luteina

ja jak kiedys bralam duphaston czulam sie fatalnie i mialam wszystkie “ciazowe” objawy, a skoro luteina to tez progesteron to moze twoje samopoczucie jest skutkiem ubocznym leku
a moze to mala fasolka zaczyna burze hormonalna u ciebie…….!:)

Zuzanna

4 odpowiedzi na pytanie: luteina

  1. luteina

    Dziewczyny powiedzcie mi czy jest to normalne ze w okresie kiedy przyjmuje luteine jest mi niedobrze i nam mdłosci, jestem osłabiona Jestem 8 dni po owulacji

    • Re: luteina

      Nigdy luteiny nie brałam, ale trzymam kciuki oby to fasolka dawała znać o sobie!!!!!!!!

      Kasiek

      • Re: luteina

        To skutki uboczne brania tego leku, nie wszystkie pacjentki je mają, ja nie mam żadnych..
        Anita

        Edited by anita200 on 2003/09/10 08:15.

        • Re: luteina

          a miałam nadzieje ze to oznaki fasolki

          Znasz odpowiedź na pytanie: luteina

          Dodaj komentarz

          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo