Kto ma gołą podłogę i pełzające dziecko?

Za chwilę będzie raczkować, ale póki co Amelka pełza po całym mieszkaniu jakby miała motorek w tyłku:-) Tylko, że ja mam posadzkę w kuchni i przedpokoju, a w pokojach gołe drewno… i zimno jej. Po kilku minutach buszowania po posadzce zaraz kicha – tak samo jak ja kiedy mi zimno. Pozostaje mi ubierać Amelię w polarki, co trochę amortyzuje:-) Czy ktoś ma podobnie i jakoś to rozwiązuje?

Anka i Amelka 03.08.03.

6 odpowiedzi na pytanie: Kto ma gołą podłogę i pełzające dziecko?

  1. Re: Kto ma gołą podłogę i pełzające dziecko?

    Też mamy gołe podłogi panele i kafelki.
    Na szczęście Tobek nie raczkował ale siadał czasami przewracał się na brzuch i tak leżał na podłodze więc kładłam mu kołdre na której się bawił.
    teraz kiedy juz chodzi to czasami przymierza się do raczkowania więc zakładam mu rajstopki na to spodenki z frotki.
    Nie pozostaje Ci nic innego jak tylko ciepło ubrać i pozwalać na zabawę na podłodze lub rozłożyć kołdre lub koc.


    Ksantia i Tobiasz 15m-cy

    • Re: Kto ma gołą podłogę i pełzające dziecko?

      Ciepły kocyk póki leży i ciepłe portki na tyłek jak raczkuje – jedyna rada. Tak chowała się Iga w wynajmowanym mieszkaniu i szybko się przyzwyczaiła.

      Madzia z Igą ( 7 lat) i Filem (4)

      • Re: Kto ma gołą podłogę i pełzające dziecko?

        Znam to. Tez mam kafelki i panele. Koce nie pomagaja, Gabi woli zimna podloge… Zastanawiam sie nad kupnem wykladzin… A na razie zostaje mi ubieranie jej w cos grubszego…

        pozdrawiam

        Dana&Gabi (23.09.03)

        • Re: Kto ma gołą podłogę i pełzające dziecko?

          idzie lato, wiec niedlugo zimna podloga bedzie zbawienna.
          mieszkanie w upalny dzien potrafi nagrzac sie do 28 stopni


          Ala i Filipek
          ur 29.07.2003

          • Re: Kto ma gołą podłogę i pełzające dziecko?

            My mamy parkiet i płytki, ale małego nie da się zatrzymać. Teraz już coraz wiecej raczkuje, ale brzuchem też jeździ po podłodze. Łapki ma czasem chłodne, czasem kichnie, ale nic mu nie jest. Ubieram mu ciepłe rajstopki, na to skarpetki z ABSem, bodziaczka i frotkowy kaftanik.

            • Re: Kto ma gołą podłogę i pełzające dziecko?

              my mamy parkiet (wczesniej dechy) i kafle. Na etapie raczkowania i pelzania dziewczyny mialy najczesciej rajstopki i spodenki na tylkach.

              Agnieszka + Julianka i Patricia

              Znasz odpowiedź na pytanie: Kto ma gołą podłogę i pełzające dziecko?

              Dodaj komentarz

              Mozarella w ciąży

              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

              Czytaj dalej →

              Ile kosztuje żłobek?

              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

              Czytaj dalej →

              Dziewczyny po cc – dreny

              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

              Czytaj dalej →

              Meskie imie miedzynarodowe.

              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

              Czytaj dalej →

              Wielotorbielowatość nerek

              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

              Czytaj dalej →

              Ruchome kolano

              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

              Czytaj dalej →
              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
              Logo
              Enable registration in settings - general