laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

kiedy powinnam kupic laktator?juz do szpiatala?czy ten aventu polecany przez was jest ok?
widzialam ale jeden był z woreczkami drugi z butelką – czy one sĄ takie same?

16 odpowiedzi na pytanie: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

Ja kupilam laktator aventu z butelka dopiero po jakims tygodniu. Nie bylam zadowolona nie pomagal mi w laktacji i slabo sciagal mysle ze ten zwykly z z butelka (nie gruszkowy) za 40 zl bylby lepszy. Juz nie karmie piersia , wiec radze poczekaj zobaczysz ile bedziesz miala pokarmu a na duzo mleczka to naprawde najwiecej wplywa przystawianie maluszka a nie sciaganie laktatorem bo np w moim przypadku hormony nie dzialaly na widok laktatora 😉 natomiast jak dawalam piers malej to mialam mleczko tylko ze jej sie odwidzialo i beczala przy cycku co w konsekwencji dalo zanik mleczka :(. Jej ale zanudzilam …. 🙂

Pozdrowionka !

Anastazja i bardzo wyczekiwana Jagoda (01. 08. 03)

barkus Dodane ponad rok temu,

Re: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

Ja kupiłam laktator jeszcze przed urodzeniem pierwszego dziecka. Avent ze zwykłą butelką ( ale butelkę do woreczków dostałam od koleżanki!). Przydał się natychmiast po wyjściu ze szpitala- a dokładniej przy nawale mlecznym- karmienie swoją drogą, ale coś musiałam zrobić z piersiami, bo jak sie nie odciągnie w jakikolwiek sposób to zastój…katastrofa!! Tak więc karmiłam i jeszcze odciągałam, zamrażałam i dzięki temu jak wychodziłam gdzieś z domu zostawiając Smerfa pod opieka to nie było dzieciątko pozbawione mleczka. Ten sam laktator służy mi teraz od 3 tygodni dla drugiego dziecka- karmię, odciągam, zamrażam…Generalnie ja polecam Avent, bo u nas sie świetnie sprawdził. Chyba…lepiej kupic ten z butelką na woreczki, bo zakładam że masz jakąś butelkę zwykłą Aventu- a samej do woreczków chyba nie można dokupic…choć wcale nie wiem. Ale myślę, że z tymi woreczkami to na prawde fajny patent.Pozdrawiam- Basia- mleczna mama:-)))

igreka Dodane ponad rok temu,

Re: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

kup i weż ze sobą do szpitala. mnie się bardzo przydał w drugim dniu – nawał mleczny. bardzo dobrze mnie ściągał mleko a woreczki do zamrażanie rewelacja 🙂 polecam z ręką na sercu 🙂 powodzenia

igreka

marika Dodane ponad rok temu,

Re: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

To bardzo indywidualna kwestia. Mnie nie przydał sie laktator ani troche. W szpitalu wszystko wsysało dziecko:))), nawału nie było, próby odciagania były bolesne i zupełnie nie potrzebne. Moje dziecko ma 4 miesiace i jest karmione tylko cyckiem. Ale jak mowiłam to bardzo indywidulana sprawa.

doska Dodane ponad rok temu,

Re: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

A ja do szpitala poszłam bez laktatora i dobrze ze jest tam taki sklepik gdzie mozna było go kupić, bo miałam straszny nawał a córeczka nie była w stanie odessac takiej ilosci pokarmu.Położne masowały mi jedna pierś i ściągały recznie ale hmmm…to bardzo bolesny zabieg.Druga uratowałam już sama własnie za pomocą laktatora.Mam wprawdzie nie Avent ale Medele ( duzo tańszy a tez b. dobry) i nie wyobrażam sobie karmienia bez laktatora – miałam dużo pokarmu i po karmieniach zawsze go musiałam odciagać, z tym że akurat nigdy nigdy przechowywałam mleka – mialam go tyle w cycach …

Dorka, Asia i grudniowy dzidziuś.

planetka Dodane ponad rok temu,

Re: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

Avent jest OK. Nie ma znaczenia czy z butelka, czy z woreczkami, bo urzadzenie jest to samo. Ja niby mam z woreczkami a i tak sciagam do butelki a potem przelewam do woreczka. I woreczki i butelke do nich mozna dokupic osobno. Uzywalam laktatora juz w szpitalu. Bez niego bym chyba umarla z bolu, taki mialam nawal . Uwazam, ze warto kupic wczesniej. U mnie na sali lezaly razem ze mna cztery dziewczyny, z tego dwie kupowaly laktator w szpitalu, bo nie mogly sobie dac rady bez niego, a nie kupily wczesniej. Ale oczywiscie decyzja nalezy do Ciebie.

Pozdrawiamy,
Planetka i Oleńka (05.10.2003)

asia80 Dodane ponad rok temu,

Re: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

Hej! Hej! Tez sie nalatalam, naogladalam i zdecydowalam ze kupie, dlatego ze nie wiadomo czy maluszka nie urodze jeszcze w trakcie sesji lutowej, a potem tez bede miala co 2 weekend zajecia. No i zamierzam dosc szybko wrocic do pracy 😉 Zdecydowalam sie na Avent – zestaw bussineswoman, bo ma dosc duze wyposazenie i mozna go ze soba zabrac, a ewentualnie do mrozenia dokupie woreczki tez aventowe. Do szpitala nie biore (bo musialabym zajechac tam Tirem, ale bedzie stal przygotowany do przywiezniea przez meza) To co, do zobaczenia?

