Lekarz z Redłowa lub Wojewódzkiego w Gdańsku

Może któraś z Was mogłaby mi polecić lekarza z Redłowa lub ze szpitala Wojewódzkiego i podać namiary. Dzieki.

Dorota

12 odpowiedzi na pytanie: Lekarz z Redłowa lub Wojewódzkiego w Gdańsku

inti Dodane ponad rok temu,

Re: Lekarz z Redłowa lub Wojewódzkiego w Gdańsku

nie znam niestety lekarzy, ale w Wojewódzkim pracuje chyba dr Zygmuntowicz. Jak zadzwonisz na porodówkę, to ci wszystko powiedzą.
Do Redłowa dzwoniłam, u nich trzeba tak w 36 tyg pójść na dodatkowe oględziny i wtedy kwalifikują na poród rodzinny i podobno znieczulenie jest w ramach tej jednej opłay (chyba 300 zł).
Jakbyś się czegoś dowiedziała, to proszę, podziel się ze mną bo ja też się waham pomiędzy tymi dwoma. I zalezy mi na znieczuleniu.
Pozdrawiam,

sylwia
dzidzia będzie ok. 23.01.2003

borkowska Dodane ponad rok temu,

Re: Lekarz z Redłowa lub Wojewódzkiego w Gdańsku

Ja już zdecydowałam się na Wojewódzki ponieważ opinie dotyczące tego szpitala są najlepsze. Natomiast w Redłowie podobno porodówka ok. natomiast potem opieka jest nie za ciekawa. Co prawda w Wojewódzkim znieczulenie kosztuje 600 i chyba do tego rodzinny 200, ale trudno. Może to głupie ale boję się, że jak się nie płaci za znieczulenie to mogą powiedzieć, że akurat nie ma lekarza albo coś podobnego a to by było dla mnie najgorsze. Natomiast w Wojewódzkim sama dzwonisz po anestezjologa i wtedy wiesz napewno, że przyjedzie. Pozdrawiam.

Dorota + Maciej( 20.02.2000 ) +??? ( 06.01.2003 )

inti Dodane ponad rok temu,

Re: Lekarz z Redłowa lub Wojewódzkiego w Gdańsku

no może masz racje. ja się jeszcze wybiorę do tego Redłowa na “wstępną wizytę” i potem się zastanowię.
A byłas na prodówce w Wojewódzkim? bo mnie to zupełnie zmroziło i głównie dlatego nie chce tam rodzić.

sylwia
dzidzia będzie ok. 23.01.2003

Dodane ponad rok temu,

Re: Do Doroty

Sorki za zaczepki :))

Ale mam do ciebie malutkie pytanko?

Powiedz ma Dora gdzie chodziłaś do szkoły albo może ile masz lat 🙂

Ja jestem z Gdańska i muszę ci powiedzieć, że znam jedną Dorotę Borkowską może to akurat ty hmmmm 🙂

Oczywiście do niczego nie zmuszam 🙂

Ja mam 26 lat skończyłam we wrześniu

Andzia (starająca się)

Dodane ponad rok temu,

Re: Do Inti

Inti czy ty się pytasz o Wojewódzki w Gdańsku czy w Gdyni?

Bo jak w Gdańsku to podobno jest super wszystko odnowione, czysto no i przede wszystkim jest możliwość rodzenia w wodzie………. oczywiście z tego, co słyszałam…… Natomiast o Wojewódzkim w Gdyni nie wiem NIC……..

Pozdrawiam

Andzia (starająca się)

kosia Dodane ponad rok temu,

Re: Do Doroty

Porodowka w Gdanskim wojewodzkim jest czysciutka, wyremontowana. Wyglada bardzo ladnie jak na szpital…. Sa trzy sale do pordow w tym jedna do porodu w wodzie.

Pozdrawiam,,

kosia w 35 tygodniu

borkowska Dodane ponad rok temu,

Re: Do Andzi2

Mam 30 lat i do szkoły rodzenia z pierwszym dzieckiem chodziłam na ul. Traugutta, szkoła “Maria”

Dorota + Maciej( 20.02.2000 ) +??? ( 06.01.2003 )

Edited by borkowska on 2002/11/26 20:26.

borkowska Dodane ponad rok temu,

Re: Lekarz z Redłowa lub Wojewódzkiego w Gdańsku

Ja myślałam o Wojewódzkim w Gdańsku

Dorota + Maciej( 20.02.2000 ) +??? ( 06.01.2003 )

Dodane ponad rok temu,

Re: Do Doroty

No niestety To nie ty 🙁

Ale przynajmniej możemy się poznać przez forum 🙂

Pozdrawiam i trzymam kciuki

Andzia (starająca się)

borkowska Dodane ponad rok temu,

Re: Do Doroty

tak mi przykro no ale trudno, pozdrawiam i to ja życzę powodzenia

Dorota + Maciej( 20.02.2000 ) +??? ( 06.01.2003 )

karolla Dodane ponad rok temu,

Re: Lekarz z Redłowa lub Wojewódzkiego w Gdańsku

Bylam na porodowce w wojewodzkim i mysle, ze wyglada ok. Odnowiona i czysta… moze troche za bardzo;-) Ale uslyszalam od pani poloznej zeby koniecznie dzwonic przed przyjazdem bo im sie czesto zdarza odsylac z powodu braku miejsc… wiec moze lepiej nastawic sie od razu na zaspe… tez jest juz wanna i podobno jest rownie milo…

Dodane ponad rok temu,

Re: Do Doroty

Dzięki 🙂

Uściski dla dzieci :))

Pozdrawiam

Andzia (starająca się)

Znasz odpowiedź na pytanie: Lekarz z Redłowa lub Wojewódzkiego w Gdańsku

Dodaj komentarz

Zdrowie i uroda
Cerazette???
Cześć! Jestem 6 tyg. po porodzie. Rozmawiałam z ginekologiem o antykoncepcji- polecił mi Cerazette (jestem matką karmiącą). Mam pytanie do mam stosujących ten lek: jak się czujecie, czy jest skuteczny. Troszkę
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
zimne raczki i nozki
troche to dziwne bo w domu jest cieplo a on ma zawsze oprocz spiochow skarpetki zalozone i jednak ma zimne nozki i jakby takie wilgotne i dlonie tez ma chlodne.
Czytaj dalej