Mam w domu zębacza

Chciałam się Wam pochwalić, iż od dzisiaj moje Adzisko może dostać ksywkę kasownik gdyż wyszły jej dwa ząbki (dla pewności postukałam łyżeczką – dzwoni:) na dole. Oj rośnie mi babka , rośnie…pozdrawiamy!

KIKA210 + Ada 22.05.03r.

10 odpowiedzi na pytanie: Mam w domu zębacza

Dodane ponad rok temu,

Re: Mam w domu zębacza

super…
no to żegnaj bezbolesne karmienie

[i]Ewa i Krzyś (10 mies.)

kika210 Dodane ponad rok temu,

Re: Mam w domu zębacza

Niestety – karmienie muszę „rzucić” z powodów zdrowotnych własnych – pisałam niedawno w poście…Więc ogólnie moja córcia staje sie „dorosła;) pozdr!

KIKA210 + Ada 22.05.03r.
[Zobacz stronę]

dana Dodane ponad rok temu,

Re: Mam w domu zębacza

juz!super a obylo sie bez marudzenia?
Pozdrowienia

Dana i Maximilianek 31.05.2003

13aga Dodane ponad rok temu,

Re: Mam w domu zębacza

Gratulujemy !! Tak szybko ? A czy bezboleśnie ??


Aguś i Emilka 23.06.2003

kika210 Dodane ponad rok temu,

Re: Mam w domu zębacza

No co Ty? Marudzi z przerwami od conajmniej 1,5 mieś… A dziś przechodzi samą siebie po wczorajszym szczepieniu…chyba zwariuję;;) pozdr!

KIKA210 + Ada 22.05.03r.
[Zobacz stronę]

kika210 Dodane ponad rok temu,

Re: Mam w domu zębacza

Mała cierpiała od conajmniej 1,5 mieś…Mało jadła, nic nie przybrała na wadze, śliniła się, gryzła co popadnie, miała ataki płaczu…Nawet smarowanie żelem nie pomagało…Może teraz będzie lepiej…pozdr!

KIKA210 + Ada 22.05.03r.
[Zobacz stronę]

13aga Dodane ponad rok temu,

Re: Mam w domu zębacza

To moze i u nas ida zabki poniewaz Milcia od jakiegos czasu nie chce jesc slina leci litrami a palce wkalda du buzi przy kazdej okazji 9tzn jak akurat smoczek sie tam nie znajduje) i nie moze sama zasnac musze lulac lub bujac w wozku .a czy goraczka musi byc przy zabkowaniu? jak bylo u was ?


Aguś i Emilka 23.06.2003

kika210 Dodane ponad rok temu,

Re: Mam w domu zębacza

U nas nie było ani gorączki ani zielonych kupek (bo poodbno są przy ząbkowaniu). Po prostu ślinotok, zjadanie wsyzstkiego i marudy… I są nadal niestety…

KIKA210 + Ada 22.05.03r.
[Zobacz stronę]

mar7 Dodane ponad rok temu,

Re: Mam w domu zębacza

Gratulacje!
Marek i Zosia, która całkiem niedawno dołączyła do grona zębaczy

emalka Dodane ponad rok temu,

Re: Mam w domu zębacza

Gratulujemy zebaczowi!!!!!
u nas na razie tylko slinienie, raczki w buzi i marudnosc potworna.. po zebach ani sladu… 🙂
pozdrawiamy
emalka i Zuzka, ur.21.04.93

Znasz odpowiedź na pytanie: Mam w domu zębacza?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
Dlaczego ????
Dziewczyny !!!! Jak wiecie mam torbiel, którą leczę tabletkami. Jak na razie wzięłam jedno opakowanie i dziasiaj mój Gin po prostu mnie załamał !!!! - powiedział, że zrobi mi USG dopiero
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
ile kosztuje Nutrimigen?
Mam pytanko; mój mały dostał znowu uczulenie na mleko i będę musiała chyba kupić Nutrimigen; czy ktoś wie ile kosztuje i jaka jest jego pojemność
Czytaj dalej