Forum: Polecam

M&K Goliński – sklep z ubraniami

Internetowo mają duży wybór.
Mają fajne spodnie dresowe, trwałe na pewno, no i całkiem ładne, kolorystycznie duży wybór(ja lubię szleć u dzieci z kolorami więć bliźniakom kupiłam czerwone spodnie:)). Cenowo niewysoka 20 zł/para.
Sklep bardzo profesjonalnie podchodzi do klienta, szybko przesyłka, bardzo ok.

Mają tanie koszulki, ale one już nie są aż tak rewelacyjne jak dresy.

8 odpowiedzi na pytanie: M&K Goliński – sklep z ubraniami

kruszyna Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ulaluki:Internetowo mają duży wybór.
Mają fajne dresiki, trwałe na pewno, no i całkiem ładne, kolorystycznie duży wybór(ja lubię szleć u dzieci z kolorami więć bliźniakom kupiłam czerwone dresy:)). Cenowo niewysoka 20 zł/para.
Sklep bardzo profesjonalnie podchodzi do klienta, szybko przesyłka, bardzo ok.

Mają tanie koszulki, ale one już nie są aż tak rewelacyjne jak dresy.

dzięki – poszperam. poszukam. Na pierwszy rzut oka strona fajna i bogatą mają ofertę.

A pokażesz które dresy kupiłaś chłopakom?
U nas czerwony to ulubiony kolor Jaśka.

Ania i dzieciaki – Asia i Jaś

ulaluki Dodane ponad rok temu,

A o takie:

Kupiłam rozmiar 98, ale dosyć duży, to są spodnie bawełniane, więc może zostawili zapas na skurczenie.
Rozmiar 98 w spodenkach welurowych jest mniejszy, akurat. Na ale welurowe się nie kurczą.

Edytuję, uściślę: kupiłam spodnie dresowe, a nie dresiki. Dresiki miałam, też są fajne, no ale droższe.

ulaluki Dodane ponad rok temu,

A welurowe taki(proste, zwyczajne):

kruszyna Dodane ponad rok temu,

właśnie dlatego dopytałam co kupiłaś, bo zrozumiałam ze dresy za tą cenę i byłam zaskoczona 😉

a byłaś może w tej hurtowni PIMAX na Boh. Monte Cassino koło Markopolu? naprawdę polecam. Jakbyś chciała to nawet moge cię tam kiedyś zabrać.

ulaluki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kruszyna:a byłaś może w tej hurtowni PIMAX na Boh. Monte Cassino koło Markopolu? naprawdę polecam. Jakbyś chciała to nawet moge cię tam kiedyś zabrać.

A nie byłam. Nie wiedziałam nic o tej hurtowni.
A co tam jest oprócz spodni dresowych(tych akurat już sporo zakupiłam)?

kruszyna Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ulaluki:A nie byłam. Nie wiedziałam nic o tej hurtowni.
A co tam jest oprócz spodni dresowych(tych akurat już sporo zakupiłam)?

wszystko a na pewno mnóstwo – dla dzieci i doroslych – bielizna, koszulki, piżamy, skarpety, rajstopy, czapki, szaliki, getry.

glupik Dodane ponad rok temu,

Jeśli szukacie tanich ciuszków, piżamek, sweterków, kurteczek, itd, to zerknijcie sobie na internetowy sklep uasi.pl. Jest tam też sporo zabawek i artykułów szkolnych firmy NICI i innych.

cytryna73 Dodane ponad rok temu,

ja też

ja też kupuje u golińskich dla starszego syna, dresy właśnie, spodnie i bluzy, generalnie mają duży wybór i są dobrej jakości 🙂 chociaż bardzo często zdaża się, że to co zamówie wyszło z magazynu ale zawsze dzwonią, żeby ustalić czy coś innego nie wchodzi w grę tak więc ok.

Znasz odpowiedź na pytanie: M&K Goliński – sklep z ubraniami

Dodaj komentarz

Tematy, których nie znalazłam w forum
wychowawczy nauczyciela.
Dziewczyny powiedzcie mi, czy skoro wrocilam do pracy po macierzynskim i wakacjach, jakby co moge isc w trakcie roku szkolnego na wychowawczy? jedni mowia, ze nie, KN nic mi nie powiedziala....
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
co oznacza skrót exp?
co oznacza exp na produkcie? datę produkcji czy ważności?
Czytaj dalej