kupujecie ubrania na allegro?

na chodzenie po sklepach brak i czasu i kasy, a nie chcę już kupować w ciemno..
kupiłam kiedyś spodnie, na zdjęciu super fajne, po rozpakowaniu już nie tak bardzo a teraz rozpadły się po trzecim praniu 🙁 straszna chińszczyzna..

kupujecie? macie sprawdzonych sprzedawców? możecie kogoś polecić?

23 odpowiedzi na pytanie: kupujecie ubrania na allegro?

kotus Dodane ponad rok temu,

własnie zamówiłam pierwszy raz 5 bluzek.Przyjdą dopiero za 2-3 tyg bo idą zza granicy 🙂

natinka Dodane ponad rok temu,

Nie kupuje nie lubię kupować ciuchów z neta …

magda Dodane ponad rok temu,

My zamawiamy z allegro dużo rzeczy. Odnośnie ciuchów to ostatnio koszulki dla Męża od reporter.pl, materiał super, nic się z nimi nie dzieje, grubsza bawełna a nie jakaś szmatka, naprawde fajne. Ja dla siebie to tylko bluzki, sweterki zamawiam, gacie i sukienki to ja musze przymierzyc i zobaczyć jak wyglądam… ale nie mam nikogo poleconego. A może poszukaj czy ktoś nie mieszka blisko Twojej miejscowości, jak co to podjedziesz i zobaczysz:)

yoko Dodane ponad rok temu,

nie, bo i z przymiarką w sklepie czasem to co mi sie podoba wyglada na mnie okrutnie, wiec wole nie wyrzucac kasy w necie.

Dodane ponad rok temu,

A ja sie nosze z zakupem szmizjerki z quelle…bardzo mi sie podoba,bardzo bym ja chciala,ale bardzo sie boje ze przyjdzie byle co…chociaz znam takich co kupuja tam czesto i nie narzekaja…

bep Dodane ponad rok temu,

Głównie na allegro. Dla siebie, dla dzieci. Odzież i obuwie. Mój portfel lubi te ceny. Bardzo rzadko nie trafiam z rozmiarem… więc i tak wychodzi taniej niż w sklepie. A że lubię rzeczy dobre jakościowo to raczej dużo zyskuję 😉
A dodam, że moja figura jest wyjątkowo nietypowa… Ale udaje się. Gdy coś mi się podoba to pytam Sprzedającego o te wymiary, które mogą “nie pasować”. I tak się kręci :Cwaniak:

bratek Dodane ponad rok temu,

kupowałam wiele razy- prawie zawsze przejechałam się na towarze dlatego juz nie kupuję
chyba, że dla dzieci

devilry Dodane ponad rok temu,

Kupuje dla dzieci i sprzedaję po moich dzieciach. W 90% byłam zadowolona. Ale mam zasadę, że kupuję tylko markowe. Widząc po ubraniach noszonych przez Zu. Spodnie z firmy h&m po 3 latach noszenia wygladaja dokladnie tak samo jak w dniu ich zakupu w sklepie realnym, licze wiec ze kupujac uzywany ciuch dostane w takim stanie jak ciuchy Zu.

Dodane ponad rok temu,

tylko dla Krzysia
kiedyś częściej, teraz już częśc rzeczy musimy przymierzyć, więc jedynie jakieś piżamki, bieliznę, t-shirty;
poza tym teraz na przecenach b. dobry gatunkowo towar udaje się zakupić taniej w sklapach, więc allegro przestaje juz być okazją;

sobie zakupiłam raz koszulę s.olivier – za 7 zł z przesyłką, nówka sztuka :Fiu fiu: baaaaaaaaardzo ją lubię i nosze do tej pory (a ma pewnie już ze 4 lata);

qr-chuck Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Aneta24:na chodzenie po sklepach brak i czasu i kasy, a nie chcę już kupować w ciemno..
kupiłam kiedyś spodnie, na zdjęciu super fajne, po rozpakowaniu już nie tak bardzo a teraz rozpadły się po trzecim praniu 🙁 straszna chińszczyzna..

kupujecie? macie sprawdzonych sprzedawców? możecie kogoś polecić?

Kupiłam 3 bluzki i już nie będę – były fajne, ale na mnie wyglądały tragicznie 🙁 – wolę już na drugi raz przymierzyć.

Kupowałam ciuchy ciążowe i z tych byłam zadowolona – nawet jak na początku nie pasowały, to później do nich dorosłam ;).

Dzieciom jak były malutkie kupiłam kombinezony, kurtki – też ok. I kupowałam firmy, której rozmiarówkę znałam.
Ostatnio Aśce kupiłam kurtkę, które wg. rozmiaru miała być za duża, a wyszła na styk – już nie będę ryzykować. Może ew. na strój karnawałowy się jeszcze skuszę…

nusiak Dodane ponad rok temu,

bardzo duzo rzeczy kupuje na allegro i ogolnie w necie, polowe mebli nawet mamy z zakupow online :Fiu fiu:
nigdy sie nie nacielismy, pozatym ja nawet na “normalnych”zakupach nie mierze ciuchow, nie mierze i zawsze udaje mi sie kupic ok – mam niezle oko 🙂

figa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Aneta24:kupujecie? macie sprawdzonych sprzedawców? możecie kogoś polecić?
Od czasu do czasu. Nie. Nie 😉

