lupiez..?

nie wiem juz co robic…moja Marta ma bardzo sucha skore na glowie..i luszczy sie..zakupilam szampon z odzywka..ktory pomaga tylko na 2-3 dni, smarowalam juz oliwka..i tez miala piekna skore na kilka dni potem od nowa…skorupa jej sie robi..
dodam ze Marcie myje wlosy raz w tygodniu.. Nie wiem sama moze powinnam czesciej a moze zastosowac szampon przeciw lupiezowy co o tym myslicie?
a moze macie inne sposoby?

4 odpowiedzi na pytanie: lupiez..?

  1. Ja bym myła częściej, natłuszczała skórę głowy na trochę przed myciem. Ja bym rozważyła czy to nie objaw alergii. Szamponu przeciwłupieżowego bez zalecenia lekarza bym nie używała.

    • Zamieszczone przez Kamelia
      Ja bym myła częściej, natłuszczała skórę głowy na trochę przed myciem. Ja bym rozważyła czy to nie objaw alergii. Szamponu przeciwłupieżowego bez zalecenia lekarza bym nie używała.

      myslisz ze to moze byc alergia?
      musze poszperac w internecie…
      wlasnie tez mam jakies opory przed uzyciem szpamponu p/lupiezowego bo to nie wyglada na lupiez..
      dzieki….

      • Też się przychylam do alergii. U nas nawet na głowie pokarmówka się pojawia, ale może u Was to efekt kosmetyków?

        Spróbuj szamponu dla alergików, bez zapachu, koloru, jakiś sensitive, bez żadnych odzywek.

        • Tak, to może być alergia. W rodzinie mam takie dzieciaki, które nawet mając po te 5-6 lat mają tego typu problemy związane z alergią – coś jak ciemieniucha.

          Znasz odpowiedź na pytanie: lupiez..?

          Dodaj komentarz

          Mozarella w ciąży

          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej →

          Ile kosztuje żłobek?

          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej →

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

          Czytaj dalej →

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej →

          Wielotorbielowatość nerek

          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

          Czytaj dalej →

          Ruchome kolano

          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

          Czytaj dalej →
          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo
          Enable registration in settings - general