luzna skora brzucha po porodzie

Minelo u mnie juz dwa miesiace od porodu. Brzuch sie wstapil i jest calkiem plaski i wszystko wyglada dobrze jak stoje…. Natomiast jak usiade to robi mi sie “walek” z luznej skory. Okropne to jest. Mam pytanie do dziewczyn, ktore sa juz wiele miesiecy po porodzie – czy to sie wstepuje? Zaznaczam ze cwicze, ale cwiczenia nie maja wiele wspolnego z eleastycznoscia skory. Tak samo nie uwazam zeby noszenie pasa moglo pomoc na obkurczenie sie skory. Pod tym “flakiem” widac mi miesnie brzucha, tluszczu tam nie ma, tylko ta skora…….
Moze sa jakies sprawdzone kremy? Macie jakies sposoby? A moze to wszystko wymaga po prostu czasu….lub tez nic nie pomaga?

Ciku i Kacperek – 12 luty 2004

20 odpowiedzi na pytanie: luzna skora brzucha po porodzie

  1. Re: luzna skora brzucha po porodzie

    Ja niestety mam więszy problem, bo to już 3 miesiące a mam dość duży brzuszek 🙁 Nie wiem czy to tak zawsze dłużej trwa po cc czy ja tyle tłuszczyku wychodowałam 🙁 Ale moja siostra jak urodziła to miała tak jak Ty, brzuch spadł ale pozostała taka skóra i to się wstąpiło z czasem. Nie masz się co martwić to zejdzie i będzie jeszcze ładny 🙂

    Neti i Dominik 15.01.04

    • Re: luzna skora brzucha po porodzie

      Ja jestem 6 miesiecy po porodzie, kilogramy zrzuciłam, ale “fałdki” zostały :-). Myślę jednak, ze cwiczenia pomogą….tylko brak mi wytrwałosci…hi hi. Pozdrawiam
      majka i patryk (31.10.2003)

      • Re: luzna skora brzucha po porodzie

        Ja jestem 6 miesiecy po porodzie, kilogramy zrzuciłam, ale “fałdki” zostały :-). Myślę jednak, ze cwiczenia pomogą….tylko brak mi wytrwałosci…hi hi. Pozdrawiam
        majka i patryk (31.10.2003)

        • Re: luzna skora brzucha po porodzie

          U mnie wróciło bardzo szybciutko do normy.
          Nie wiem jak to wygląda u Ciebie, ale u mnie trwało to jakieś 2-3 miesiące. Nie więcej

          Gosia i Artek

          • Re: luzna skora brzucha po porodzie

            ja jestem już prawie 2 mies po porodzie i też mam tak jak ty z tą skórat na brzuchu, na dodatek mięśnie brzucha też “wystają” bo brzuszek wciąż jest widoczny i nie mieszczę się w spodnie z przed ciąży a kilogramy zrzuciłam i ważę nawet mniej niż przed ciążą (tłuszczyku brak).
            Poradź co robisz żeby brzuszek zrobił się płaski

            Marcówka Ania i Dominisia ur. 15.02.2004

            • Re: luzna skora brzucha po porodzie

              Wlasciwie nie wiem co wplynelo na to ze jest plaski. A moze lepiej powiedziec, ze plaski to on jest rano, bo pod koniec dnia jednak troszke wystaje. Dla mnie optimum ku ktoremu zmierzam to tak zeby byl na rownej linii z koscmi biodrowymi ( patrzac z boku) a jeszcze troszke mi brakuje. Co robie? Cwicze, tylko maz mnie “opieprzyl” ostatnio ze za malo. Dla niego 2 serie z 6 rodzajami cwiczen na brzuch po 20 powtorzen kazde to malo. Kazal mi ( a wie co mowi, bo ma wyksztalcenie w tym kierunku) zmienic trening na cwiczenie tylko dwoch grup miesniowych brzucha dziennie, w seriach dwa dni treningu dzien przerwy, ale za to na kazda grupe wykonywac po 4 serie,kazda seria po 3-4 cwiczenia ale tylko na dwie grupy miesniowe i po 20 powtorzen w kazdym poszczegolnym cwiczeniu. Czy jasno sie wyrazilam? To jest duzo i nie wiem jak dam rade ale sie postaram…zobaczmy czy beda jakies efekty….I hope so….papa

              Ciku i Kacperek – 12 luty 2004

              • Re: luzna skora brzucha po porodzie

                Qrcze, ja jestem prawie 5 mies. po porodzie a moj brzuch nadal pozostawia sporo do zyczenia. Za duzo jest tej skory….
                Cwicze, robie brzuszki, nozyce i scyzoryki ale dopiero od niedawna regularnie… Nie mam chyba wystarczajaco duzo silnej woli…:( a szkoda….

                • Re: luzna skora brzucha po porodzie

                  Ja sie troche przestraszylam bo ostatnio ogladalam jakis program o tych wielkich grubasach, ktorzy schudli i pokazywali jaka luzna skora im zostala. No i w tym programie lekarz mowil, ze nie ma na to innej rady tylko wyciecie operacyjne bo sama sie nie wstapi. Pocieszam sie tym, ze ich cialo bylo znacznie bardziej rozciagniete niz nasze i moze to dlatego jedynym wyjsciem jest w takim przypadku operacja. Ale jesli nie…..

