kurczak curry-b. proste i smaczniutkie:)))

osolone filety z kurczaka obsmazyc na oleju najlepiej w teflonowym rondelku. Takie podsmazone zalac sosem: 2 kubki smietany kwasnej (najlepsza Kesemka) rozmieszane z przyprawa curry i sola. Przykrywamy i na srednim (raczej mniejszy ) ogniu smazymy (gotujemy…? ) az zrobi nam sie piekny sosik. Sosik jesli bedzie zbyt gesty mozna potraktowac mlekiem lub woda… MOzna od czasu do czasu pomieszac, zeby kurczak nie przypalil sie. Najlepiej podawac z ryzem i surowka z marcherwki (takiej na slodko ze smietana i jablkiem) Smacznego!

guciak i Ninka ur. 27.04.2003

11 odpowiedzi na pytanie: kurczak curry-b. proste i smaczniutkie:)))

  1. Re: kurczak curry-b. proste i smaczniutkie:)

    mniam- mniam 🙂

    /

    • Re: kurczak curry-b. proste i smaczniutkie:)

      mmmhhmm….:-)) Oryginalny przepis byl bardziej skomplikowany, ale ta wersje (zreszta sama ja sobie wypracowalm..:-)) )praktykuje od kilku lat i zawsze wychodzi!:))

      guciak i Ninka ur. 27.04.2003

      • Re: kurczak curry-b. proste i smaczniutkie:)

        Zrobiłam i pyyycha, faktycznie !!!!

        Anek i Oleńka ( 26.04.2003 )

        • Re: kurczak curry-b. proste i smaczniutkie:)

          A czy probowalas ja jesc jak karmisz piersia. Ja uwielbiam curry ale troche sie boje bo jest to bardzo intensywna przyprawa. Daj znac czy cos sie dzidzi dzialo

          Asia z Jeremim (04.03.03.)

          • Re: kurczak curry-b. proste i smaczniutkie:)

            oj nie… tego akurat nie probowalam…. Zreszta juz nie karmie piersia, ale jak karmilam, to wlasciwie wszystko jadlam-lacznie z truskawkami, cola, kawa jogurtami i czekolada…….I nic sie nie dzialo, tazke podejrzewam ze i po curry nic by nie bylo….Wydaje mi sie, ze mozesz poskojnie sprobowac-to nie jest pikantne.

            guciak i Ninka ur. 27.04.2003

            • Re: kurczak curry-b. proste i smaczniutkie:)

              Dzisiaj sobie to serwuje na obiadek. Przepis dawno czytałam, lecz teraz sobie przypomniałam i posmakuje.

              ,

              • Re: kurczak curry-b. proste i smaczniutkie:)

                no to smacznego!;-))

                guciak i Ninka 27.IV.03 [Zobacz stronę]

                • Re: kurczak curry-b. proste i smaczniutkie:)

                  Zrobiłam – bardzo smaczne! A mój mąż był zachwycony. Zastosowałam się także do Twojej sugestii i zrobiłam surówkę z marchewki. Napewno powrócę jeszcze nie raz do tego przepisu.

                  ,

                  • Re: kurczak curry-b. proste i smaczniutkie:)

                    to super!:-) ciesze sie, ze smakowalo:-) Ja dzisiaj robie (wlasnie pachnie w piekarniku…:-)) ) zapiekanke grecka- tez z forumowego przepisu……..-)) Pzdr!

                    guciak i Ninka 27.IV.03 [Zobacz stronę]

                    • Re: kurczak curry-b. proste i smaczniutkie:)

                      Czytając już sięma smaka i wyobrażenie, jak on wygląda- ten kurczaczek. Mniam- uwielbiam kurczaki. Muszę to koniecznie zrobić. Dzięki.

                      Justyna i 9 mies. Martynka

                      • Re: kurczak curry-b. proste i smaczniutkie:)

                        zrobiłam jest pycha a jak sie szybko robi. Cudo

                        Beata i Filip 19,07,2003

                        Znasz odpowiedź na pytanie: kurczak curry-b. proste i smaczniutkie:)))

                        Dodaj komentarz

                        Mozarella w ciąży

                        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                        Czytaj dalej →

                        Ile kosztuje żłobek?

                        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                        Czytaj dalej →

                        Dziewczyny po cc – dreny

                        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                        Czytaj dalej →

                        Meskie imie miedzynarodowe.

                        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                        Czytaj dalej →

                        Wielotorbielowatość nerek

                        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                        Czytaj dalej →

                        Ruchome kolano

                        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                        Czytaj dalej →
                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                        Logo
                        Enable registration in settings - general