Księgarnia Warszawa

kupiłam 5 cienkich książeczek dla dzieci, koszta wysyłki 14 zł
jedna z książeczek podarta
przesyłka źle zapakowana, cała koperta podarta i widać,że klejona

trudności z odzyskaniem pieniędzy za książki

[Zobacz stronę]

6 odpowiedzi na pytanie: Księgarnia Warszawa

  1. Widocznie miałaś pecha. Rozumiem, że reklamowałaś przesyłkę? Ja kupuję w tej księgarni regularnie i jeszcze nie miałam żadnych problemów 🙂

    • Zamieszczone przez ztforka
      Widocznie miałaś pecha. Rozumiem, że reklamowałaś przesyłkę? Ja kupuję w tej księgarni regularnie i jeszcze nie miałam żadnych problemów 🙂

      może i pech,ale to były oje pierwsze i ostatnie zakupy w tej księgarni:)

      mogłam poczytać opinie na ich temat, to może bym się zastanowiła nad zakupem

      • Moje koleżanki z pracy kupują tam regularnie.
        Z tym że one odbierają książki osobiście.
        Są bardzo zadowolone.

        • Zamieszczone przez Biebrzanka
          kupiłam 5 cienkich książeczek dla dzieci, koszta wysyłki 14 zł
          jedna z książeczek podarta
          przesyłka źle zapakowana, cała koperta podarta i widać,że klejona

          trudności z odzyskaniem pieniędzy za książki

          Dzień dobry,

          Po pierwsze w razie wątpliwości – tak – jestem przedstawicielem owej strasznej księgarni.

          1. Jeżeli koszt wysyłki jest zarzutem, to po pierwsze ta cena nie była ukryta lub doliczona potajemnie. Została samodzielnie wybrana i zaakceptowana z innych opcji wśród których są tańsze. 14 zł płaci się niezależnie od wagi – jeżeli byłby to encyklopedie to nie doliczylibyśmy nic za to, że paczka jest cięższa.
          2. Książka została do nas odesłana i faktycznie była rozerwana, do tego stopnia, że niemożliwe było przeoczenie tego przy pakowaniu. Paczka musiała być wyjątkowo źle traktowana na sortowni / w transporcie – nigdy nam się to do tej pory nie przytrafiło. Ale od tego są reklamacje.
          3. Zwrot pieniędzy został wykonany dokładnie tego samego dnia w którym otrzymaliśmy przesyłkę i zawarty w niej numer konta.

          Oprócz tego reklamacja została rozpatrzona praktycznie od ręki bez zasłaniania się ustawowymi terminami, pisemnymi zgłoszeniami itp.

          Pozdrawiam,
          Pracownik Księgarni

          PS. Drogi Moderatorze – jeżeli chciałbyś usunąc ten post proszę najpierw o kontakt na email podany przy zakładaniu konta.

          • Pomijając kwestię zasadności/niezasadności zastrzeżeń klienta,
            forma odpowiedzi firmy wcale mi się nie podoba 🙁

            • Kupując produkty przez Internet, należy brać pod uwagę fakt, że Poczta Polska to organizacja, która funkcjonuje wyłącznie według tylko sobie znanych standardów. W tym wypadku to raczej pracownik poczty postanowił sobie zajrzeć do środka przesyłki i dlatego ją uszkodził… A wina księgarni w tym akurat żadna. Jak istnieje taka opcja, wybiera się dostawę kurierem.

              Znasz odpowiedź na pytanie: Księgarnia Warszawa

              Dodaj komentarz

              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
              Logo