Mały Problem

Mam pytanko.. jestem facetem wiec sie nie znam… chce wspolzyc z moja dziewczyna… i tu musze sie przyznac ma 16 lat… a ja 22… i mam male pytanko w sumie to moja dziewczyna powinna napisac ale wstydzi sie.. czy istnieja jakiekolwiek tabletki anty na taki wiek? lub czy powiedzmy jak pojdzie do lekarza gin. to nie powie jej ” Za mloda jestes” poprostu prosze o pomoc niechcial bym niepowolanej ciazy i to jeszcze w tak mlodym wieku 🙁

pozdrawiam
Grzegorz

9 odpowiedzi na pytanie: Mały Problem

  1. Re: Mały Problem

    moze sprobowac zapytac jakiegos ginekologa przez internet. ja kiedys tak zrobilam jak moj ginekolog zalecil mi cos czego nie bylam pewna. odpowiedz dostalam nastepnego dnia. w wyszukiwarce wpiszcie ginekolog, albo antykoncepcja. na pewno sa serwisy, ktore zajmuja sie takimi tematami i wspolpracuja z ginekologami.

    Olag i Nina ur. 01.07.2002

    • joannamaria1973 Dodane ponad rok temu,

      Re: Mały Problem

      No właśnie najlepszy będzie tu ginekolog. W końcu to żaden wstyd. Jeśli macie kasę to najlepiej idźcie do prywatnego bo pieniądze czynią cuda i pozwolą uniknąć jakiś głupich komentarzy. Ja w tym wieku używałam globulek dopochwowych patentex oval. No i prezerwatywa.

      ASIA mama małego Patryczka 31.05.02

      • Re: Mały Problem

        wiberzcie sie do ginekologa.. Ale PRYWATNIE!!! to co sie dzieje w panstwowych przychodniach…. Napewno nie unikniecie komentarzy…

        • Re: Mały Problem

          Powinniście razem wybrać się do lekarza. Oczywiście lekarz dobierze najodpowiedniejsze tabletki dla twojej dziewczyny.
          Gosia mama Piotra i Czarka

          • Re: Mały Problem

            Ja wlasnie zaczelam brac pigulki jak mialam 16 lat. Bylam w prywatnej przychodni. Zapytalam sie jakie sa dla mnie najlepsze tzn. najskuteczniejsze metody antykoncepcji pani doktor odpowiedziala ze tabletki. Pozatym mialam troche problemow z tradzikiem, zla przemiana materii i ogolnie hormonkami. Od kiedy zaczelam brac pigulki problemy zniknely. Wiec z mojej strony polecam. Tylko jest bardzo wazne aby lekarz dobral odpowiedni rodzaj pigulek do wieku dziewczyny. Powodzenia

            Soley 16-08-03

            • Re: Mały Problem

              Ja tez zaczelam brac tabletki jak mialam 16 lat, bylam w zwyklej przychodni, byl to moj pierwszy raz u ginekologa i lekarz bez zadnych problemow przepisal mi tabletki antykoncepcyjne.
              Poslij dziewczyne, albo najlepiej idz razem z nia do lekarza (czasem mezczyzna powinien wspierac kobiete), a na pewno dostaniecie recepte 🙂

              Pozdrawiam, Jagaa

              • Re: Mały Problem

                Siema, powiem Ci tak ja mam 17 latek, a zaczełam współżyć z moim chłopakiem jak miałam jeszcze 16 i poszłam do lekarza i gin. poprostu przepisał mi tabletki i sie zapytał czy jestem jush po porodzie<hahaha> fest sie zdziwiłam, ale było przynajmniej śmiesznie, wiec nie ma problemu. Tabletki ginekolog przepisze napewno takie jak trzeba.
                A po drugie, Ginekologa nie interesuje kiedy kto zaczyna swoje życie sexualne ;p
                Życze szczęścia pa pa

                • Re: Mały Problem

                  Słyszałam, że zdarzają się lekarze mało wyrozumiali, którzy odmawiają pzepisania tabletek dziewczynom przed 18. rokiem życia, ale mam nadzieję, że to są już wyjątki…
                  Tylko koniecznie wybierzcie się do lekarza, żeby Twojej Dziewczynie nie przyszło do głowy np. pożyczyć tabletek od koleżanki, tutaj potrzebna jest opinia lekarza i indywidualny wybór. Mam nadzieję, że Jej nieśmiałość, w tym nie przeszkodzi… 😛

                  Serdecznie pozdrawiam 🙂
                  Karolcia_

                  • Re: Mały Problem

                    biegniejcie do lekarza!
                    ja nie wpadlam na ten “gienialny pomysl” i w zwiazku z tym w wieku 18 lat zaszlam w ciaze..uzywalismy tylko prezerwatyw.. No i stalo sie.. Ale nie zaluje:-)
                    pozdr.
                    Ula i Adaś

                    Znasz odpowiedź na pytanie: Mały Problem

                    Dodaj komentarz

                    Mozarella w ciąży

                    Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                    Czytaj dalej →

                    Ile kosztuje żłobek?

                    Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                    Czytaj dalej →

                    Dziewczyny po cc – dreny

                    Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                    Czytaj dalej →

                    Meskie imie miedzynarodowe.

                    Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                    Czytaj dalej →

                    Wielotorbielowatość nerek

                    W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                    Czytaj dalej →

                    Ruchome kolano

                    Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                    Czytaj dalej →
                    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                    Logo
                    Enable registration in settings - general