kurcze boje sie!-intymne-pocieszcie!

Pislalam tydzien temu, ze mam bole podbrzusza i ze plamie. Mialam isc do lekarza,ale dostalam okres. No i wszytsko bylo by ok, gdyby nie fakt ze dostalam go tydzien wczesniej i ze trwal trzy dni i ze zniknal tak samo nagle jak sie pojawil. Teraz znowu czuje sie tak jakbym miala dostac okres,boli mnie podbrzusze(jajniki)plecy….jakbylam w ciazy z Hubim to tez sie tak czulam….mam spirale i nie planuje ciazy,strasznie sie boje ze jest w ciazy,nie chce byc i tyle,nie teraz….
Poza tym boje sie,jutro na 18.15 ide do gina i chyba oszaleje…. Nie wytrzymam do jutra…pocieszcie mnie kochane,bo ja juz nie moge…boje sie, ze to cos powaznego, ze jestem w ciazy lub ze cos mi powaznego dolega///bojesie jak cholera!

Hubi (23luty2003) i Nelly tez 23 luty ale kilka lat wczesniej

5 odpowiedzi na pytanie: kurcze boje sie!-intymne-pocieszcie!

  1. Re: kurcze boje sie!-intymne-pocieszcie!

    Nelly kochana, tydzien temu Ci odpisalam, to i teraz odpisze
    uspokajam Ci jak moge- mialam dokladnie tak samo; te same objawy. I te same mysli…. Ale okazało się,że to nadwrazliwosc na spirale- mozna albo ja zmienic albo wyjac calkiem; mnie pomogl lutenyl, ale po 4 miesiacach dopiero.
    buźka, nie martw sie

    • Re: kurcze boje sie!-intymne-pocieszcie!

      Hej, najważniejsze to, żeby jak najszybciej zbadał Cię specjalista, nie ma sensu martwić się na zapas. Na poprawę humoru proponuję duże lody i kieliszek dobrego wina. No i oczywiście daj znać jak już będziesz po wizycie u gina,
      pozdrawiamy

      Bartuś i mamusia

      • Re: kurcze boje sie!-intymne-pocieszcie!

        miałam identyczne objawy w pierwszych miesiącach przyjmowania pigułek po ciązy(bóle podbrzusza i okres jeszcze w trakcie przyjmowania tabletek).poleciałam wystrachana go gina i okazało się że organizm w ten sposób przyzwyczaja się do pigułek i jeżeli będzie się to powtarzało kilka cykli z rzędu to znak że nie przypadły mu do gustu i trzeba zmienic na inne.całe szczęście był to jednocyklowy epizod i teraz juz ok. Nie martw się na zapas.powodzenia.

        Monika i Marcinek (15.01.04)

        • Re: kurcze boje sie!-intymne-pocieszcie!

          Monika ale ja ja mam juz 1.5 roku a tak jest od pazdziernika,bylam u gina w listopadzie i przepisal mi lutenyl 50 a wczesniej bralam luteine,a w styczniu plamilam nonstop-potem ten niepodziewnay okres, i dzis znowu plamienie,
          Przez ile dni bralas lutenyl?Ja biore tylko przez 10 dwa x dziennie

          Hubi (23luty2003) i Nelly tez 23 luty ale kilka lat wczesniej

          • Re: kurcze boje sie!-intymne-pocieszcie!

            o rany, Nelly, trzymam kciuki…
            hmmm a moze by jeszcze dzis tescik dla pewnosci i spokojnej nocki…?

            Zuza i emalka

            Znasz odpowiedź na pytanie: kurcze boje sie!-intymne-pocieszcie!

            Dodaj komentarz

            Mozarella w ciąży

            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

            Czytaj dalej →

            Ile kosztuje żłobek?

            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

            Czytaj dalej →

            Dziewczyny po cc – dreny

            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

            Czytaj dalej →

            Meskie imie miedzynarodowe.

            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

            Czytaj dalej →

            Wielotorbielowatość nerek

            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

            Czytaj dalej →

            Ruchome kolano

            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

            Czytaj dalej →
            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
            Logo
            Enable registration in settings - general