                  Ciku i Kacperek – 12 luty 2004

                  • Re: luzna skora brzucha po porodzie

                    Ja jestem juz 7 i pół miesiąca po porodzie i miałam ten sam problem. Dzisiaj wygląda to już znacznie lepiej. Do gimnastyki nie mogłam się jakoś zmobilizować, ale codziennie smarowałam brzuch balsamem z serii tzw. ujędrniających i to nie żadnym drogim (były to balsamy z firmy AA) i jest dużo lepiej! Może nie aż tak jak przed porodem, ale prawie 🙂

                    Agnieszka i Oleńka (01.09.03)

                    • Re: luzna skora brzucha po porodzie

                      Jak u Ciebie jak stoje to brzuch plaski ale jak sie schyle lub siedze to skora wisi sie pokazywac.


                      Jagoda01.08.03

                      • Re: luzna skora brzucha po porodzie

                        a moze prysznic naprzemian z zimnej i goracej wody… poprawia krazenie, masaz rekawisa szorstka, czymkolwiek tez sie przyda moze, sama zabieram sie za siebie ostro, waze tyle co przed porodem ale cos na brzuchu zalega

                        Marcel 21.02.04

                        • Re: luzna skora brzucha po porodzie

                          Ale sliczny ten Twoj Marcelek! Imie zreszta tez bardzo ladne ( rozwazalismy go dla ewentualnego drugiego chlopczyka, ale gryzie sie z nazwiskiem niestety). Malinko dawno Cie tu na forum nie spotkalam, nie bylo Cie czy tak jakos sie mijamy? Jesli chodzi o ten pomysl z masowaniem i naprzemiennymi prysznicami moze rzeczywiscie to pomoze. Ja poki co to tylko intensywnie cwicze brzuch, ale ta skora, mam wrazenie, ze jest jej tym wiecej im bardziej chudne i pewnie to prawda…..

                          Ciku i Kacperek – 12 luty 2004

                          • Re: luzna skora brzucha po porodzie

                            Ja juz 9 lat po porodzie ogolnie jestem szczupla mieszcze sie w ciuchy sprzed ciazy ale skora na brzuchu została.Dowiadywalam sie i powiedzieli mi ze sa rozne rodzaje skory i nieraz po porodzie ta skora sie tak rozciagnie ze mozna ja usunac operacyjnie.

                            • Re: luzna skora brzucha po porodzie

                              No to mnie nie pocieszylas…

                              Ciku i Kacperek – 12 luty 2004

                              • Re: luzna skora brzucha po porodzie

                                Jak pisalam u kazdej kobiety jest inaczej moze akurat u Ciebie bedzie dobrze i skora sie zejdzie.Glowa do gory. Pozdrawiam

                                • Re: luzna skora brzucha po porodzie

                                  Chciałaś powiedzieć że minęł DOPIERO 2 miesiące od porodu 😉
                                  Poczekaj jeszcze troszke a wszystko dojdzie do normy. Skóra naciągała sie przez 9 miesięcy wiec nie może w 2 miesiące być idealna.
                                  Ja dopieero rok po porodzie wyglądałam dokładnie tak jak przed ciążą i powiem Ci że jak twoje maleństwo zacznie raczkować….biegać… A ty za nim to dojdziesz do figury sprzed ciąży.
                                  P. S
                                  Ty będziesz laska a ja za kilka miesięcy znowu bede miała ten problem co ty teraz 🙂

                                  Ola i Paulina (2 latka) +fasolka

                                  • Re: luzna skora brzucha po porodzie

                                    Nie tak do konca….bo jak wreszcie uda mi sie uporac z tym problemem ( jesli w ogole) to przyjdzie czas na druga dzidzie i cala zabawa od nowa:)

                                    Ciku i Kacperek – 12 luty 2004

                                    • Re: luzna skora brzucha po porodzie

                                      u mnie też ten problem i podobnie jak ty zapewne jak juz sie uporam z tą fałdą to przyjdzie czas na następna niunie 🙂
                                      jak na razie smaruje sobie brzuch balsamem avon solutions i staram sie cwiczyc 🙂 a jak sie nie uda nic z tym zrobic to trudno….dla tego brzdąca to mogłabym jeszcze ze 100 kilo przytyć na stałe 🙂

                                      ania z małą olivią (13.02.2004)

                                      • U mnie niestety kremy nie pomogły. Potrzebowałam czegoś silniejszego i wykupiłam serię zabiegów laserowych. Efekt super!

                                        • Luźniej skóry nie da naprawić się ćwiczeniami. Ja jak stoję mam mięśnie, zero tłuszczu. Ale jak już położę się bokiem, robię deskę to ta skóra opada. Jest mało napięta wokół pępka. Okropna. Jestem rok od porodu i wiem,że już zawsze będę miała ten okromny brzuch…

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: luzna skora brzucha po porodzie

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general