kotus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez krecik_75:bardzo duzo rzeczy kupuje na allegro i ogolnie w necie, polowe mebli nawet mamy z zakupow online :Fiu fiu:
nigdy sie nie nacielismy, pozatym ja nawet na “normalnych”zakupach nie mierze ciuchow, nie mierze i zawsze udaje mi sie kupic ok – mam niezle oko 🙂

albo po prostu jesteś super wymiarowa i nawet w worku dobrze wyglądasz:-)
ja zamówiłam takie bluzki w tym stylu,ze na pewno bedą leżeć ok
dla córki [Zobacz stronę]
[Zobacz stronę]
i jeszcze kilka

ja3 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Aneta24:na chodzenie po sklepach brak i czasu i kasy, a nie chcę już kupować w ciemno..
kupiłam kiedyś spodnie, na zdjęciu super fajne, po rozpakowaniu już nie tak bardzo a teraz rozpadły się po trzecim praniu 🙁 straszna chińszczyzna..

kupujecie? macie sprawdzonych sprzedawców? możecie kogoś polecić?

Kupuję, ale nie ciuchy. Muszę dotknąć, przymierzyć. Raz , bardzo dawno temu kupiłam, ale nie byłam zadowolona. Od tego czasu już nic z ubrań.

vievioorka Dodane ponad rok temu,

i kupuję i sprzedaję 🙂
Z większości jestem zadowolona :Kciuki:

aska27 Dodane ponad rok temu,

Jeżeli chodzi o ciuszki to z czystym sumieniem mogę polecić Sprzedającą “ANGIELSKASZAFA” . Kilka razy już od niej kupowalam i zawsze byłam zadowolona , jakość świetna , cena przystępna i często gratisy do zakupu .

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kotuś:albo po prostu jesteś super wymiarowa i nawet w worku dobrze wyglądasz:-)
ja zamówiłam takie bluzki w tym stylu,ze na pewno bedą leżeć ok
dla córki [Zobacz stronę]
[Zobacz stronę]
i jeszcze kilka

kotuś, ta pierwsza bardzo fajna :Hyhy:
daj zanć jak z jakością jak już dotrą, plis 🙂

edytuję kotusiu – właśnie sprawdziłam sprzedającego, ostatnio mnóstwo negatywów – konto zawieszone
mam nadzieję że chociaż do Was paczka dotrze

marchewkowa Dodane ponad rok temu,

Kupuję dla siebie i dla Kubła.
Właściwie to mam przegięcie w tę drugą stronę. Na allegro mam wszystko wymierzone i wiem, że rękaw musi mieć tyle centymetrów, a długość tyle. Próbowałam Kubie kupić kurtkę w normalnym sklepie. Nie kupiłam, miarki ze sobą nie miałam, a tak na oko kupować nie będę 😉

Ostatnio się zachwycam [Zobacz stronę] . Sklep właśnie ruszył, wcześniej sprzedawali na allegro. Ciuchy mają dwa wymiary: normalny (konfekcyjny od 34 do 48) i rozmiar biustu, tak, że mam bluzki dopasowane i w biuście i w talii i nie mam garba na plecach 😉 Niedługo mają być koszule, żakiety i sukienki letnie.

kotus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez EwkaM:
edytuję kotusiu – właśnie sprawdziłam sprzedającego, ostatnio mnóstwo negatywów – konto zawieszone
mam nadzieję że chociaż do Was paczka dotrze

uuuu to nie ciekawie:Zamotany:do tej pory były same pozytywy.Fakt,że zastanawiało mnie to zawieszone konto,ale mimo to wpłaciłam pieniądze.Myślałam,że może kobieta się z robota nie wyrabia.No zobaczymy….moze paczka dotrze

dorota27 Dodane ponad rok temu,

ostatnio w sieci kupilam sandaly, ale tylko dlatego ze widzialam w people magazine u jednej aktorki i byly stosunkowo tanie, wiec wywnioskowalam ze musza byc tez wygodne, i rzeczywiscie zakup udany!

toffika Dodane ponad rok temu,

kupuje i jestem zadowolona 🙂

ewa7612 Dodane ponad rok temu,

A macie jakieś sprawdzone sklepy, ew. sprzedawcę na allegro, który ma fajne, niedrogie spodnie dresowe dla 5 latka? Coś nie mam szczęścia do spodni dla Kuby, co kupię to albo się prują, albo szybko przecierają na kolanach….

bep Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Ewa7612:A macie jakieś sprawdzone sklepy, ew. sprzedawcę na allegro, który ma fajne, niedrogie spodnie dresowe dla 5 latka? Coś nie mam szczęścia do spodni dla Kuby, co kupię to albo się prują, albo szybko przecierają na kolanach….Konkretnie to nie pamiętam :Śmiech:, ale są tacy sprzedawcy, którzy zajmują się handlem tylko dobrymi jakościowo nówkami H&M i tego typu. Ceny to kolo 50% tego co płacisz w sklepie… Trzeba po nazwie firmy poszukać 😉

Znasz odpowiedź na pytanie: kupujecie ubrania na allegro??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Leczenie niepłodności
Wyniki nasienia-proszę o interpretację i radę..
Witam, ponad rok temu na tym forum dostałam dużo wsparcia i rad, gdy starałam się o swojego maluszka.. teraz stara się moja koleżanka. Właśnie odebrali wyniki męża i bardzo proszę
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Znieczulenie u dentysty
Dziewczyny wiecie może czy można brać znieczulenie u dentysty? Pozdrawiam
Czytaj dalej