Mam dużego stresa

Niektóre dziewuszki mnie pamiętają. Jeszcze niedawno była codziennym gościem na tym forum, ale od 20.09 moje dzieciatko umarło więc jestem bardzo sporadycznie.
Mam problem bo bardzo się boje że mogę być w ciąży po tak krótkim czasie od poprzedniej dzis mam 29 DC a zawsze miałam cykle 24 dniowe postanowiłam sobie że robię test w poniedziałek i jak wyjdzie pozytywnie to oczywiście bedę bardzo szczęśliwa ale i pełna obaw. Normalnie ręce mi się trzęsą z nerwów.
Poradźcie coś

Ania starająca się

8 odpowiedzi na pytanie: Mam dużego stresa

  1. Re: Mam dużego stresa

    Aniu!
    Tylko nie myśl, że będzie źle, nawet jak sie uda to lekarz powinien ci doradzić co dalej, może będziesz musiała poleżeć 9 mies w domciu.

    Mysia

    • Re: Mam dużego stresa

      dziękuję za pocieszenie
      zgodze się nawet na leżenie przez 9 miechów krzyżem do góry nogami aby tylko mój dzidziuś był zdrowy, ale nie zamierzam gdybac dopóki nie zrobię testu, oby do poniedziałku

      Ania starająca się

      • Re: Mam dużego stresa

        No to testujemy w poniedziałek, oby 4 krechy.

        Mysia

        • Re: Mam dużego stresa

          No to Aniu nie zapeszajmy tylko czekam do poniedziałku 🙂

          Buziaki Anka i Basia {38 tydzień}

          • Re: Mam dużego stresa

            aniu – spokojnie,najlepiej sprobuj zajac sie czyms i nie myslec za duzo a przede wszystkim sie nie denerwowac…pierniczki juz zrobione? a zakupy swiateczne? 🙂
            a w poniedzialek nam opowiesz jak wyglada sytuacja – trzymam kciukasy ze bedzie dobrze…
            usciski

            pozdrawiamy serdecznie
            kasia i 27-tyg chlopaczek

            • Re: Mam dużego stresa

              Jestem z Tobą i życzę Ci szybkiego ujrzenia dwóch kreseczek i szczęśliwego rozwiązania.

              Aga+ fasolka

              • Re: Mam dużego stresa

                Wszystko bedzie OK ja za Ciebie trzymam kciuki i zagryzam palce!!! Nie denerwuj sie tylko i nie stresuj !
                Trzymaj sie cieplo, sciskam
                Bruxa

                • Re: Mam dużego stresa

                  Trzymamy za Ciebie kciuki.I daj znac w poniedzialek!

                  Nelly i 28tyg. Synek

                  Znasz odpowiedź na pytanie: Mam dużego stresa

                  Dodaj komentarz

                  Mozarella w ciąży

                  Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                  Czytaj dalej →

                  Ile kosztuje żłobek?

                  Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                  Czytaj dalej →

                  Dziewczyny po cc – dreny

                  Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                  Czytaj dalej →

                  Meskie imie miedzynarodowe.

                  Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                  Czytaj dalej →

                  Wielotorbielowatość nerek

                  W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                  Czytaj dalej →

                  Ruchome kolano

                  Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                  Czytaj dalej →
                  Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                  Logo
                  Enable registration in settings - general