Krzyżykomania:)

no to Witam w watku dla krzyżykomaniaczek:)
bedziemy tu dzielic sie swoja wiedza o hafcie, doswiadczeniami no i co najwazniejsze naszymi pracami:)

Moja przygoda z haftem zaczela sie w maju 2010 i odrazu porwala sie na głeboka wode:) oto moj debiut

całosc zajelo mi 2 miesiace, prezent dla babci.

kolejny obraz, wyszywalam 6 miesiecy wkoncu mi sie znudzilo i narazie lezy i czeka na swoja kolej….

aktualnie wyszywam

maja byc kalie, zdjecie robione z tydzien temu, moze wiecej. teraz jest juz duzo wiecej xxx, jeszcze tydzien, gora dwa i bedzie gotowy.
a po skonczeniu mam mocne postanowienie skonczyc konia:D:D

34 odpowiedzi na pytanie: Krzyżykomania:)

  1. To i ja się dopisuję. Na chwilę obecną bez zdjęć moich prac( muszę podładować akumulatorki do aparatu)

    • super.moja teściowa też dużo haftuje.ma na swoim koncie wiele obrazów o tematyce religijnej,widoczki, zwierzaki….fajne zajęcie ale bardzo czasochłonne,nie dałam się nigdy tym zarazic i chyba sie nie dam… No może na emeryturze:)
      póki co wystarcza mi moje krzyżówki które też pochłaniaja troche czasu i zabijają nude na placach zabaw:)

      • To ja się podłączę pod temat, bo mam pytanko – może mi któraś z Was tak łopatologicznie opisać jak się te krzyżyki robi?
        Na pracach technicznych chyba nie uważałam zbytnio, a chciałabym takiego haftu spróbować. Z górki dzięki.

        • Zamieszczone przez gacka
          To ja się podłączę pod temat, bo mam pytanko – może mi któraś z Was tak łopatologicznie opisać jak się te krzyżyki robi?
          Na pracach technicznych chyba nie uważałam zbytnio, a chciałabym takiego haftu spróbować. Z górki dzięki.

          poczytaj tutaj

          powinno ci sie wszystko rozjasnic

          • to i ja się dołączam:) wkońcu coś dla mnie:D
            a tu kilka moich prac;)

            w rzeczywistości wyglądają dużo lepiej

            • To i ja się dopiszę do krzyżykomanii. Trochę krzyżykuję, trochę drutuję w wolnych chwilach (a mało ich). Zdjęcia może w przyszłym tyg wstawię (jak znajdę czas co by je porobić).

              • To taka podpowiedź z mojej strony.
                -Kanwa na początek o szerszym splocie (łatwiej będzie się wyszywało na niej)
                – niezbyt długą igłą ( koniecznie z dużym uszkiem i grubszą – mniejsze prawdopodobieństwo, że podczas użytkowania się złamie)
                – kanwę kupuję na metry (większy zapas na zaś)

                • Moja Mama i teściowa ślicznie haftują 🙂 Z tym że teściowa na takiej standardowej kanwie, a Mama na drobniutkiej lub w ogóle na siateczce firankowej (obrazki jakby punktami robione 🙂 ). Ja też kiedyś (kurczę, z jakieś chyba 12 lat temu ) próbowałam haftować oglądając w międzyczasie Luz Maria i powtórki Klanu Chyba nawet jakiś obrazek czy dwa popełniłam, ale nie wiem gdzie są…

                  • ja też się dołączę
                    kiedyś wyszywałam śliczne widoczki i kwiatki, teraz bardziej z tematyki dziecięcej, przedwczoraj wylali mnie z pracy (w piątek 13), więc będę miała więcej czasu na wyszywanie, tylko kasy na mulinkę brak

                    • wlasnie dokonczylam moje kalie, tzn zostalo mi tło jeszcze:)

                      xxxxmaniaczki zapraszam tutaj, mozna znalezc na forum wiele cennych rad i podzielic sie wiedza

                      • Zamieszczone przez ty-gry-sek
                        to i ja się dołączam:) wkońcu coś dla mnie:D
                        a tu kilka moich prac;)

                        w rzeczywistości wyglądają dużo lepiej

                        hej a masz może wzory na te obrazy? czy było to wyszywane na gotowej kanwie?

                        • Zamieszczone przez aneczka1411
                          poczytaj tutaj

                          powinno ci sie wszystko rozjasnic

                          Dzięki Aneczka – idę czytać.

                          • Banzi, a jakich obrazków szukasz? Może akurat będę miała…

                            • Zamieszczone przez koleta
                              Banzi, a jakich obrazków szukasz? Może akurat będę miała…

                              wiesz co, ja bym chciała takli większych rozmiarów pejzaż albo widoczek, tylko chodzi mi o te większe rozmiary najbardziej, ale jeśli masz mniejsze z tych kategorii to ja chętnie przygarnę

                              • Banzi zmolestuje męża, by podłączył i sprawdził skaner – i jeśli będzie działał to mogę przesłać na maila kilka widoczków małych i większych 😀 Gazetek się nie pozbywam 🙂

                                • Zamieszczone przez koleta
                                  Banzi zmolestuje męża, by podłączył i sprawdził skaner – i jeśli będzie działał to mogę przesłać na maila kilka widoczków małych i większych 😀 Gazetek się nie pozbywam 🙂

                                  to ja poproszę
                                  miałam tydzień temu urodziny i dostałam trochę kaski i jak moja Gosia się obudzi to dostanie jeść i idziemy do naszej ulubionej pasmanterii i może coś fajnego dostaniemy no i mam zamiar kupić kanwę i trochę muliny no i ostatni numer hafty polskie bo nie mam

                                  • Zamieszczone przez banzi07
                                    to ja poproszę
                                    miałam tydzień temu urodziny i dostałam trochę kaski i jak moja Gosia się obudzi to dostanie jeść i idziemy do naszej ulubionej pasmanterii i może coś fajnego dostaniemy no i mam zamiar kupić kanwę i trochę muliny no i ostatni numer hafty polskie bo nie mam

                                    Spisałam sobie maila – radziłabym edytować, żeby Tobie spamu nie wysyłali.

                                    • Oooo znalazłam ten wątek i się dopisuję. Ja jestem maniaczką xxx i każdą wolną chwilkę poświęcam na nie. Nie mam zbyt wiele obrazków na swoim koncie bo lubuję się w dużych rozmiarach. Aktualnie na tapecie mam sianokosy w rozmiarze 50/95cm. Leżą cały czas na widoku co by w chwili spokoju choć kilka krzyzyków uczynić ;D To jest nałóg i ciężko się z niego wyleczy – póki co ja w nim nadal tkwię, mogę nic innego nie robić tylko xxxxxxxxx 🙂
                                      Aniu dzięki za wątek!!!

                                      • Zamieszczone przez motylek
                                        Oooo znalazłam ten wątek i się dopisuję. Ja jestem maniaczką xxx i każdą wolną chwilkę poświęcam na nie. Nie mam zbyt wiele obrazków na swoim koncie bo lubuję się w dużych rozmiarach. Aktualnie na tapecie mam sianokosy w rozmiarze 50/95cm. Leżą cały czas na widoku co by w chwili spokoju choć kilka krzyzyków uczynić ;D To jest nałóg i ciężko się z niego wyleczy – póki co ja w nim nadal tkwię, mogę nic innego nie robić tylko xxxxxxxxx 🙂
                                        Aniu dzięki za wątek!!!

                                        witaj!!!!!!!!!
                                        i pochwal sie sqwoimi dzielami

                                        • dokonczyłam kalie

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Krzyżykomania:)

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general