male i duze smutki

W zwiazku z tym, ze nie jestem juz zawzieta i pewnie nigdy nia juz nie bede, a zal mi utraty kontaktu z forumkami postanowilam zalozyc swoj pamietnik. Bede tutaj opisywala moje smutki duze i male, moze jakies radosci jak sie kiedys pojawia.

Strona 2 odpowiedzi na pytanie: male i duze smutki

  1. Aneczko zawziete sie chyba rozpadaja pomalu bo kazda z Nas traci juz wiare i nadzieje(no przynajmniej czesc) Doskonale Cie rozumiem bo sama lapie dolki, postawilam na ten cykl i jesli sie nie uda odstawiam Clo i nie walcze juz. Do Ciebie bede na pewno zagladac bo nie chce “stracic kontaktu” 🙂

    • Droga Aniu !!!!

      Na początku mój gołąbku mocno pragnę Cię pozdrowić.Również bardzo mocno
      .
      Kochana nie poddawaj się proszę Cie wiem co czujesz, wiem co myślisz, jednak błagam cię jako kobieta i jako osoba z tym problemem nie daj się. Walcz o swoje szczęście walcz o siebie. Jesteś wyjątkową kobietą i masz tyle miłości, ze każdego dziecko by było na tym świecie obdarowane. Wiem jacy są ludzie, wiem co potrafią powiedzieć. Ale nigdy nie przenigdy nie mów ze jesteś bezpłodna. Niech sobie oni gadają niech sobie myślą co chcą, jednak Ty myśl tak. Każdy ma prawo do szczęścia ty też, wykorzystaj to prawo i walcz.
      Miałam przyjaciółkę (śp.od 2 lat)Kiedyś jak miałam załamanie takie jak ty powiedziała mi coś takiego.
      Nigdy nie trać nadziej, nigdy nie zgaśnie słońce na Twoim niebie. Zawsze jest nadzieja, że płomyki się przebiją przez gęste chmury. Dlatego Wal o tą nadzieje, bo jak słońce zgaśnie na niebie to zgaśniemy wszyscy. Dziś na niebie Twoim są gęste czarne chmury, jednak jest i słońce tylko aby go zobaczyć musisz poczekać, ale zobaczysz. Jeszcze będziesz Nam pisać o uśmiechu twojego dziecka, o uśmiechu Twoim i Twego męża. Zobaczysz wszystko się ułoży. Tylko proszę Cię nie trać tej wiary.Znasz moją historię, znasz mój ból i wiesz, ze dla Ciebie jak najlepiej. Och jak mi jest smutno, ze jesteś tak daleko. Zawsze z Tobą będę jak nie tu to duchowo.A póki co na szczęście

      • Hej Aniu!

        Wpadam i ja się przywitać.
        Butki fajne, ja nigdy w takich nie chodziłam.
        Poczekamy z Toba na dziecko z chmur:) i nie-z chmur:))
        Może uda mi się odzyskać moją książkę właśnie pod tym tytułem to Ci prześlę:)

        :Buziaki:

        • okey może to nie mój wątek. Jednak postanowiłam napisać. Aniu droga ja wiem, że jestem na końcu tej drogi. wiem, ze jak już będę wiedzieć, ze już nie dam rady i że już powiem STOP koniec ze staraniami, zawieszeniami, koniec z udawaniem. Po prostu koniec. Wtedy świadomie odejdę z Forum póki co odeszłam z zawziętych. I jestem na takim zawieszeniu. Co mogę Ci zaproponować :
          1)Przyjazń.
          2)Ciepłe słowo pisane.
          3)Ogromną garść siły do dalszej walki.
          I czego tylko zapragniesz. Jeżeli poczujesz się zle, jeśli pojawi się uśmiech na twarzy. Jeżeli pojawi się pierwsza zmarszczka śmiało pisz na gg. moje GG zawsze będzie dla Ciebie przystanią i dla tych co już mnie mają na liście. Ja zawsze chętna jestem pomóc i jeżeli ktoś chce przyjąć moją pomóc. Śmiało pytajcie się o numer Gg lub adres e-mail. Póki co na razie proponuję abyś trochę się wyciszyła uspokoiła, ukoiła swój ból. Ja poczekam.

          • Aneczko Kochana Życzę Ci aby te Święta były Dla Ciebie czasem radości, żeby zniknęły wszystkie troski,żeby dały Ci wiare w to że dla Tego na Górze nie ma rzeczy niemożliwych 🙂 Życzę Tobie i mężowi żeby Wasze marzenia sie spełniły,aby nigdy nie zabrakło Wam wiary,nadziei i miłości
            Wesołych Świąt Aniu 🙂

            • Zdrowia,szczęścia i radości
              niech Ci uśmiech w sercu gości
              a zajączek piękny, biały
              niech przyniesie koszyk cały
              jajek złotych, kolorowych
              i miłości cały worek.

