Kto chodzi na basen?

Czesc dziewczyny, czy któras z Was chodzi ze swoim maleństwem na basen? Od kiedy mozna zaczać?
rita25 i Sonia 03.07.03

13 odpowiedzi na pytanie: Kto chodzi na basen?

xoxo Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chodzi na basen?

Wlasnie w przyszlym tygodniu zaczynamy chodzic na specjalny kurs plywania dla niemowlakow (od urodzienia do 18 miesiecy).Kaya bedzie miala prawe 7 miesiecy.

Duzo krazy wiadomosci o problemach z zapaleniem ucha, ale my idziemy i zobaczymy co to bedzie.

xoxo i KAYA 3.27.03

zabka Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chodzi na basen?

My z Mikołajciem chodzimy na basen. A zaczęliśmy jak Miki skończył 3 miesięce, bo od wtedy właśnie można rozpocząć naukę.

Pozdrawiam
Żabka i Mikołaj (13.02.03

cait Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chodzi na basen?

HeJ!
My chodzimy od… 6 miesięcy. Ba, nawet dłużej, bo Ala miała niecałe 3 miesiące jak zaczynałyśmy kurs.
Chodzimy na basen SGGW w Warszawie. Bardzo sobie chwalimy zajęcia. Instruktorki są fajne a towarzystwo przednie
Prowadząca mówiła, że na basen mogą chodzić dzieci, które mają skończone przynajmniej 2 miesiące. W Polsce nie ma specjalnych basenów, na które chodziłyby tylko maluszki, więc dziecko musi mieć już jakąś odporność.
Bardzo polecam basenik, bo dziecko super się rozwija ruchowo, no i integruje z innymi dzieciaczkami.
A odnośnie zapalenia ucha, to żadne z dzieci w naszej grupie nie chorowało na to. Ostatnio była fala przeziębień, ale mamy starają się żeby dzieci po basenie spędziły jeszcze trochę czasu w pomieszczeniu. Nie wychodzą zaraz na dwór.

Uściski dla malutkiej Soniq!

asiulek Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chodzi na basen?

My chodzimy na basen. Zaczelismy pozno bo od 6 miesiaca jakos wczesniej uwazalam ze Jeremcio jest za maly i szczerze powiem utwierdzilam sie w tym przekonaniu ze na basen powinny zaczynac chodzic dzieci juz siedzace a przynajmniej dobrze trzymajace glowke.
Polecamy bo widac jaka duza radoche sprawia Jeremciowi. My tylko mamy problem z pozniejszym ulozeniem dnia bo przez basen jest kompletnie rozbity- u nas sa zajecia o 16

Asia z Jeremim (04.03.03.)

olenka-p Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chodzi na basen?

polecam [Zobacz stronę]
my chodzimy właśnie do swimmera w katowicach i jest fajowo! niezbyt tania zabawa, ale zrobię wszystko żeby moje dziecko nie było takie ciapowate jak ja :-)))
pzdr,

rita25 Dodane ponad rok temu,

Chyba tez zaczniemy!!!

Skoro piszecie, że na basen mozna chodzic z takimi maluchami jak Sonka to jutro zabieram sie za szukanie takiego miejsca w Gdańsku lub Gdyni.
Ale fajnie!
rita25 i Sonia 03.07.03

jagoda Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chodzi na basen?

Witaj,
My chodzimy na basen juz od miesiąca. Jest to grupa “bobasy” dla dzieci od 3-6 miesięcy. Jagoda jest najmłodsza a jak zaczynaliśmy chodzić to miała tylko 2,5 miecha. Nie trzymała wtedy jeszcze sztywno głowki ale nie czarujmy się, to nie jest nauka pływania tylko oswajanie z wodą. Polecam, jest cudownie a po basenie Jagoda śpi przynajmniej 2 h.

Basia z Jagódką (28.06.2003)

rita25 Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chodzi na basen?

No patrz, nie wiedziałam, że Sońka będzie miała nosidełko po pływaczce!
Pzdr, rita25 i sonia 03.07.03

cait Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chodzi na basen?

Skontaktuj się może z Agus_25. Ona jakiś czas temu pytała o baseny w Trójmieście. Pewnie jest teraz najlepiej uświadomiona
Widzisz jakie to forum jest małe. Pisują na nim dziewczyny z całego świata, a tak łatwo wpaść na siebie
Nosidełko już się suszy!

Pozdrowionka!

kasiabu Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chodzi na basen?

My na basen chodzilismy jak mały miał 2 m. A teraz (ma 6 m) chodzimy na kurs pływania we Wrocławiu.
Pozdr. Kasia i Piotruś

dorotab Dodane ponad rok temu,

Natalia uwielbia basen!!!

My chodzimy już pół roku. Natalka miała skończone 3 miesiące jak zaczęliśmy chodzić. Na początku basen rewelacyjnioe działał na brzuszek Natalki a teraz mała uwielbia zabawy w basenie. Wiecie naprawdę warto poświęcić te półtorej godziny raz w tygodniu i uszczęśliwać swoje dziecko.
Dorota i Nati
P. S. Sę też bardziej przyziemne korzyści z chodzenia na basen. Natalce już po 5 zajęciach mogliśmy płukać główkę prysznicem bez obaw że coś się naleje do oczu.

basik Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chodzi na basen?

My chodzimy na basen i po pierwszych dwoch zajeciach, ktore byly raczej proba oswojenia Tyni z bezmiarem wody, nadszedl sukces – pelne wlaczenie sie do zabawy!
Polecam :)) Tylko prysznic omijamy z daleka, bo powtorki histerii nie chce juz przechodzic…

Basik i Tynia urodzona 3.10.2002

anika12 Dodane ponad rok temu,

Re: Kto chodzi na basen?

my chodzimy na basen od ponad miesiąca, zaczeliśmy kiedy zuzka miała 2,5 miesiąca

anika i zuzia czerwiec 2003

Znasz odpowiedź na pytanie: Kto chodzi na basen?

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
nosidelko-wklad do wozka
Czy te wklady dla niemowlat (te torby nosidelka) do wozkow wielofunkcyjnych zdaja wogole egzamin??? Nie wiem jak to sie fachowo nazywa. Mi sie wydaje ze to jest lekko przyciasne dla
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Do mam dzieci rocznych i starszych :-)
Jak długo zakładałyście dodatkową pieluchę (na bioderka)? mama ślicznej Marysi (26.06.2003)
Czytaj dalej