Laktator Avent – pilne !

Chcę kupić laktator avent i zastanawiam się czy kupić ten z butelkami zwykłymi czy ten z butelką do torebek jednorazowych.
Mam więc pytanie:
w zestawie z but. do torebek jednor. są 3 podstawki do torebek. Do czego służą te podstawki?

Pozdrawiam,

Marta i Adaś 15.11.2004

6 odpowiedzi na pytanie: Laktator Avent – pilne !

  1. Re: Laktator Avent – pilne !

    podstawki są do postawienia woreczka z mleczkiem w zam rażalniku,
    pozdrawiamy
    Bartuś (24.07.04) i mamusia

    • Re: Laktator Avent – pilne !

      ja te podstawki odstawilam na bok,nie zaglebiajac sie w to do czego sluza (pasuja jako podstawka do butelki wmontowanej w laktator- moze po to zeby pewnie stalo??? – tak naprawde to nie mam pojecia.. laktator kupilam ten z 3 malymi buteleczkami a ta duza butle do woreczkow sobie dokupilam pozniej, same woreczki i klipsy do mrozenia tez. Zdenerwowalam sie tylko bo kupilam tez takie kubeczki do mrozenia tez z firmy avent i nie moge znalezc do nich nigdzie pokrywek, wiec leza na polce i sie kurza.
      Ogolnie laktator Avent to dla mnie hit, bez niego moje mleczrnie chyba by eksplodowaly!!!!

      Dagi i Mia

      • Re: Laktator Avent – pilne !

        na to nie wpadlam… a wczoraj odklejalam woreczek z zamrozonym mleczkiem chyba przez pol godziny spomiedzy szczebelkow w zamrazarce bo sie tak ulozy i zmrozil, ze zadna sila go wyciagnac nie mogla…

        Dagi i Mia

        • Re: Laktator Avent – pilne !

          Też widziałam te pojemniki, ale albo są same pojemniczki bez przykrywek, albo cały zestaw z przykrywkami (sporo droższy). Samych przykrywek nie widziałam. WYdaje się, że te pojemniczki można też używać zamiast butelki (ale dadzą się sterylizować tylko 4 razy).
          Ja na razie darowałam sobie pojemniczki, zobaczę jak będzie z torebkami. W zasadzie wystarczyłby mi tylko laktator z butelką bo Adaś wcina mleczko z piersi aż miło (tyje po 300 gr tygodniowo), a laktator kupuję, żeby pójść np. do kina – babcia nakarmi w razie czego. Ale może pomrożę trochę mleka na sytuacje awaryjne.
          Pozdrawiam,

          Marta i Adaś 15.11.2004

          • Re: Laktator Avent – pilne !

            ja wlasnie w tym samym celu uzywam laktatora. zbieram sobie spokojnie mleczko, mroze i mam na sytuacje typu – chce sie napic wina, lub wyjsc sama na zakupy. i w tym celu polecilabym ci wlasnie zestaw z torebkami, ja do tego kupilam sobie jeszcze jedna wielka butelke aventu. i zbieram sobie mleko do tej butli a pozniej przelewam do woreczkow i do zamrazalki 🙂 mozna tez bezposrednio do woreczkow- ale ze ta butla do woreczkow jest wyzsza to mi niewygodnie sie odciaga do niej mleko i stosuje wiec duza zwykla butelke aventu.
            pozdrowionka:)
            ps. podstawki sluza tez do butli do woreczkow po to aby scisnac uchodzace podczas karmienia z woreczka mleko- nalezy je tylko odwrotnie zalozyc.
            ps1. zastanow sie na laktatorem – ja w sumie zaluje ze kupilam, bo reka tak samo dobrze potrafie sciagnac jak tym dziwnym urzadzeniem, tymbardziej ze nie musze robic tego codziennie, a od swieta… a po za tym moj malec dopiero 4 dni temu przekonal sie do ssania z butli – wczesniej zupelnie nie wiedzial co z tym smoczkiem zrobic…

            Ania+Gordan Dorian (05.10.2004)

            • Re: Laktator Avent – pilne !

              Zamiast wykosztowywania się na torebki do zamrażania i klipsy polecam używanie pojemniczków do zbierania płynów fizjologicznych. Kosztują grosze i kupić je można w każdej aptece. Wtedy wystarczy tylko jedna butelka do której się odciąga laktatorem i z której przelewa się potem do zbiorniczków.

              Laktator mam (Aventu), ale użyłam go zaledwie parę razy. Znacznie wygodniej było mi odciągać pokarm ręcznie, bezpośrednio to wspomnianych wcześniej pojemniczków. Szczerze polecam takie rozwiązanie.

              Asia & Michaś 09.05.04

              Znasz odpowiedź na pytanie: Laktator Avent – pilne !

              Dodaj komentarz

              Mozarella w ciąży

              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

              Czytaj dalej →

              Ile kosztuje żłobek?

              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

              Czytaj dalej →

              Dziewczyny po cc – dreny

              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

              Czytaj dalej →

              Meskie imie miedzynarodowe.

              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

              Czytaj dalej →

              Wielotorbielowatość nerek

              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

              Czytaj dalej →

              Ruchome kolano

              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

              Czytaj dalej →
              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
              Logo
              Enable registration in settings - general