Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

Dziewczyny kupujemy to lozeczko w ikea:
https://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15567&catalogId=10103&storeId=19&productId=53015&langId=-27&categoryId=16182&chosenPartNumber=S79809348

nie wiecie jaki materac mam kupic? patrze na ich stronie i sie zorientowac w tych materacach nie moge:(
maja wogole tak male materace by pasowaly do tego lozeczka ustawionego narazie na minimalna dlugosc?

Łóżeczko juz wczesniej ogladalismy ale do ikea najprawdopodobniej pojedzie maz sam – a jak mu dokladnie nie powiem co ma kupic to wejdzie do sklepu, popatrzy i wyjdzie bez niczego.

Ala i Gosia (16.12.2003)

42 odpowiedzi na pytanie: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

Nie moge wkleic linka, ale SULAN SOVA (sprawdz w materacach) powinien pasowac.

pipi1234 Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

pozwole sobie wyrazic wlasna opinie co do lóżka. Małgosia to już duza dziewczynka, czy nie lepiej od razu kupic normalnej długości tapczanik. Bedzie do niego pasowala normalna wielkosc poscieli.
My kupilismy Julce tapczanik (rama (ok. 170 zł) plus materac 90×200) w IKEA, kiedy miala 2.5 roku. Spała na nim do zeszlego roku, i wlasciwie spi do tej pory, tylko w przerobionej wersji na łozko piętrowe. Mąz dorobił długie nogi plus drabinke, pod spodem stoi wersalka Antosia

Monika + Julka 05.98 i Antoś 11.03

mirabelka79 Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

dzieki:)
w opisie materacu napisali: “Pasuje do wszystkich naszych łóżek o regulowanej długości.” o wymiarach nic nie ma.
dam namiary mezowi, mam nadzieje, ze ta moja “sierota zakupowa” jakos sobie poradzi;)

Ala i Gosia (16.12.2003)

mirabelka79 Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

to lozeczko ma rozsuwana rame…rozciaga sie do ponad 2m wiec przy maksymalnym ustawieniu ma wymiary doroslego lozka.
Narazie mieszkamy kupa u rodzicow, jest straaasznie malo miejsca i dlatego zalezy mi by lozeczko zajmowalo jak najmniej miejsca – nawet te kilkanascie cm (bo teraz zajmie 140cm) mnie zbawi:)

Ala i Gosia (16.12.2003)

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

Na zawieszce przy ramie będzie napisane, jaki materac sugeruje IKEA.

My mamy inne – Vikare.

mirabelka79 Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

i jak sie sprawuje?

ja wlasnie sie wciaz zastanawiam czy vikare czy to co my narazie wybralismy. Na dzien dzisiejszy maz stwierdza, ze ten Ateles mu sie bardziej podoba…. A mi do konca narazie sie nic nie podoba:(

Ala i Gosia (16.12.2003)

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

Mam w planach kupic Vikare, bo wyglada najbezpieczniej a potrzebuje natychmiast.
Sprawuje sie?

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

Sprawuje się super.
Na razie mamy złożone z obu stron.
Jedyne zastrzezenie mam do materaca, a wlasciwie materialu na nim- jest jakby zbyt slabo naciagniety i sie marszczy-ale Basce to nie wadzi 😉

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

Laski, musucie mi napisac, o co chodzi z tym czy się sprawuje, bo ja chyba nie kumam 😉

No stoi, nie rozsypuje się, drzazgi nie wyłazą

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

No czy Ci np. Baska z niego nie spada, czy jest dostatecznie szerokie, zeby sie na nim wyspac, bo sama nie mam dosc wyobrazni przesrzennej, czy to cale rozkladanie w celu powiekszenia nie jest jakas koszmarna trudnoscia, czy nie ma wlasnie jakichs generalnych niedociagniec (widze, ze nie ma, bo bys je zauwazyla). Czy mialas montowana barierke na ramie (musze takie cos zalozyc, bo Adam sypia dosc niespokojnie). I jeszcze, jesli mozesz, ile Baska miala kiedy ja przenioslas na takie lozko?
I jeszcze mam pytanie, czy masz pokrowiec (chyba go zalecaja na stronie z oferta, ale nie jestem pewna) na materac?

