lunatykuje

Juz wiele razy Hubert lazil po pokoju lub spal w zabawkach, ale teraz to juz…
dzis w nocy slysze jakis dzwiek i ide do mlodego pokoju, mlody stoi bez spodni od pizamy i sika na lozko…..z takim strumieniem ze szok, wszystko mokre….szybko z mezem zaczlismy sprzatac, prac itd…rozlozylam nwoe przescieradlo, i mowie poloz sie, mlody sie polozyl i….spal,my gadamy krzyczymy do siebie i wogole,…. A ten nic….przykrylam go i nic zero reakcji, rano sie obudzil i pytal czemu ma inna posciel.
Czesto sie “budzil” i nie mozna bylo do niego dotrzec,ale teraz to juz poszlo za daleko, boimy sie ze kiedys otworzy okno…
Ja jakos dziecko tez lunatykowalam i wyszlam rodzicom z domu i raz zdarzylo sie ze spalam w szafie, bylam wlasnie w wieku Huberta…

24 odpowiedzi na pytanie: lunatykuje

  1. Zamieszczone przez nelly21
    Juz wiele razy Hubert lazil po pokoju lub spal w zabawkach, ale teraz to juz…
    dzis w nocy slysze jakis dzwiek i ide do mlodego pokoju, mlody stoi bez spodni od pizamy i sika na lozko…..z takim strumieniem ze szok, wszystko mokre….szybko z mezem zaczlismy sprzatac, prac itd…rozlozylam nwoe przescieradlo, i mowie poloz sie, mlody sie polozyl i….spal,my gadamy krzyczymy do siebie i wogole,…. A ten nic….przykrylam go i nic zero reakcji, rano sie obudzil i pytal czemu ma inna posciel.
    Czesto sie “budzil” i nie mozna bylo do niego dotrzec,ale teraz to juz poszlo za daleko, boimy sie ze kiedys otworzy okno…
    Ja jakos dziecko tez lunatykowalam i wyszlam rodzicom z domu i raz zdarzylo sie ze spalam w szafie, bylam wlasnie w wieku Huberta…

    Mój brat lunatykował…i moja niedoszła teściowa, hehe. I ona właśnie tak potrafiła zrobić! Już jako dorosła kobieta i nawet fajkę zapalić na śpiąco;)

    • ja (i moje siostry) też z tych lunatykujących. Do tej pory śmiejemy się z siostry jak przyszła w nocy do pokoju rodziców i nasiusiała na fotel 😉 chociaż pewnie wtedy moim rodzicom nie było do śmiechu.
      nic z tym nie robili, tylko odprowadzali nas z powrotem do łóżka. minęło mniej więcej w wieku dojrzewania.
      proponuję pozabezpieczać okna i drzwi, dla Twojego spokoju 🙂

      • ja tez z klubu lunatykow jestem 🙂
        kiedys chcialam sie wysikac do szuflady
        innym razem zaatakowalam swoja mame piesciami
        cwiczylam piruety z lozka na podloge
        a kiedys mama wrocila mnie do lozka z klatki schodowej… ciekawe dokad sie wybieralam…
        oczywiscie za kazdym razem rano nic nie pamietalam
        teaz raczej mi przeszlo, czasem tylko cos pogadam 😉
        a u kuby tez juz tendencje widze
        raczej nic nie mozesz zrobic, no moze procz zabezpieczenia okna

        • Zamieszczone przez kasiex
          ja tez z klubu lunatykow jestem 🙂
          kiedys chcialam sie wysikac do szuflady
          innym razem zaatakowalam swoja mame piesciami
          cwiczylam piruety z lozka na podloge
          a kiedys mama wrocila mnie do lozka z klatki schodowej… ciekawe dokad sie wybieralam…
          oczywiscie za kazdym razem rano nic nie pamietalam
          teaz raczej mi przeszlo, czasem tylko cos pogadam 😉
          a u kuby tez juz tendencje widze
          raczej nic nie mozesz zrobic, no moze procz zabezpieczenia okna

          Ja też z lunatyków i to mocno przekręconych….
          Mój nalepszy numer – ugotowałam w nocy 12 jajek na twardo!!! Mam stała obok żebym sobie krzywdy nie zrobiła!!!! Po wszystki zaprowadziła mnie na górę (2 piętro) do pokoju i grzecznie poszłam spać. Co pamiętam? – kompletnie nic.
          Teraz podobno już nie biegam po nocach 😉

          • Zamieszczone przez komanczera
            Ja też z lunatyków i to mocno przekręconych….
            Mój nalepszy numer – ugotowałam w nocy 12 jajek na twardo!!!

            wiem ze nie powinnam sie smiac,,,ale nie moge…..12 jajek na twardo!!!!

            nie słyszałam o takim osiagnięciu…..

            ja miałam w dziecinstwie kilka zdarzen z lunatykowaniem i jedno bardzo niewesołe….rodzice wyprowadzali mnie z balkonu w nocy jak wychylałam sie za barierki do granic mozliwosci tłumacząc ze patrze tylko jaka jest pogoda… A mieszkałam na 9 piętrze!!!

            oczywiscie nic nie pamietałam rano….

            marcin czasami siadzie na łózku i gada cos po swojemu, zdejmuje coś z siebie, ze sciany,szuka pod poduszką… Ale spacerów nie urzadza…

