Lato :)

Troche fotek, letni klimat.

19 odpowiedzi na pytanie: Lato :)

gaja Dodane ponad rok temu,

a co to za jeziorko, ze Wy tam sami tylko? Sliczna z Was rodzinka 🙂

alina78 Dodane ponad rok temu,

alina78 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aga__w:a co to za jeziorko, ze Wy tam sami tylko? Sliczna z Was rodzinka 🙂

Dzieki 🙂
A jezioro 20 km od miasta w ktorym mieszkam, plaza w Małych Swornychgaciach. Kaszuby 🙂

alina78 Dodane ponad rok temu,

I jeszcze kilka

Dziekujemy za uwage

k8-77 Dodane ponad rok temu,

świetne fotki, niemal słuchać szum wody i drzew 🙂

chilli Dodane ponad rok temu,

Jazu jakie Starsza ma oczyska 😮

Matka bys sie usmiechnela choc raz 😉

Mlodsza taka solidna 😉

Siesko. gratuluje 🙂

nunak Dodane ponad rok temu,

ech…… zackniło mi sie za moim kaszubskim jeziorkiem…….
właśnie a czmu mamunia sie nie uśmiecha????
z takimi pannami …… trzeba trzeba….:)

natinka Dodane ponad rok temu,

O jacy wszyscy zadowoleni 🙂

moni2003 Dodane ponad rok temu,

ale fajnie…
ależ mi się tęskni do ‘wakacjowania’
ślicznie wyglądacie razem wyglądacie
a córa jak skórę zdjął do Ciebie podobna

qulka Dodane ponad rok temu,

ciepła woda?
fajne zdjęcia – powiało prawdziwymi wakacjami, takimi jakie lubie 🙂

sliczne masz dzieciaczki 🙂

heksa Dodane ponad rok temu,

Ech, Wy mnie zameczycie tymi urlopowymi klimatami. Fajne jeziorko i fajne z Was dziewuchy!

cat Dodane ponad rok temu,

Cudne Kaszuby!
Fajne dzieciaki. 🙂

alinasercow Dodane ponad rok temu,

piękne fotki,ja byłam kiedyś w Funce,to niedaleko,prawda?Apoza tym mieszkam 32 km od Twojego miasta:)A w Chojnicach mam rodzinkę,w przyszłym tygodniu ją odwiedzam.Pozdrawiam.
ps.śliczne dzieciaczki:)

amber Dodane ponad rok temu,

Cudne letnie szaleństwo 🙂
Dla starszej to niezła frajda…takie wakacyjne wojaże 🙂
A i niedługo siostra do niej dołączy 🙂

Bardzo fajne fotki!

heksa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez alinasercow:piękne fotki,ja byłam kiedyś w Funce,to niedaleko,prawda?Apoza tym mieszkam 32 km od Twojego miasta:)A w Chojnicach mam rodzinkę,w przyszłym tygodniu ją odwiedzam.Pozdrawiam.
ps.śliczne dzieciaczki:)

Ja tez bylam kiedys w Funce! Na obozie orientacyjnym zorganizowanym przez Bydgoskie WSP. A pochodze ze Starogardu Gdanskiego. 🙂

alina78 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez alinasercow:piękne fotki,ja byłam kiedyś w Funce,to niedaleko,prawda?Apoza tym mieszkam 32 km od Twojego miasta:)A w Chojnicach mam rodzinkę,w przyszłym tygodniu ją odwiedzam.Pozdrawiam.
ps.śliczne dzieciaczki:)

Kurcze a myslałam ze tu sama wa-wa i południowa Polska gosci 🙂
Moze jakies spotkanie przy czymś chłodnym do picia bysmy zorganizowały ?? Wspaniale ze jest tu ktos z tak bliskich okolic 😀

alinasercow Dodane ponad rok temu,

ja też się cieszę,że ktoś z tak bliska:)
można coś zorganizować:D
pozdrawiam:)

kokunia Dodane ponad rok temu,

Fajne letnie fotki.
W pięknej okolicy mieszkacie!
pozdrowionka

snoopy Dodane ponad rok temu,

super fotki! dziewczyny świetne 🙂
a ty matka gdzie masz uśmiech? nie zabrałaś ze sobą czy jak?

Znasz odpowiedź na pytanie: Lato :)

Dodaj komentarz

Mam z dzieckiem taki problem
angina a goraczka
:(:(zaczęło się od małego kaszlu w wtorek, oczywiscie poszłam do lekarza bo w sobote mielismy wyjechac na wczasy wiec chciałam zeby lekarka dała cos na na wyrost. osłuchowo nic nie
Czytaj dalej