majtki siatkowe

Dziewczyny, gdzie w Warszawie mozna dostac to cudo. Probowalam juz w aptekach osiedlowych i w kilku w centrum. Co poniektore Panie wybaluszaja oczka, a inne mowia ze bywaja, ale teraz brak. Mam nadzieje ze do wrzesnia zdaze kupic ten wynalazek. Tylko blagam podpowiedzcie GDZIE?

Ja + Paczus (20-24 wrzesnia 2003)

11 odpowiedzi na pytanie: majtki siatkowe

  1. Re: majtki siatkowe

    W Smyku sa majtki firmy Chicco. Te apteczne ponoć sa tańsze, ale te Chicco dziewczyny też polecały.

    Karolka i Przecinek (7.08.03)

    • Re: majtki siatkowe

      W Mothercare (Galeria Mokotów) widzialam to cudo w piatek, pakowane po 5 par w cenie cos okolo 12 – 15 Zł. Maja tez specjalne podpaski po porodzie (nie wiem w jakiej cenie – ale nie wiem czy to nie przesada – kazde inne tez beda dobre).
      Mycha100 (28.XI.03)

      • A co to jest!?

        Boże znowu nic nie wiem!! ale uświadomcie mnie co to jest i do czego służy !! 🙂 Z góry dzięki!!!
        Monia + dzidzuś (23.11.03)

        • Re: A co to jest!?

          Sa to takie majtki siatkowe jednorazowe, ktore uzywa sie po porodzie, zeby byla dobra wentylacja no i zeby bylo czym podtrzymac te wielka ‘pieluche ‘ miedzy nogami. Dziewczyny pisaly, ze bardzo przydatne w szpitalu po porodzie.

          Ja + Paczus (20-24 wrzesnia 2003)

          • Re: majtki siatkowe

            No dobra-a jak dobrać właściwy rozmiar?

            • Re: majtki siatkowe

              One są w rozmiarach S, M, L-przynajmniej te z apteki. I rzeczywiscie sie przydają po porodzie 🙂

              Asia i Ola (ur. 5.02.2003r.)

              • Re: majtki siatkowe

                witam
                A ile sztuk zakupic najlepiej
                anka i antosiek (10.08)

                • Re: majtki siatkowe

                  Heheh ja jestem z Wroclawia ale jest dokladnie to samo. Za pieluchamy (podpaskami) Bella Baby i majtasami chodze od 6 tyg. :-)) Zlecialam wszystkie pobliskie i slynne apteki i sklepy gdzie to mialo byc (“Smyk”) i nic….Dzis przez przypadek wlazlam do apteki jakiejs i…..oczywiscie Pani oczy w pin-pong (norma) ale poszla na zaplecze i wrocila z odpowiedzia ze zamowia i bedzie dzis wieczorkiem :-))) Wiec tez powodzenia zycze

                  Sylwia + Wiktoria (14.07)

                  • Re: majtki siatkowe

                    w smyku:)

                    Dorota i Ola (21.11.2003)

                    • Re: majtki siatkowe

                      NIe wiem, jak w Warszawie, ale w trójmieście można je kupić w sklepach medycznych, razem z ekstra duzymi wkładami.Ja sobie kupiłam w takim sklepie ze sprzętem rehabilitacyjnym i medycznym.
                      Pozdrawiam

                      • Re: majtki siatkowe

                        Nie jest to przesada. Nie każde podpaski są jednakowo dobre. Dzisiaj ten temat był poruszany u mnie w szkole rodzenia. Podpaski z gumową siateczką typu DRY…(coś tam) absolutnie nie powinny być używane, ponieważ nie przepuszczają odpowiednio powietrza i w środowisku jakie one wytwarzają bardzo łatwo dochodzi do wszelkiego rodzaju infekcji. Zwłaszcza, że po porodzie kobieta jest w dużo większym stopniu pozbawiona normalnej bariery ochronnej. Najprostsze podpaski ze zwykłą powłoką są od nich w tym czasie dużo lepsze.

                        Pozdrawiam

                        Ania i córcia (02.09.03)

                        Znasz odpowiedź na pytanie: majtki siatkowe

                        Dodaj komentarz

                        Mozarella w ciąży

                        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                        Czytaj dalej →

                        Ile kosztuje żłobek?

                        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                        Czytaj dalej →

                        Dziewczyny po cc – dreny

                        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                        Czytaj dalej →

                        Meskie imie miedzynarodowe.

                        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                        Czytaj dalej →

                        Wielotorbielowatość nerek

                        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                        Czytaj dalej →

                        Ruchome kolano

                        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                        Czytaj dalej →
                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                        Logo
                        Enable registration in settings - general