No, teraz sypnelam pytaniami
Dzieki za odpowiedz.

gosia Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

My kiedyś oglądaliśmy to łóżeczko. Później dokupuje się fragmenty materaca, jeśli chce się powiększyć łóżko. Niestety nie pamiętam nazwy materaca, ale myślę, że w sklepie na ekspozycji będzie odpowiedni. Obsługa powinna pomóc.

kulki Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

Nabyliśmy je 🙂 Bardzo mi się podoba i póki co służy dobrze (dopiero 3 miesiące). Wydaje mi się, że ułatwiło nam wyprowadzkę małej z naszego łóżka 🙂

Natomiast długo głowilismy się nad materacem, zależało mi, żeby nie rozciągać łóżka na całe 2m (nie po to kupuję regulowane, żeby od razu rozsunąć ;), chciałam tak na 1,60m na razie. Materac z IKEA do wyboru jest jeden, składa się z 3 części – jedna na 120cm, dwie po 40cm i jest jakiś taki bylejaki – moim zdaniem za cienka ta gąbka, za miękka.

Zdecydowaliśmy się zamówić materac na wymiar na allegro – kokos+pianka. I jestem zadowolona 🙂 Choć wyszło jakieś 100zł.

mirabelka79 Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

o materac na wymiar to jest to:)
masz namiar na zaufanego sprzedawce? odbieralas materac osobiscie?
poprosze o jakies szczegoly.

Ala i Gosia (16.12.2003)

ludwika Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

Oglądałam to łóżko i jak pisze KULKI to jest specjalny materac do tego łóżka. Dokładasz części gdy powiększasz łóżko, chyba nie można tam specjalnie poszaleć z wyborem.
Możesz zamówić ale to jedynie będzie grubszy itp. bo sama koncepcja rozciągania się nie zmieni.

Dorota i Filip (28.12.2003)

mirabelka79 Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

a namniejsza dlugosc tego lozeczka to taka z materacem 120×80?

a pozniej juz 160×80?

jak to jest?

Ala i Gosia (16.12.2003)

kulki Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

No myślę, że mirabelka nie spodziewa się “rozciąganego” materaca 🙂

kulki Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

Nie, to łóżeczko się płynne rozsuwa (nie jestem pewna czy min. 120, czy trochę więcej). Także 150, 170 itp. jak masz ochotę. Mi akurat do pokoju pasowało 160.
Ja kupowałam u tego allegrowicza: An-Mar Gębice, email: [email][email protected][/email].

Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

jest w ikei materac do tych łozeczek, Filip taki ma i wg. mnie jest ok:)
można go spoko kupic, sklada sie z trzech czesci…
jak rozsuwasz łozko na wiecej niz chyba 130 – 140 cm
to dokladasz te czesci…
wg. mnie rozwiazanie ok:)

POZDRAWIAM 🙂
bruni

anna-pl Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

A może któraś z Was ma łóżko z serii [Zobacz stronę].
Okropnie mi się podobają te mebelki i chciałabym Oliwii pokoik nimi umeblować. Tylko właśnie nie wiem czy warto.
Więc jak warto?

Ania i

wasia Dodane ponad rok temu,

Re: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

Ania tez ma łóżko z Ikea, rosnace razem z dzieckiem. Materaz jest dzielony na 3 części : dwie mniejsze i jedna duża. Do tego oczywiście odpowiednie prześcieradła. Narazie Ania śpi na dużym materacu a kiedy podrośnie to chyba kupię jej normalne łóżko, bo te ikeaowskie są fajne ale niskie – w sam raz dla maluchów.

Aga i Ania 3,5

Znasz odpowiedź na pytanie: Łóżeczko ikea – pytanie o materac?

Dodaj komentarz

Dla starających się
bakterie coli (Escherichia coli)
Ostatnio robilam badania na posiew z szyjki macicy i okazalo sie ze mam bakterie coli (Escherichia coli), a takze ziarnkowca (Enterococcus faecalis). Wlasnie czekam na laparoskopie i czy w tym
Czytaj dalej
ORGANIZACYJNE
DO REDAKCJI
Witam, właśnie dołączyłam do użytkowników tej stronki. Chciałabym wiedzieć, czy można dodać w forum sekcję dla osób, które straciły dziecko. Nie piszę tu o poronieniu, ale o istotkach, które odeszły od
Czytaj dalej