mała łazienka (pomysły, ceny….)

marzy mi się remont małej łazienki

około 1.8m x 1.7m: umywalka, wc, prysznic, kafelki, (robcizny)

daaaaawno nie robiłam tego typu remontów (dom kupiliśmy z gotowymi łazienkami) a chciała bym wiedzieć jakie są koszty… wiem że mogą być różne ale jeśli miałyście oststnio do czynienia z takimi modernazjami to napiszcie a będę miałą jakiekolwiek podejcie (a może wicie z aile robił ktoś ze znajomych??? bo teraz naparwdę niewiem zupełnie nic)….

pomysły i zdjęcia oczywiście też mile wiedziane…

… kiedyś marzyła mis ię kabina prysznicowa z funcją sauny (ale to keidyś teraz chyab mnie na to nie będzie stać)….

27 odpowiedzi na pytanie: mała łazienka (pomysły, ceny….)

nel-m Dodane ponad rok temu,

My właśnie jesteśmy na etapie zbierania się do remontu łazienki. Powiem Ci, że mnie marzy się gotowa już kabina prysznicowa, z wysokim brodzikiem, gdzie mały będzie mógł pluskać się zamiast w wanience. Byłam zaskoczona, bo ostatnio taka kabina była w Castoramie w promocji za niecałe 700 zł niestety została tylko jedna, wystawowa i do tego krzywa 🙁 jeśli gdzieś indziej tanio podobnej nie znajdę, to będziemy zmieniać naszą teraźniejszą kabinę na same drzwiczki z brodzikiem – cena tańszego zestawu, który mi się podobał to ok. 500/600 zł – też w Castoramie. Niewielka umywalka jaką znalazłam to koszt ok. 110 zł.

My mamy bardzo nieustawną małą łazienkę, dlatego muszę jakoś wykombinować, by zamiast rogowej stojącej szafki wcisnąć jakoś komplet – umywalka z szafką pod spodem, tak by tam swoje pinkle trzymać.

Powodzenia.

werbla Dodane ponad rok temu,

no to witam w klubie małych łazienek…pamietam jak sie naszukałam automatu bo 60 za duży…fakt łazienkę mam jakoś z 6 lat, ale kafelki starego typu bo na takie było mnie wtedy stać i dlatego marzy mi sie piękna łazienka

venuss Dodane ponad rok temu,

Ja akurat jestem na etapie wybierania armatury i płytek do niewielkiej łazienki.
Nasza ma 6 mkw i całość z robotą wyniesie nas ok. 15 tys, ale to ze wszystkimi dodatkami już. Zamiast kabiny będziemy mieli drzwi prysznicowe, wc, bidet i umywalkę. Płytki jeszcze do końca nie wybrane, ale te które podobają się nam kosztują ok 100 zł/mkw więc trzeba na to ok, 3 tys. Robota za całość 4 tys.

kevlar-girl Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Nel. M:My właśnie jesteśmy na etapie zbierania się do remontu łazienki. Powiem Ci, że mnie marzy się gotowa już kabina prysznicowa, z wysokim brodzikiem, gdzie mały będzie mógł pluskać się zamiast w wanience. Byłam zaskoczona, bo ostatnio taka kabina była w Castoramie w promocji za niecałe 700 zł niestety została tylko jedna, wystawowa i do tego krzywa 🙁 jeśli gdzieś indziej tanio podobnej nie znajdę, to będziemy zmieniać naszą teraźniejszą kabinę na same drzwiczki z brodzikiem – cena tańszego zestawu, który mi się podobał to ok. 500/600 zł – też w Castoramie. Niewielka umywalka jaką znalazłam to koszt ok. 110 zł.

My mamy bardzo nieustawną małą łazienkę, dlatego muszę jakoś wykombinować, by zamiast rogowej stojącej szafki wcisnąć jakoś komplet – umywalka z szafką pod spodem, tak by tam swoje pinkle trzymać.

Powodzenia.
pomyśl o zamówieniu mebli na wymiar
stolarz Ci wszystko spasuje, a kolorytykę, uchwyty itp wybierasz jakie chcesz a nie jakie są dostępne w sklepie
każdy stolarz, który robi zabudwy przedpokoi czy kuchni zrobi też łazienkę
mój brat przynajmniej tak robi

yoko Dodane ponad rok temu,

tak trzeba sobie założyć min 10 tys i mieć to 5 w zapasie,
bo o ile można kupić tańszą umywalkę, to na kabinie prysznicowej i bateriach
nie polecam oszczędzać, no i sam tron też można kupić w różnych cenach, ale
jeśli chodzi o najniższą półkę cenową, to szału nie ma…
taniej niż w castoramie wychodzą zakupy w internecie.