Asia i maluszek 😉 (29 tygodniowy)

malinka Dodane ponad rok temu,

Re: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

a ile mozna mrozic mleczko ? i w czym je przechowujesz ? dzieki za informacje ! pozdrowka

malinka i upragniony maly chlopczyk
29.02.04

malaaga1 Dodane ponad rok temu,

Re: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

a jak podgrzewa sie mleko?w podgrzewaczu?ale woreczki jak????przelewa sie do małej butelki avet czy jak?ta duza butelka wystaje z podgrxewacza?acha i czy jak si eściągnie mleko to ile może stać ?w lodówce czy w tepm pokojowej?

barkus Dodane ponad rok temu,

Re: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

Zamrożone mleczko można przechowywać minimum 3 miesiące- a podobno nawet do 6 miesięcy, ale w zamrażarce- nie mylić z zamrażalnikiem lodówki! Oczywiście w specjalnych, sterylnych woreczkach- o czym już chyba pisałam. Na prawde to się baaaardzo przydaje- zrobiłam sobie dzis rajd po sklepach, a Juniorek w domku nie głodował:-))))Pozdrawiam- Basia:-)

kamyk Dodane ponad rok temu,

Re: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

Mi bardzo się przydał właśnie w szpitalu. Kiedy Franek leżał na oddziale noworodkowym (żółtaczka), ja ściągałam i zanosiłam mu pokarm. Pomógł też podczas nawału mlecznego. W domu się na razie nie przydaje.
Mam właśnie Avent ( w zestawie z torebkami, ale można też przykręcić normalną butelkę) i jestem bardzo zadowolona.
Pozdrawiam!

kamyk i Franek (19.10.2003)

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

Mleko po sciagnieciu moze stac w lodowce 24 godziny ale mozesz je tylko raz podgrzac do temp. ciala . (podgrzewacz lub mikrofalowka ja sprawdzam temp na nadgarstku jak pali to gorace albo termometrem takim do ucha ze zmienionymi koncowkami ) Najlepiej wlewac tyle mleka ile dzieciak je jak braknie zawsze mozesz dolac wiecej ale jak Ci zostanie to szkoda marnowac bo nie mozna podgrzewac 2 raz (wlasnego mleka). Te woreczki to sa przewaznie do zamrazania mleka ! . W temp. pokojowej raczej nie trzyma sie mleka bo szybko kisnie ale jakies 2 godzinki moze wytrzymac . Co do wystawania butelki z podgrzewacza to nic nie szkodzi bo ogrzewana jest butla przez co pozniej robi sie cieple mleczko. napewno mleko sie rownomiernie podgrzeje w podgrzewaczu .

Pozdrowionka !

Anastazja i bardzo wyczekiwana Jagoda (01. 08. 03)

karolka Dodane ponad rok temu,

Re: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

Też polecam Avent, ale mi w szpitalu nie był on w ogóle potrzebny – inna sprawa, że w piątek urodziłam, a w niedzielę już byłysmy w domu. Teraz przydaje mi się bardzo, bo umożliwia mi wyjście gdziekolwiek z domu. Ja kupiłam zestaw z butelką na woreczki, bo zwykłą butelke już miałam. W woreczkach mrozi się mleczko super, ale tez ostatnio wolę ściągać mleko do zwykłej butelki i przelewac do woreczka. Podobnie z karmieniem – lepiej przelać rozmrożone mleczko do zwykłaj butelki, niż karmić bezposrednio z woreczka – tej butelki z woreczkiem nie da się dobrze osuszyć po podgrzewaniu i dziecku cieknie woda po ubranku.
A zamrożone mleczko można przechowywać rzeczywiście 3 miesiące, ale w temperaturze pokojowej może stac nawet chyba 6 godzin. Ja w każdym razie czasem wystawiam mleczko z zamrażalnika ok. 10.00, a Iza je zjada ok. 15.00 i wszystko jest OK. A „najstarsze” mleko jakie zjadła stało zamrożone jakis miesiąc z haczykiem i też było wszystko w porządku.

Pozdrawiam

Karolka i Izabelka 01.08.03

laura1 Dodane ponad rok temu,

Re: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

laktatora do szpitala nie wzielam a nie umialam karmic piersia wiec musialam sciagac. Dali mi elektryczny i szczerze mowiac recznym niedalabym rady nic zciagnac. Na poczatku jest tak malutko mleczka ze ja bylam w szoku ze to malemu moze wwystarczyc. A lekarka to glowa krecila ze tak duzo?

Laura i Mateuszek 30.10.03

anulcia Dodane ponad rok temu,

Re: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

A jak to jest z tymi woreczkami. W nich przechowujesz, a jak chcesz podgrzać mleko to przelewasz z woreczka do butelki, czy wkładasz cały woreczek do butelki i razem z nim podgrzewasz?

pozd, ania i kubuś (wg OM 22.02.2004)

malaaga1 Dodane ponad rok temu,

Re: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już

a moge wstawaic butelkę z mlekiem do lodówki?czy muszą byc woreczki?

Znasz odpowiedź na pytanie: laktator Avent ?warto?czy do szpitala już?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
brak OVU
Cześć dziewczynki! Ostatnio dowiedziałam się wiele o moim cyklu (w związku z chodzeniem na monitoring). W 15 dc okazało się że mój 11mm obumarł i nie bedzie jajeczkowania. Traochę się tym
Czytaj dalej
Dla starających się
Przenoszę się do Was
Cześć dziewczyny, Na forum jestem już od jakiegoś czasu. We wrześniu poroniłam swoją pierwszą ciążę, 11 tydzień- obumarły zarodek. Nie chcę już do tego wracać, bo trzeba iśc do przodu
Czytaj dalej