majteczki ???

może głupie pytanie – ale jakich firm polecacie – ofkors dla dzieci???

ja mam sprawdzone z h&m i jestem mega zadowolona – pięknie się noszą, nic się nie spiera, nie sejpie… za to c&a kiszka pierwszej wody…

obecnie testujemy majcioszki z 5-10-15 i jak na razie ok – tyle, że za któtko używamy, żeby na 100% polecić

Strona 2 odpowiedzi na pytanie: majteczki ???

  1. Zamieszczone przez Beasia
    jako doświadczona “lidlara” 😉 napiszę tak: część rzeczy tam kupowanych-jakosć super, nadruki się trzymaja, majteczki dla młodej też w bdb stanie, gumki się nie prują
    ale niestety część art. kiepskich np. piżamki kupiłam dla Ani z barbie i po pierwszym praniu już nadruk wygląda brzydko, tak samo piżamka z dorą
    natomiast mam też inne piżamki, ktore wyglądają jak nowe po kilkunastu praniach… podobnie jest z majteczkami….

    z cheerokee nie byłam specjalnie zadowolona, jak dla mnie szmatowate, choć generalnie lubimy tą markę
    za to kupiłam kiedyś majtule w reserved i też super trwałe są 🙂

    Dokładnie.

    Lidlowe majtki są rzeczywiście trwałe, tylko moich grubasków nieco cisną w pachwinkach.

    Tesckowe czyli cherokee średnio, może nie spierają się, ale dziurki się porobiły.

    Lidlowe jakościowo na pewno lepsze.

    Co do piżamek to masz rację, aczkowliek kilka lidlowych mam ok.

    • Zamieszczone przez ulaluki
      Dokładnie.

      Lidlowe majtki są rzeczywiście trwałe, tylko moich grubasków nieco cisną w pachwinkach.

      Tesckowe czyli cherokee średnio, może nie spierają się, ale dziurki się porobiły.

      Lidlowe jakościowo na pewno lepsze.

      Co do piżamek to masz rację, aczkowliek kilka lidlowych mam ok.

      Ostatnio te komplety były dość szerokie. Nawet bardzo szerokie bo moim klejnoty wyłażą nogawkami Także zależy jak się trafi 😉
      Co do piżam – to ok są wszystkie bez bajkowych nadruków. Mamy te z Zigzakiem i porażka. Ale reszta jakościowo bardzo fajna

      • Zamieszczone przez Asik.
        Chyba się przejadę do lidla po gatki dla Młodej
        A są tylko w kompletach z koszulkami czy same majteczki też?

        są też same majteczki

        jako, ze na razie nie potrzebujemy na gwałt ani jednych ani drugich to tak bardziej hobbystycznie, w większym rozmiarze nabyłam dwa opakowania.
        1 – koszulka + 2 pary majteczek
        2 – 4 pary majteczek
        Wszystko ofkors z Dorą

        • dodam jeszcze, że majteczki kupujemy w różnych miejscach.
          Tesco z cherokee mamy, z H&M-u ale tylko z wyprzedaży bo normalnie to cenowa masakra. No i sporo mamy prosto z Anglii np Ethel Austin kupiłam jej dawno temu miały być w rozmiarze 2-3 lata ale były za duże, zaczęła nosić jak miała dobrze ponad 3 i nosi do tej pory. Świetna jakość. Seria z kotkami
          Z Georga też mamy i też się świetnie noszą.
          Z 5-10-15 dostała kiedyś komplecik w prezencie i tu jestem dużo mniej zadowolona – gumki się strzępią, obrazek się sprał

          • Emilka miala sporo z TupTupa bodajze i jeszcze jakies polskiej firmy – nei chcą sie jakos zniszczyć Jakis czas temu kupilam jej majteczki na rynku – boszzzz, jakie bombowe!! Swietna mięsista bawełna, prane zawsze w proszku do bialego z dodatkiem odplamiacza, a mimo to nadruk ani drgnie. Kolory fantastyczne, wesole. Niestety są to majteczki no name, a moze i byla jakas nazwa, w kazdym razie zadne “firmowki”. I nie wiem czy trafie na nie drugi raz
            Marchew, dzieki za cynk o Esotiq – wyprobuje.

            5-10-15 niemal zawsze bylam zawiedziona i własciwie poza sztruksowymi sarafanami i spodniczkami, ktore jako jedyne z tego sklepu nam sie nie prują, nic juz tam nie kupuje.

            • dzisiaj nabyłam lidlowskie 😉 dora i ksiezniczki 🙂

              • Zamieszczone przez stokrotka22
                dzisiaj nabyłam lidlowskie 😉 dora i ksiezniczki 🙂

                widziałam je w lidlu i są śliczne
                ale po doświadczenaich z pizamkami z dorą i barbie nie wrózę im długiego życia :(….
                u nas już po pierwszym praniu wyglądały fatalnie
                no chyba, ze majtule mają inne jakościowo nadruki…

                • Zamieszczone przez Bep
                  Lepiej kup w lidlu w komplecie z gatkami. Teraz są komplety za 8,99 bodajże… Jakość lidlowa – dla mnie extra. Momentami lepsza od H&M, a cena kilkakrotnie niższa

                  dokladnie, mojemu kupuje te gaciorki i podkoszulki tez jak sa i sa super.
                  czesto siostra na firmowych wyprzedazach kupuje chyba za 1zl 5-10 par, zalezy jak maja

                  • Zamieszczone przez ulaluki
                    Dokładnie.

                    Lidlowe majtki są rzeczywiście trwałe, tylko moich grubasków nieco cisną w pachwinkach.

                    Tesckowe czyli cherokee średnio, może nie spierają się, ale dziurki się porobiły.

                    Lidlowe jakościowo na pewno lepsze.

                    Co do piżamek to masz rację, aczkowliek kilka lidlowych mam ok.

                    ulka, ja majtachy kupuje mu wieksze zawsze i zawsze jest ok.

                    • Zamieszczone przez Beasia
                      widziałam je w lidlu i są śliczne
                      ale po doświadczenaich z pizamkami z dorą i barbie nie wrózę im długiego życia :(….
                      u nas już po pierwszym praniu wyglądały fatalnie
                      no chyba, ze majtule mają inne jakościowo nadruki…

                      moje dzisiaj wyprane i jest ok
                      zobaczymy jak długo 😉

                      Znasz odpowiedź na pytanie: majteczki ???

                      Dodaj komentarz

                      Mozarella w ciąży

                      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                      Czytaj dalej →

                      Ile kosztuje żłobek?

                      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                      Czytaj dalej →

                      Dziewczyny po cc – dreny

                      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                      Czytaj dalej →

                      Meskie imie miedzynarodowe.

                      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                      Czytaj dalej →

                      Wielotorbielowatość nerek

                      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                      Czytaj dalej →

                      Ruchome kolano

                      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                      Czytaj dalej →
                      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                      Logo
                      Enable registration in settings - general