[Zobacz stronę]

venuss Dodane ponad rok temu,

Do małej łazienki warto się zastanowić nad wc z podwieszanym stelażem. Teraz Koło ma jakieś nowe systemy do małych łazienek, ostatnio przeglądałam ulotkę.
Zgadzam się z Bruni, na armaturze nie warto oszczędzać, bo oszczędność jest pozorna. Lepiej zainwestować w ciut lepszy towar, nawet biel cersanitu, roca czy V&b jest inna.

dziewiatka Dodane ponad rok temu,

10 tys. minimum… bo remont łazienki najdroższy ze wszystkich innych pomieszczeń.

Ponieważ wychodze z założenia, że dom ma mi służyć, a nie na odwrót
polecam Ci przemysleć jedną kwestie:

zamiast kabiny pryszncowej i brodzika, zrobić mała ściankę do tego przeszklenie lub luksfery i podłoge ze spadkiem… wszystko w jasnych kafelkach.

Utrzymac to w czystości – pestka.

venuss Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez dziewiątka:10 tys. minimum… bo remont łazienki najdroższy ze wszystkich innych pomieszczeń.

Ponieważ wychodze z założenia, że dom ma mi służyć, a nie na odwrót
polecam Ci przemysleć jedną kwestie:

zamiast kabiny pryszncowej i brodzika, zrobić mała ściankę do tego przeszklenie lub luksfery i podłoge ze spadkiem… wszystko w jasnych kafelkach.

Utrzymac to w czystości – pestka.

Cieszę się że to napisałaś, takie rozwiązanie zastosuję u siebie i mam nadzieję że będę zadowolona.

tala Dodane ponad rok temu,

To kawałek mojej łazienki na górze. Jest niewielka
ale poręczna. Może znajdę zaraz drugą stronę.

kokunia Dodane ponad rok temu,

Tak na wesoło-jeden pomysł

kokunia Dodane ponad rok temu,

Ja tez mam malutką blokową łazienkę-musiałam pralkę wstawic do kuchni aby jakoś ja urządzić.
Polecam jasne kolory płytek,duże lustro,które optycznie ja powiększy.

kokunia Dodane ponad rok temu,

[Zobacz stronę]

jusstyna Dodane ponad rok temu,

U nas w łazience zmieściła się jedynie kabina prysznicowa muszla i kosz na brudną odzież. Pralka stoi w kuchni,tak samo jak u Kokuni. Całą łazienkę mam wyłożoną lustrami, z racji tego ze mąż pracował w szklarstwie.Efekt powiększenia daje na pewno.

jbielu Dodane ponad rok temu,

łazienka ok. 6 m kw – remont miałam 2 lata temu.
w łazience wanna, podwieszana toaleta, meble z IKEI wraz z umywalką, baterie Grohe, glazura Opoczno duże kafle czekolada+beż. całość z robocizną prawie 14 tysięcy.

a wydawałoby się nic specjalnego.

usianka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez dziewiątka:10 tys. minimum… bo remont łazienki najdroższy ze wszystkich innych pomieszczeń.

Ponieważ wychodze z założenia, że dom ma mi służyć, a nie na odwrót
polecam Ci przemysleć jedną kwestie:

zamiast kabiny pryszncowej i brodzika, zrobić mała ściankę do tego przeszklenie lub luksfery i podłoge ze spadkiem… wszystko w jasnych kafelkach.

Utrzymac to w czystości – pestka.

podpisuje sie w 100%

dorciasek Dodane ponad rok temu,

Podwieszana toaleta i umywalka to optyczne powiększenie łazienki. Do tego jasne kafelki i lustra.
U nas pralka mega nietypowo – w szafie w przedpokoju
Koszt łazienki liczony jakiś miesiąc temu ok. 17 tyś. – nie robiliśmy całości, bo finansowo nas przerosło… W tym roku tylko i aż zmiana ogrzewania zrobiona…

awkaminska Dodane ponad rok temu,

dzięki dziewczyny… kurcze myślałam że to coś mniej wyjdzie :(….

a miłyście?óże do czyneinia z otoczakami w łazience?? nie muszą być na plstarach można kupić luzem można białe można w kolorze…. bardzieje mi się to podoba niż kafelki ze względu na ich naturalność…

pewnei zalewa się?*to jakąś?*masą mniej lub bardzije tak by podłoga była parwie płaska…
czy spotkałyście się z czymś takim?? i z czym to połączyć?? bo przecież nie 100% w takim kamyku… zastanawiam sie czy istnieją tynki i farby do łazienki odporne na wilgoć??? np. wyobrażam sobie taką podłogę albo jedną ścianę (na wrost za wc i prysznicem….. ramka z otoczakow dookoła lustra dookoła zlewu na jakimś blacie nad szafką… …. miałyście do czynienia z kamykami tego typu w łazience???

