Majówki 2007 – vol. 4

Osoba odpowiedzialna za prowadzenie listy to Veraprima Jeśli jeszcze któraś z Was będzie chciała dołączyć – to zapraszam na priva

Lista jest wg dat porodu. Ponieważ prowadziłam listę sierpniową’04, to z doświadczenia wiem, że lepiej nie zmieniać za często dat porodu, najlepiej wyliczyć wg OM i na tym pozostać, bo wg usg są pewne granice błędu, a każdorazowe zmienianie na liście będzie mąciło w momencie, jak przybędzie więcej Majówek.
Dziękuję za uwagę, Veraprima

Bramka 30.04.2007

Aneczka7 01.05.2007

Śnieżka 01.05.2007

Madziarek 04.05.2007

MAGDAW26 06.05.2007

duk 06.05.2007

veraprima 07.05.2007

ningal 07.05.2007

ga jo 07.05.2007

keyti 07.05.2007.

Gosiajar 08.05.2007

agasia75 08.05.2007

iwona_m 08.05.2007

amira 09.05.2007

cymki 09.05.2007

fabma 09.05.2007

zuza123 09.05.2007

gosia28 10.05.2007

gomokugomoku 12.05.2007

denonka 12.05.2007

rrrenia 12.05.2007

Zupa 13.05.2007

nato 13.05.2007

Karzoo 14.05.2007

aga80 17.05.2007

Namarie 18.05.2007

eluśka79 24.05.2007

renia_s 28.05.2007

agula 28.05.2007

anuka 30.05.2007

CIKU 31.05.2007

samirka

carla27

Tulimy mocno do serca KASIASTĄ i EWUNIES których już nie ma z nami. Dziewczyny wracajcie do formy jak najszybciej jesteśmy z wami.

WSZYSTKIE DZIEWCZYNY PROSZĘ O PODAWANIE TERMINU PORODU ULATWI NAM TO PROWADZENIE LISTY

72 odpowiedzi na pytanie: Majówki 2007 – vol. 4

kiniat Dodane ponad rok temu,

Re: Majówki 2007 – vol. 4

Oj coś cichutko u Majówek 2007 !!!
Życzę samych miłych i radosnych chwil – majówka 2004!

już w trochę świątecznym nastroju!

Kinga

namarie Dodane ponad rok temu,

Re: Majówki 2007 – vol. 4

Obecna 😀
Dzidziuś już się wierci na całego. W weekend odstawiam luteinę, więc może przestanie mnie w końcu mdlić…

Marta, Julka i Maleństwo (18.05.07)

aga80 Dodane ponad rok temu,

Re: Majówki 2007 – vol. 4

Ja również biorę luteinę. Jutro mam kolejną wizytę i zastanawiałam się jak długo jeszcze będę ją łykać. Moze równiez choć po części ją odstawię. Dziś odebrałam wyniki krwi-anemia “ucichła”, mam szczerze dość łykania żelaza. Ale nigdy nie może być zbyt dobrze-bakterie w moczu atakują. ech… Trzymajcie kciuki żeby jutro moje maleństwo pozwoliło się “określić”. Tak liczę na dziewczynkę…
Pozdrawiam wszystke majóweczki.

namarie Dodane ponad rok temu,

Re: Majówki 2007 – vol. 4

Łykasz dosłownie czy w przenośni? Bo ta doustna jest podjęzykowa i strasznie długo się rozpuszcza, ale trzeba rozpuścić, nie łykać… 🙂

Marta, Julka i Maleństwo (18.05.07)

aga80 Dodane ponad rok temu,

Re: Majówki 2007 – vol. 4

Masz rację- podjęzykową się ssie 🙂 już tak ponad miesiąc i jest to kwestia przyzwyczajenia, zupełnie mi nie przeszkadza. Mam świadomość, że progesteron ratuje życie mojemu dziecku.
Pozdrawiam

namarie Dodane ponad rok temu,

Re: Majówki 2007 – vol. 4

Ja nie mam nic przeciwko rozpuszczaniu jej pod językiem, choć to strasznie długo trwa. Męczy mnie tylko to, że po rozpuszczeniu zawsze robi mi się niedobrze. 🙁

Marta, Julka i Maleństwo (18.05.07)

veraprima Dodane ponad rok temu,

Re: Majówki 2007 – vol. 4

odstawilam to swinstwo jakies 6 tygodni temu

na tym etapie ciazy to juz nie jes wam potrzebne poniewaz lozysko przejelo funkcje cialka zóltego (na którego niedorozwój daja progesteron)

Aga ladna linijka znaczy sie udalo

Wera +

namarie Dodane ponad rok temu,

Re: Majówki 2007 – vol. 4

No to mam nadzieję, że jak po Świętach pójdę na kontrolę, to mnie już gin nie będzie tym męczył 🙂

kiniat Dodane ponad rok temu,

Re: Majówki 2007 – vol. 4

Wiesz ja nie brałam żadnych takich leków, oprócz zastrzyków raz na tydzień (ale co to już zapomniałam) a i tak mnie długo mdliło.
Teraz już będzie ok.. Trzymaj się i pogłaskaj brzusio !

już w trochę świątecznym nastroju!

