leniwe literki

ta ksiazeczka jest u nas hitem,
zbior opowiadan ktorych bohaterem jest maly kotek, na kazdej stronie spotyka kolejna literke alfabetu.
marta nawet nie zauwazyla, jak zlapala calosc.
i bardzo czesto prosi, z eby czytac jej o poszczegolnych literkach, a najbardziej to o wszystkich 馃槈

[Zobacz stron臋]

8 odpowiedzi na pytanie: leniwe literki

  1. a najbardziej to o wszystkich 馃檪

    fajnie:)

    • Wesz艂am na podlinkowan膮 stronk臋, klinkn臋艂am pod ok艂adk膮 na link z napisem: OK艁ADKA ty艂 powi臋ksz
      a tam…
      “ma艂o kto potrafi艂by pisa膰 o seksie tak jak (nazwisko) – bez uprzedze艅, bez rumie艅c贸w, a zarazem taktownie i, co wazne, z humorem.”

      Ano z humorem 馃槈

      To co mi si臋 wy艣wietla jest tu:

      (jest tam jeszcze pare s艂贸w o kronice rozkoszy cia艂a 馃槈 )

      • Z opisu wynika, 偶e ksi膮偶eczka nie dla 4 latka, a jak Ty uwa偶asz? M贸j B艂a偶ej nie zna literek, ale sam zacz膮艂 si臋 nimi interesowa膰, wi臋c co艣 takiego, ale odpowiednie do wieku musz臋 kupi膰.

        • Zamieszczone przez Lea
          Wesz艂am na podlinkowan膮 stronk臋, klinkn臋艂am pod ok艂adk膮 na link z napisem: OK艁ADKA ty艂 powi臋ksz
          a tam…
          “ma艂o kto potrafi艂by pisa膰 o seksie tak jak (nazwisko) – bez uprzedze艅, bez rumie艅c贸w, a zarazem taktownie i, co wazne, z humorem.”

          Ano z humorem 馃槈

          To co mi si臋 wy艣wietla jest tu:

          (jest tam jeszcze pare s艂贸w o kronice rozkoszy cia艂a 馃槈 )

          o faktycznie 馃檪

          mam starsza wersje ksiazeczki, moze ta nowa jest rozbudowana o nowe rozdzialy? jakies nowe literki, czy cos?

          (stara na bank jest bezpieczna, cos im sie tam pochrzanilo, napisze nawet do nich, bo lubie gandalfa, sporo u nich zamawiam)

          • Zamieszczone przez JaEwa
            Z opisu wynika, 偶e ksi膮偶eczka nie dla 4 latka, a jak Ty uwa偶asz? M贸j B艂a偶ej nie zna literek, ale sam zacz膮艂 si臋 nimi interesowa膰, wi臋c co艣 takiego, ale odpowiednie do wieku musz臋 kupi膰.

            marta dostala ja jak miala 4,5 roku i od razu polubila.
            na kazda literke jest opowiadanie – przygoda kotka atlasa. literka jest jedynie wpleciona w calosc i dzieki temu wogole nie zauwaza dzieciak ze poznaje cos nowego. te opowiadania napewno 4latkowi mozna czytac, a ile z tego wyniesie w sensie nauki literek to nie wiem. napewno chwyci koncept literki. a mysle ze to juz jest cos.

            • Zamieszczone przez dorotka1
              a najbardziej to o wszystkich 馃檪

              fajnie:)

              chodzi mi o to, ze jak juz przyniesie ksiazke do czytania, to chce zeby calosc na raz przeczytac 馃槈
              a nie zawsze czas jest i zwykle po literce jej wybieram.

              • Zamieszczone przez Lea
                Wesz艂am na podlinkowan膮 stronk臋, klinkn臋艂am pod ok艂adk膮 na link z napisem: OK艁ADKA ty艂 powi臋ksz
                a tam…
                “ma艂o kto potrafi艂by pisa膰 o seksie tak jak (nazwisko) – bez uprzedze艅, bez rumie艅c贸w, a zarazem taktownie i, co wazne, z humorem.”

                Ano z humorem 馃槈

                moze trzeba do nich maila wys艂a膰 hehe

                • Zamieszczone przez ciapa

                  moze trzeba do nich maila wys艂a膰 hehe

                  juz wyslalam:)

                  Znasz odpowied藕 na pytanie: leniwe literki

                  Dodaj komentarz

                  Mozarella w ci膮偶y

                  Dzisiaj nasz艂a mnie ochota na mozarell臋. I tu mam w膮tpliwo艣ci – czy w ci膮偶y mo偶na je艣膰 mozzarell臋?? Na opakowaniu nie ma ani s艂owa na temat pasteryzacji.

                  Czytaj dalej 鈫

                  Ile kosztuje 偶艂obek?

                  Dziewczyny! Ile p艂acicie miesi臋cznie za 偶艂obek? Pono膰 ma by膰 dofinansowany z gminy, a nam przysz艂o zap艂aci膰 292 z艂 bodaj偶e. Nie wiem tylko czy to z rytmik膮 i innymi. Czy tylko...

                  Czytaj dalej 鈫

                  Dziewczyny po cc – dreny

                  Dziewczyny, czy kt贸ra艣 z Was mia艂a zak艂adany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmuj膮 na drugi dzie艅 i ma on na celu oczyszczenie rany. Prosz臋 dajcie zna膰, je艣li kt贸ra艣 mia艂a...

                  Czytaj dalej 鈫

                  Meskie imie miedzynarodowe.

                  Kochane mamu艣ki lub oczekuj膮ce. Poszukuj臋 imienia dla ch艂opca zdecydowanie m臋skiego. Sama zastanawiam si臋 nad Wiktorem albo Stefanem, ale m贸j m膮偶 jest jeszcze niezdecydowany. Mo偶e co艣 poradzicie? Dodam, ze musi to...

                  Czytaj dalej 鈫

                  Wielotorbielowato艣膰 nerek

                  W 28 tygodniu ci膮偶y zdiagnozowano u mojej c贸reczki wielotorbielowato艣膰 nerek – zesp贸艂 Pottera II. M贸j ginekolog skierowa艂 mnie do szpitala. W bia艂ostockim szpitalu po usg powiedziano mi, 偶e musz臋 jecha膰...

                  Czytaj dalej 鈫

                  Ruchome kolano

                  Zg艂aszam si臋 do was z zapytaniem o tytu艂owe ruchome kolano. Brzmi gro藕nie i tak te偶 wygl膮da. dzieciak ma 11 miesi臋cy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygl膮da to troche...

                  Czytaj dalej 鈫
                  Rodzice.pl - ci膮偶a, por贸d, dziecko - poradnik dla Rodzic贸w
                  Logo
                  Enable registration in settings - general