…..
ciekawa jestem czy jest sens wymieniać sam zlew (obecny ma pęknięcie, cieknąć nie cieknie ale wygląda koszmarnie) i samą kabinę… ale to chyba głupi pomysł…. i czy jest sposób na odświeżenie łazienki z szarymi (fuj) kafelkami przez jakąś koloryzację fug??? kurcze nieciepię tej łazienki (tej na górze też nie lubię ale remont tamtej to obawiam się że za duże koszty pozatym tamta jest napawrdę porządna, nie w moim guście ale porządna)

asik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kokunia:Ja tez mam malutką blokową łazienkę-musiałam pralkę wstawic do kuchni aby jakoś ja urządzić.
Polecam jasne kolory płytek,duże lustro,które optycznie ja powiększy.

np. na suficie 😀
daje fajny efekt, chociaż zdecydowanie lepiej wygląda z wanną niż z prysznicem 😉

Zamieszczone przez dziewiątka:10 tys. minimum… bo remont łazienki najdroższy ze wszystkich innych pomieszczeń.

Ponieważ wychodze z założenia, że dom ma mi służyć, a nie na odwrót
polecam Ci przemysleć jedną kwestie:

zamiast kabiny pryszncowej i brodzika, zrobić mała ściankę do tego przeszklenie lub luksfery i podłoge ze spadkiem… wszystko w jasnych kafelkach.
Utrzymac to w czystości – pestka.

Podpiszę się
mamy tak zrobiony prysznic na działce – rewelacja
duży, wygodny i łatwo się czyści 🙂

maduxia Dodane ponad rok temu,

dziury między otoczakami wypełnia się fugą epoksydową- czekają na przyklejenie, ale ja będe miała tylko pas od sufitu do podłogi, o takie:

i zawijaną ściankę prysznicową, ale nie z luksferów, tylko obłożoną mozaiką basenową już się doczekać nie mogę

moja siostra ma maleńką łazienkę, zrobila w niej narożną wannę, która gdzieś w 1/3-1/2 obudowana jest w górę luksferami, więc jest wanna i prysznic w jednym. Fajnie to wygląda, jest praktyczne, nie zabiera światła, higieniczne… same zalety

awkaminska Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez maduxia:dziury między otoczakami wypełnia się fugą epoksydową- czekają na przyklejenie, ale ja będe miała tylko pas od sufitu do podłogi, o takie:

jakie ładna z zielenią…. też takie chcę :)…. czy wiesz jaki jest koszt kładzenia tego typu rzeczy, ile kosztuje klej, fugi??? i ile koszują takie jak masz (czy przy wyborze tego typu rzeczy trzeba jakoś patrzeć na jkość, czymś się te rzeczy różnią)???

Zamieszczone przez maduxia:moja siostra ma maleńką łazienkę, zrobila w niej narożną wannę, która gdzieś w 1/3-1/2 obudowana jest w górę luksferami, więc jest wanna i prysznic w jednym. Fajnie to wygląda, jest praktyczne, nie zabiera światła, higieniczne… same zalety

wiesz ja mam wielką wannę na piętrze tu potrzebuję nieduży, praktyczny prysznic 🙂 ale połączenie wanny z prysznicem też bym zrobiła gdybym nie miała innej możliwości…

Znasz odpowiedź na pytanie: mała łazienka (pomysły, ceny….)

Dodaj komentarz

Zdrowie i uroda
Półpasiec?
Dziewczyny. Mam na plecach, powyżej pasa wysypkę. Najpierw myślałam, że coś mnie ugryzło, ale tych ugryzień musiałby być kilka/naście, bo krostek jest dużo. Poza tym żel na ugryzienia nie pomaga. Wysypka
Czytaj dalej
Leczenie niepłodności
Progesteron /prolaktyna
Dziewczyny, kiedy powinnam badać te hormony. Co wiem, to to: fazę lutealną mam 12 dni. mam monitor owulacyjny, więc wiem kiedy mam peak lh. Iść normalnie 22 dc. Czy może 9 dni po peaku?
Czytaj dalej