia w jednym miejscu przy stoliku, bo potem dziecko może być jeszcze bardziej rozkarpyszone.
                  Spozywanie posiłków powinno odbywać się na spokojnie, a nie w biegu za dzieckiem.

                  Marta 18m-cy

                  • Re: krzesełko do karmienia?

                    Popieram i też próbuję ustalić taki właśnie zasady…z reguły udaje mi się to w weekendy, ale w tygodniu babcia pozwala prawie na wszystko a ja w pracy, więc…..błędne koło 🙂 Co ciekawe, to Kubiś od jakiegoś czasu przy mnie raczej nie robi scen podczas jedzenia w foteliku a przy babci grymasi buntuje sie i w efekcie lata po mieszkaniu a babcia za nimz łyżeczką…..
                    Dochodzę więc do wniosku, że można nauczyć jedzenia w foteliku tylko trzeba być konsekwentnym. Oby mi się udało 😉

                    ,

                    • Re: krzesełko do karmienia?

                      jedzenie jest ściśle skojarzone z krzesełkiem – jak sie drze i nie chce w krzesełku to chodzi głodna. Więc skumała, teraz jak głodna to wyje pod krzesełkiem :-)))

                      madzia i

                      • Re: krzesełko do karmienia?

                        hihi olcia, ale sie usmiałam :)) dobre 🙂 buziaczki!

                        Jestem słoneczkiem mamusi

                        Ola i Gabunia 05/06/04

                        • Re: krzesełko do karmienia?

                          doradzam edysiu- kup tanie 🙂 serio- u nas kupione za 90 pln i sprawdza sie ok, choc jak piszą dziewczyny- jesli dziecko jest mobilne- cienko ma sie sprawa z karmieniem w jednym miejscu 🙂 my mamy drewniane- wiesz- oddzielnie stolik i krzesełko 🙂 i dzieki bogu, ze nie kupilam drozszego, bo bym sobie wybaczyc nie mogła, ze wywaliłam kase, a pozytek zaden 🙂 hheh- gabi toleruje krzesełko do karmienia, w wersji- ze zdjętym stolkiem i krzesełkiem stojącym bezposrednio na podłodze..;) nie lubiła jesc na wysokosciach 🙂 na jej stoliku stoją moje kosmetyki i bardzo im tam wygodnie 🙂 dzieki rozmontowaniu krzesełka na czesci moge wreszcie nakarmić małego wiercipiętę :))

                          reasumując : nie kupuj drogiego 🙂

                          pozdro
                          Jestem słoneczkiem mamusi

                          Ola i Gabunia 05/06/04

                          • Re: krzesełko do karmienia?

                            i my takie mamy i tez sobie chwalimy

                            Pozdrofka!

                            Marta & Amelia 11 maja ’04

                            • Re: krzesełko do karmienia?

                              Nie nie chce drogiego ale te drewniane mi nie bardzo się podobają.
                              Te do krórych dałam link firmy Arti są dsuper a cena ich to 325 zł mąz był w sklepie i pytał i chyba jednak to kupimy.
                              I Natalka będzie miała to na kilka lat bo potem bedzie sobie mogła usiąść i sama jeśc malować sobie czy rysować, układać kostaki itd… Na stoliczku a samo krzesełko to dla mnie faktycznie wywalona kasa… bo potem juz z nim nic nie zrobie…
                              Zakup robimy za 3 tygodnie

                              Buziaczki

                              Edysia z Natalką (25.08.04)

                              • Re: krzesełko do karmienia?

                                właśnie d;atego mam krzesłko za 70zł :-))

                                madzia i

                                • Re: krzesełko do karmienia?

                                  Też chciałam kupić to krzesełko ale jakiś czas temu na forum ktoś odradzał krzesełko firmy Arti. Podobno ma słabe pasy tzn. szybko połamało się zapięcie przy pasach.
                                  Jeśli się jednak na nie zdecydujesz sprawdź dokładnie ten element.

                                  Na Allegro można kupić dużo fajnych krzesełek juz za pół ceny.

                                  Kaśka, Natalka, Paulinka

                                  • Re: krzesełko do karmienia?

                                    a ja wolę drewniane
                                    np. takie [Zobacz stronę]

                                    Aga i Majka 14.08.2004

                                    • Re: krzesełko do karmienia?

                                      no wlasnie, ja tez lubie nasze drewniane krzeselko – proste i bez setki bajerów, też mamy drewex, prawie takie jak to o ktorymn piszesz – polecam sprawdza sie idealnie, kosztowalo 80 zl.

                                      • Re: krzesełko do karmienia?

                                        Patrzyłam na Allegro, ale nic takiego w stylu Arti tam nie ma

                                        Edysia z Natalką (25.08.04)

                                        • Re: krzesełko do karmienia?

                                          Widziałam na Allegro nowe krzeselka Alice ale dawno już tam nie zaglądałam bo Paulince krzesełko przyniósł Mikołaj.

                                          Przed świętami widziałam sporo krzesełek Chicco mamma za ok. 300 zł, nowe w sklepie kosztują 650 zł.

                                          Kaśka, Natalka, Paulinka

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: krzesełko do karmienia?

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general