Leki

Witam moja znajoma ma pewien problem. Jej córeczka ma już po nad półtora roczku od zawsze była trochę chorowita. Ostatnio była u lekarza i przepisał jej Amoksiklav to jest jakiś antybiotyk. Ten lek przyjmuje razem z innym jego nazwa to Pulneo. Mała bierze go od środy od tamtej pory ma bardzo ostrą biegunkę nawet i zielono ma w pampersie i cala w tamtych okolicach jest czerwona jak ogień. Moje pytanie jest takie czy kogoś dziecko przyjmowało ten 1 lek czy nie i czy tez tak miało czy te leki można brac razem. Uprzedzę pytania nie wiem na co mała jest uczulona bo to nie moje dziecko ale tak zaczeło się dziac od kąd przyjmuję ten drugi lek. Mam nadzieje że ktoś doradzi mi coś i pomoże to mojej znajomej.

2 odpowiedzi na pytanie: Leki

octavia27 Dodane ponad rok temu,

leki

Witam spróbuj znaleźć poradę na tej stronie to forum lekarza pediatry odpowiedz jest w ciągu 1 godziny ja sama często z niej korzystam [Zobacz stronę]

kaktus Dodane ponad rok temu,

Myślę, że nie ma znaczenia łączenie z pulneo…to reakcja na antybiotyk. Poszła bym do pediatry i spytala o możliwośc zmiany antybiotyku…i koniecznie dużo prebiotyków. U nas przy złej reakcji na antybiotyk zamiast standardowych lacido baby poszedł w ruch enterol, jest zdecydowaie silniejszy

Znasz odpowiedź na pytanie: Leki

Dodaj komentarz

Tematy, których nie znalazłam w forum
wychowawczy
Czy można sobie dorobić gdy się jest na urlopie wychowawczym ale płatnym?? W Gopsie powiedzieli mi ze nie mozna w zadnej formie. W urzędzie pracy nie wiedzieli A w necie znalazłam ze mozna
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Dolegliwości żolądkowe
Poradźcie coś bo pierwszy raz tak mam. To dopiero początek ciąży a już mam sensacje. Nie mdłości,ale ciągle towarzyszy mi uczucie ciężkości na żołądku i gniecie mnie w dołku lekko
Czytaj dalej