Mam głupie pyatnie

Jak dokładnie działają Pulmicort i Berodual? i kiedy ich stosowanie jest uzasadnione? Pytam wciąż pod kątem malucha. Czy jest mu to na serio potrzebne? Któryś z tych leków to steryd przecież!

31 odpowiedzi na pytanie: Mam głupie pyatnie

klucha Dodane ponad rok temu,

Pulmicort – steryd – działa przeciwzapalnie, na dzień dzisiejszy najlepszy lek w astmie, stosowany też przy nadreaktywności oskrzelowej np. przyinfekcyjnej, zapaleniu oskrzeli, tego typu leki są też stosowane przy zapaleniu krtani.

Berodual – lek rozszerzajacy, lekarze chętnie stsują go u dzieci, duszności astmatyczne czy krtaniowe.

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

no ale czasem jak nie podasz tego sterydu – ktory dziala jednak tylko miejscowo i nie zakloca pracy nadnerczy tak jak te dozylne czy doustne – moze sie oakzac ze koniecznie bedziesz musiala nie tylko jakis ciezszy sterdy podac ale tez antybiotyk bo sie dziecko rozlozy

klucha Dodane ponad rok temu,

ahimsa a moze u małego pokusić się na testy z krwi w tym przypadku, cooo?

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Klucha:ahimsa a moze u małego pokusić się na testy z krwi w tym przypadku, cooo?

U tego malutkiego? Mat nawet nie miał robionych testów jeszcze…właśnie ja tam się alergii u małego nie dopatrzyłam no ale dostaje te wziewy od 2 mies. życia…Fakt faktem jest non stop chory!:( czyli można te wziewy podawać też przy infekcjach wspomagająco?

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

a jaki on ma objawy tych infekcji?

klucha Dodane ponad rok temu,

wspomagająco? podawanie tych leków musi mieć uzasadnienie. To nie są witaminy, zresztą tych przy infekcjach się nie podaje (nie mówię tu o witaminie C).

Czy ostatnio miał przerwę w wziewach?
dlatego pokusiłabym się o testy z krwi, najpierw całkowite a w dalszej diagnostyce swoiste.
Poza tym czy on kaszle napadowo dusząco, czy ma tylko katar i pokasłuje od czasu do czasu.

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Ma katar i pokasłuje. Ma przerwy tak po tygodniu…jakiś czas temu może miał z mies. przerwy. No takie charczące, zasmarkane dziecko;) ale nie żeby zaraz jakaś tragedia.
Osłuchowo czysty.

ahimsa Dodane ponad rok temu,

A i jeszcze jedno- czy one mogą mu zaszkodzić, jeśli są podawne tak o, bez potrzeby wyraźnej? mój mąż mnie właśnie oświecił, że pani dr ma ukończone jakieś tam kursy w kierunku leczenia astmy! ekhm… Ale moje dziecko NIE ma astmy…

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

no to te leki chyba zdecydowanie na wyrost

a bylas u laryngologa zeby obejrzal jak to wyglada od srodka? moze ten katar mozna inaczej przepedzic – i jesli nawet juz miejscowy steryd to do nosa a nie do oskrzeli – my mamy podobnie od urodzenia z michalem i wlasnie jade na samych donosowych lekach i jest o niebo lepiej
nawt jesli przyczyna pierwotna gdzies jest alergia to nie wim po co na zapas pchac cos do oskrzeli?

klucha Dodane ponad rok temu,

to odwiedziłabym jeszcze laryngologa

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Klucha:to odwiedziłabym jeszcze laryngologa

hihihi – widamosc za krotka wrrrrrrrrrrrr

klucha Dodane ponad rok temu,

widzę Dotka że się zgadzamy 🙂

Ahimso, moja ma problemy z górnymi i dolnymi drogami. Oba zapalenia są leczone innymi lekami.

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Ma do nocha Gentamecynę i Atecortin. Efektów brak.

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Powinnam udać się do alergologa po prostu? już sama nie wiem, co robić:(
Dr mówi, że to infekcje- przynoszone przez nas. Ale 3 mies. NON STOP?

klucha Dodane ponad rok temu,

ja bym odwiedziła i laryngologa i alergologa, w tej kolejnosci co napisałam

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

zaprzestan dawac te antybiotyki do nosa idz do laryngologa wymus na nim wymaz lub idz zrob prywatnie – opowiedz caly problem i dotychczasowy sposob lecznia – atecortin to tak za dlugo lepiej nie podawac to tez steryd
michal ma rhinocort i dziala w otoczeniu innych lekow do nochala i sinupretu – jeszcze raz przy okazji dzieki klucha
alergolog?
co ci powie ze testy?
a jak wziewne to co zrobisz?
i tak musisz leczyc objawowo bo nie odczula sie takich malych dzieci

ahimsa Dodane ponad rok temu,

A co laryngolog bedzie robił? tzn. jak go badał? sinupret- mateusz to ma. Też za bardzo nie wiem, co tio…

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

zajrzy mu gleboko do gardla- pediatra tak nie potrafi, do uszu do nosa – sprawdzi czy migdaly oraz 3 migdal w porzadku
jak wyglada sluzowka nosa czy przegroda prosta, czy uszy niezainfekowane- czasem nie bola a cos sie dzieje

te wszystkie sprawy – nos gardlo uszy i zatoki sa ze soba powiazane infekcja w jednym nawet niewidoczna daje czesto objawy gdzies indziej – ale nie musi oczywiscie

sinupret jest lekiem rozrzdzajacym flegme zeby latwiej schodzila np z zatok czy z oskrzeli

qr-chuck Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ahimsa: czyli można te wziewy podawać też przy infekcjach wspomagająco?
Krzyś właśnie dostał wspomagająco Berodual…
Bo niestety właśnie mamy zapalenie oskrzeli leczone antybiotykiem (zinnad).
Berodual mamy podawać, jakby się dusił (na razie odpukać – nie)

klucha Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kurczak1:Krzyś właśnie dostał wspomagająco Berodual…
Bo niestety właśnie mamy zapalenie oskrzeli leczone antybiotykiem (zinnad).
Berodual mamy podawać, jakby się dusił (na razie odpukać – nie)

powiedziałabym raczej doraźnie niz wspomagajaco

Znasz odpowiedź na pytanie: Mam głupie pyatnie

Dodaj komentarz

A-psik: moje dziecko jest uczulone…
Testy z krwi czy skórne?
Znacie jakieś argumenty za lub przeciw? Na mój chłopski rozum lepiej zrobić z krwi, bo wtedy mogę dużo sprawdzić na raz a i stres mniejszy jednak. Muszę już zrobić w końcu te
Czytaj dalej
Karmienie
Ile je półroczne dziecko
Dziewczyny, Ile ml mleka jedzą Wasze dzieci na noc? Czy przesypiają juz całą noc? Mój synek je ok 120 ml z butli a potem go dokarmiam piersią. Efekt jest taki że budzi
Czytaj dalej