Kinga

aga80 Dodane ponad rok temu,

Re: Majówki 2007 – vol. 4

W pt byłam na kontroli. Miałam kilka pytań do gin. Wyszłam i w połowie drogi do domu uświadomiłam sobie, ze zapytałam o wszystko, ale o najważniejszym zapomniałam- DZIEWCZYNKA czy CHŁOPCZYK. No cóż… poczekam do stycznia, nie mam wyjścia. Dowiedziałam się za to ile mleka można spożywać i się uspokoiłam-mogę do woli,organizm sam podpowiada ile czego można,nic na siłę,ale też bez przesady.

fabma Dodane ponad rok temu,

zdrowa dziewczynka:)

Ja rowniez bylam w piatek na usg. Najwazniejsze to dowiedzialam sie ze z malenstwem jest wszystko w porzadku i rozwija sie prawidlowo, oraz ze jest to dziewczynka:)po raz kolejny sie przekonalam ze intuicja czesto zawodzi bo bylam gleboko przekonana(gdzies na 99%)ze to chlopak.Zycze wszystkim majowkom Wesolych Swiat Bozego Narodzenia i Szczesliwego Nowego Roku:)

gosia28 Dodane ponad rok temu,

Re: zdrowa dziewczynka:)

gratuluje coreczki
a ja ide jutro na usg, oczywiscie w pierwszej kolejnosci chce sie dowiedziec ze z baby wszystko w porzadku i kto tam pomieszkuje
pozdrawiamy

aga80 Dodane ponad rok temu,

Re: zdrowa dziewczynka:)

Cały czas się obawiam, że przeczucie mówi jedno a prawda będzie inna 🙂 Tak pragnę dziewczynki, że wierzę iż to właśnie ona we mnie zamieszkała. Będę pewnie chwilowo niepocieszona, ale jak mówią wszystkie matki- kocha się dziecko a nie płeć 🙂 oby zdrowe

duk Dodane ponad rok temu,

Re: zdrowa dziewczynka:)

Super, że z dzidzią wszystko w porządku.

Ja mam zamiar zrobić to usg w przerwie świątecznej lub w pierwszym tygodniu stycznia. Mam nadzieję, że też wszystko będzie dobrze, że łozysko jednak do góry pójdzie. No i ciekawe, czy moje przypuszczenia płciowe się sprawdzą…. Początkowo wydawało mi się, że bedzie dziewczynka. Teraz troszke zaczynam się łamać, bo w rodzinie męża od kilku pokoleń trafiła sie tylko jedna.

Pozdrawiam Świątecznie wszystkie majowe brzuszki i ich mamy


Iwona, Arek, majowa Niespodzianka

gosia28 Dodane ponad rok temu,

Re: zdrowa dziewczynka:)

jak tak bardzo pragniesz to mysle, ze ja bedziesz miala
pozdrawiamy i zaciskamy kciukasy

iwona-m Dodane ponad rok temu,

Chłopak!!!

tak, tak… podczas sobotnieo usg dowiedziałam się, że dzidzia rozwija się idealnie i wszytsko jest w porządku! I dowiedziałam się również, że ta intuicja kobieca to nie zawsze się sprawdza ;)) To chłopak :)) Zdrowy śliczny wiercipięta!!!


Iwona,Kuba i Ktoś

gosia28 Dodane ponad rok temu,

Re: Chłopak!!!

gratuluje

gosia28 Dodane ponad rok temu,

Syn?

dziewczyny bylam dzisiaj na usg i co najwazniejsze wszystko jest w porzadku
prawdopodobnie bedzie to chlopczyk, mam nawet zdjecie “pajtusia”ale powiedziala tez ze to nie jest na 100%bo nigdy nic nie wiadomo.
to tyle chcialam sie pochwalic
pozdrawiam

aga80 Dodane ponad rok temu,

Re: Syn?

Gratuluję! Ja liczę dni do następnego usg 🙂

agasia75 Dodane ponad rok temu,

Re: Syn?

Ja dzis ide do gina i mam nadzieje że tez dowiem się kto tam tak rozrabia w moim brzuchu, dzis jest nawet spokój ale wczoraj szalało moje maleństwo oj szalało, troche zaniepokoiło mnie ze wczoraj czułam takie strasznie parcie w kroczu tak jakby dziecko napierało, boli mnie tez krzyz aż mi prawa noga sztywnieje momentami, mam nadzieje ze to tylko ucisk małego wiercipięty a nie żadna patologia.

Znasz odpowiedź na pytanie: Majówki 2007 – vol. 4

Dodaj komentarz

Zdrowie i uroda
USG brzuszka-proszę o rady, przepraszam, ze tutaj
Dziewczyny, przepraszam, ze tutaj pisze, ale zauwazylam, ze wiecej jest tu wejsc niz na inne kaciki, a ja potrzebuje rady jak najszybciej... Oluś dzisiaj zaczął pokazywać na brzuszek i mówi "boi".
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
czy są mamusie dzieci z wadą nerek?
jak często robicie badania moczu, usg nerek, scyntygrafię. Ja mocz co miesiąc, scyntygrafię raz na pół roku. wada to : zwężenie moczowodów, cofanie się moczu, poszerzenie miedniczek nerkowych. Zmiany w
Czytaj dalej