Luteina -progesteron

Dziewczyny mam pewein problem, od wczoraj bior Luteinę -zapewnw wiecie ,że to jest progesteron.Lekarz zalecił brać dwa razy dziennie po dwie tabletki.Niestety dzis obudziłam się po raz pierwszy z bólem głowy, myślę że to od tych tabletek.Pewnie zbyt duża dawka progesteronu.Może byłyście w takiej sytuacji i mi pomożecie co zrobić.Zmiejszyć dawkę?

5 odpowiedzi na pytanie: Luteina -progesteron

jenny Dodane ponad rok temu,

Re: Luteina -progesteron

witam;
ja tez od poczatku biore Luteine, ale zadnych skutkow ubocznych nie mialam, no moze wieksze mdlosci, ale tak naprawde nie wiem, czy to od tego.
mysle, ze dawke trzeba skonsultowac z lekarzem, bo jest to poniekad lek podtrzymujacy rozwijajacy sie zarodek i zeby byl skuteczny trzeba utrzymac pewien poziom.
pozdrawiam;
Jola z 9-tygodniowym poTomkiem

agustek Dodane ponad rok temu,

Re: Luteina -progesteron

od samego poczatku musze brac luteine – dwa razy dziennie po jednej tabletce – dopochwowo. Nie mam zadnych skutkow ubocznych – tak sadze… ale bez tego nie wie, czy dzidzia by sie utrzymala :((((((((

Aga z marcowym dzieciątkiem

Dodane ponad rok temu,

Re: Luteina -progesteron

Ja brałam początkowa raz dziennie, potem dwa razy dziennie i nie miałam jakiś dziwnych dolegliwości………nudności i bóle głowy owszem, ale to nie koniecznie od tego.
Teraz juz kazał mi odstawić…bo to 15-tydz., myślę, że Fasolka już się utrzyma bez pomocy Luteiny!
Pozdrawiam
Monika i Fasolka (29.01.2004)

polozna1 Dodane ponad rok temu,

Re: Luteina -progesteron

koniecznie ustal zbicie dawki z lekarzem
progesteron dziala na kobiety roznie, i wszystko jedno czy jest sztuczy czy naturalny, i tak u jednych powoduje mdlosci u innych nie. ale generalnie moze powodowac wymioty, bole glowy a nawet omdlenia. moze organizm musi sie troche przyzwyczaic do tej zwiekszonej porcji progesteronu. porozmawiiaj o tym z lekarzem.
pozdrawiam
ps:ten progesteron nas(ciezarne) dobije:-)

targo Dodane ponad rok temu,

Re: Luteina -progesteron

polozna1 dziekuję ci bardzo za poradę. Dzwoniłam już do mojego gina i powiedziałam o dolegliwościach.Obniżyła dawkę ,mam brać jedną tabletkę co 12 godzin. Postanowiłam dziś nie brać luteiny wcale bo wczoraj wzięłam dawkę na dwa dni.Mam nadzieję ,że będzie wszystko wporządku.

Pozdrawiam:))

Znasz odpowiedź na pytanie: Luteina -progesteron?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mam z dzieckiem taki problem
zmiana kształtu głowy?
Wczoraj przy kąpieli zauważyłam ,ze mój synek (7 tydzień)ma na główce coś na kształt guza jakby sie o coś uderzył.Jednak nie ma tam siniaka tylko taka wypukłość w postaci guza.Czy
Czytaj dalej
Dla starających się
Moje wczesne objawy!
Z wielką radością mogę i ja opisać swoje najwcześniejsze objawy. Jestem jeszcze przed terminem malpy. Dziś 11 dzień po owulacji 1. plamienie implatacyjne - w okolicach 4 - 8 dnia po owu
Czytaj dalej