              Wesołych Świąt Aniu

              • Cześć Aniu jak samopoczucie po świętach?

                • dziekuje za zyczenia wam zycze wszystkiego najlepszego po swietach, przepraszam ze tak pozno ale zrobilam sobie kilka dni bez komputera i bylo mi cudownie.
                  swiat w tym roku nie mialam w niedziele moj m mial sluzbe wiec siedzialam sam a w poniedzialek przyszlo na obiad do nas dwoch znajomych ktorzy tez mieli sluzbe i rodzine daleko i sobie posiedzielismy.

                  u mnie w starankach i nastroju bez zmian za to od poniedzialku wkoncu zaczynam moja nowa prace, dzisiaj latalam z obiegowka i mam juz dosyc a to dopiero polowa.

                  • Zamieszczone przez anka332
                    u mnie w starankach i nastroju bez zmian za to od poniedzialku wkoncu zaczynam moja nowa prace, dzisiaj latalam z obiegowka i mam juz dosyc a to dopiero polowa.

                    bardzo się ciesze bo wiem, że zależało Ci na tej pracy. Trzymam aby atmosfera w nowej pracy była przyjazna 😉

                    • witam w ten piekny wiosenny dzien. My wrocilismy po 3 godzinnym pobycie na silowni, wzielam sie a siebie i 2 razy w tygodniu bede chodzila, mam za darmo w nowej pracy :). A w poniedzialek zaczynam moja nowa kariere i jak o tym pomysle to sciska mnie w zoladku .

                      • Aniu -i jak w pracy? Pewnie pochlonela Cie zupelnie bo nawet nie masz czasu napisac jak poszlo 😉

                        • Zamieszczone przez Jess
                          Aniu -i jak w pracy? Pewnie pochlonela Cie zupelnie bo nawet nie masz czasu napisac jak poszlo :Foch: 😉

                          podlaczam sie do pytania;)

                          • juz juz jestem 🙂

                            jak wrocilam z pracy to musialam bulki i lacuchy upiec mezuskowi bo jutro ma cwiczenia i idzie na 24 godziny wiec zeby nie umarl z glodu 🙂

                            w pracy bardzo fajnie, chociaz troszke potrwa zanim ogarne wszystko, narazie sie przygladalam i staralam sie zapamietac multum informacji jakie zostaly mi przekazane. Jest to bardzo bardzo specyficzna firma i musze sie przyzywczaic do standardow tam istniejacych. Pracuje z kobietami w wieku mojej mamy mniej wiecej ale sa dosyc symatyczne, chociaz wywnioskowalam z ich zachowania ze srednio sie lubia, ale dobrze graja zeby tegeo nie bylo widac :).Za jakies 1,5 miesiaca przejde juz na moje docelowe narazie stanowisko, bo teraz pokazuja mi wszystko od podszewki, bo musze miec juz spora wiedze zanim sie zajme tym co mam. A tak naprawde do pewnie za jakies niecale pol roku przejde na calkiem inne stanowisko, tylko czekaja az sie tam zwolni miejsce. Ale przynajmniej poznam kilka dzialow, co tez moze mi sie przydac :).

                            • Dobrze to czytać 🙂 Kciuki na nową ścieżkę

                              • no,dobrze ze jestes 😀
                                Ale dobra z Ciebie zonka
                                zwiedzenie kilku dzialow na pewno Ci sie przyda szkoda tylko ze te inne panie chyba sie nie lubia-nie daj sie wkrecic w zadne zagrywki miedzy nimi,bo mozliwe ze beda probowaly grac Toba na swoja korzysc.

                                • no widzisz a tak sie balas 😉 super, ze w pracy dobrze poszlo oby tak dalej powodzonka 😉

                                  • Anka ciesze sie, ze w pracy jest ok, im dluzej tam bedziesz tym bedzie lepiej, najtrudniejsze sa poczatki 🙂 ja wole starsze kobiety, nie raz to zauwazylam, zazwyczaj sie z nimi swietnie dogaduje 🙂 nie, ze mlodych nie lubie haha ale tutaj w IRL one jakies inne maja podejscie, a te strasze to wychowana jak ja 😀 Takie mam przeczucie, ze teraz to juz wszystko pojdzie gladko dla ciebie :Buziaki:

                                    • super Aniu ze wszystko idzie w dobrym kierunku.

                                      • dzieki dziewczyny w sprawach zawodowych super gorzej z sprawami macierzynskimi (dostalam @) ale to bylo do przewidzenia. Nie wszyscy moga byc rodzicami…

                                        • Zamieszczone przez anka332
                                          dzieki dziewczyny w sprawach zawodowych super gorzej z sprawami macierzynskimi (dostalam @) ale to bylo do przewidzenia. Nie wszyscy moga byc rodzicami…

                                          Aniu bardzo mi przykro 🙁

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: male i duze smutki

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general