            • Zamieszczone przez komanczera
              Ja też z lunatyków i to mocno przekręconych….
              Mój nalepszy numer – ugotowałam w nocy 12 jajek na twardo!!! Mam stała obok żebym sobie krzywdy nie zrobiła!!!! Po wszystki zaprowadziła mnie na górę (2 piętro) do pokoju i grzecznie poszłam spać. Co pamiętam? – kompletnie nic.
              Teraz podobno już nie biegam po nocach 😉

              😀
              i nie zjadlas ani jednego? 😉

              ja to sie najbardziej balam, ze wyjawie jakies moje sekrety, tak mnie bracia starsi stresowali :p

              • Czytywałąm po nocach książki w ciemności:D, siora miała ubaw po pachy…

                Nie wiem czy to przechodzi bo już dwa razy wstałam rano a drzwi balkonowe otwarte były, wieczorem na bank zamknięte….:D

                • Zamieszczone przez ahimsa
                  I ona właśnie tak potrafiła zrobić! Już jako dorosła kobieta i nawet fajkę zapalić na śpiąco;)

                  skubaniutka:)

                  • najdziwniejsza historie jaka slyszalam – byla kolezanka mojej siostry – jak maila ok18-19 lat wyszla spiac ze swojego domu – poszla prawie na przeciwko do domu swojego chlopaka – on sie obudzil i nie zajazyl ze ona lunatykuje – zrobili co trzeba. Ona wrocila do siebie a po 9 miesiacach urodzil im sie Alex… Nie chcialo mi sie w to wierzyc. Zawsze uwazalam ze to historia dla rodzicow – ale oni do tej pory staoja przy swoim – a minely juz 23 lata:D

                    • dobre…
                      ciekawe czy ich dziecko odziedziczylo sklonnosci do lunatykowania

                      • Zamieszczone przez lauidz
                        najdziwniejsza historie jaka slyszalam – byla kolezanka mojej siostry – jak maila ok18-19 lat wyszla spiac ze swojego domu – poszla prawie na przeciwko do domu swojego chlopaka – on sie obudzil i nie zajazyl ze ona lunatykuje – zrobili co trzeba. Ona wrocila do siebie a po 9 miesiacach urodzil im sie Alex… Nie chcialo mi sie w to wierzyc. Zawsze uwazalam ze to historia dla rodzicow – ale oni do tej pory staoja przy swoim – a minely juz 23 lata:D

                        wiesz co… No możliwe, mi się zdarzyło obudzić pod koniec:D przynajmniej finału nie przespałąm

                        • Zamieszczone przez Vala
                          wiesz co… No możliwe, mi się zdarzyło obudzić pod koniec:D przynajmniej finału nie przespałąm

                          no ladnie:D

                          • Zamieszczone przez Vala
                            wiesz co… No możliwe, mi się zdarzyło obudzić pod koniec:D przynajmniej finału nie przespałąm

                            gorzej byłoby w drugą stronę. zasnąć pod koniec 😀 😀 😀

                            • Zamieszczone przez marchewkowa
                              gorzej byłoby w drugą stronę. zasnąć pod koniec 😀 😀 😀

                              dobre:)

                              • hishahahahha

                                ale super historie

                                ja lunatykowałam w dziecinstwie
                                dzieci poki co – oprocz gadania czy spiewania przez sen – nie odziedziczyły 😉

                                nelly – zabezpiecz okna i drzwi – schowaj noze i inne niebezpieczne przedmioty…pozostaje czekac – az sam wyrosnie

                                • Niezłe historie opowiadacie 😉

                                  a ja natknęłam się właśnie na taki news 😉
                                  no to podrzucam do poczytania.

                                  • Zamieszczone przez lauidz
                                    najdziwniejsza historie jaka slyszalam – byla kolezanka mojej siostry – jak maila ok18-19 lat wyszla spiac ze swojego domu – poszla prawie na przeciwko do domu swojego chlopaka – on sie obudzil i nie zajazyl ze ona lunatykuje – zrobili co trzeba. Ona wrocila do siebie a po 9 miesiacach urodzil im sie Alex… Nie chcialo mi sie w to wierzyc. Zawsze uwazalam ze to historia dla rodzicow – ale oni do tej pory staoja przy swoim – a minely juz 23 lata:D

                                    🙂 Dobre

                                    • Mój brat miał etap lunatykowanie jakoś tak pod koniec przedszkola. Trzeba było codziennie wieczorem pilnować bo ok 21 -22 wstawał, szedł do przedpokoju, otwierał szafę i próbował sie wysikać :). Trzeba było go odprowadzić do WC a potem on sam wracał do łóżka i spał dalej

                                      • Zamieszczone przez ivoonna
                                        Mój brat miał etap lunatykowanie jakoś tak pod koniec przedszkola. Trzeba było codziennie wieczorem pilnować bo ok 21 -22 wstawał, szedł do przedpokoju, otwierał szafę i próbował sie wysikać :). Trzeba było go odprowadzić do WC a potem on sam wracał do łóżka i spał dalej

                                        ja robilam identycznie;)siostry syn tez:)moj preferuje lozko:)

                                        • moja Jagoda miała też w podobnym wieku fazy, możenie siusianie ale gadała płakała oczy otwarte ale zero kontaktu…to była zerowk pediatra powedzała że dziecko w tym wieku bardzo dużo się uczy otaczającego świata, poradziła trochę ograniczyć bodźce, tylko raz TV -wieczorynka, regularne kładzenie spać ….i o dziwo! pomogło!!! a mój mąż z teściami chcieli już do psychiatry ją wysyłać ( bo werdłu teściowej “jej dzieci się tak niezachowywały”)

                                          myślę że ogranicz TV, więcej spokoju i będzie ok.

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: lunatykuje

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general