Mam za niski progesteron:(, boję się o dzidzię…

Dziewczyny tak chciałam sie podzielić z Wami moimi smuteczkami, zrobiłam dzis rano badanie bhcg i progesteronu. Progesteron zrobiłam tylko i wyłącznie za namową Kochanej Mysi której jestem niezmiernie wdzieczna, bo Tylko dzieki niej w porę mogę zacząć działać, więc bhcg na poczatku 6 tyg licząc od OM wynosi powyżej 5000 ale niestety progesteron jest za niski bo tylko 17,4 a wiem że powienien być powyżej 20, tak mi ginka powiedziała no i biore od dzisiaj 2x dziennie duphaston, w pon kolejna powtórka badań, tak bardzo sie boję o tą ciąże bo wiem że progesteron jest bardzo ważny i że syt z poronieniem sie powtórzy, dziewczyny błagam Was o kciuki i o modlitwy bo bardzo sie boję że może być już za późno…….

Kasia i lipcowy cud

8 odpowiedzi na pytanie: Mam za niski progesteron:(, boję się o dzidzię…

  1. Re: Mam za niski progesteron:(, boję się o dzidzię…

    Kasiunia! Bądź dobrej myśli- będzie dobrze!

    Kasia lecząca i starająca się

    • Re: Mam za niski progesteron:(, boję się o dzidzię…

      To jeszcze tu napisze, ze kciukasy zacisniete. Mam nadzieje, ze
      w pn zobaczysz bardzo ladne wyniki 🙂

      • Re: Mam za niski progesteron:(, boję się o dzidzię…

        smy sobie pogadaly na gg ale i tak napisze, ze bede myslec,dmuchac,chuchac,pluc przez ramie a kciuki zwine nietylko u rak ale i na nozkach!!!!!!!!!

        wiesiolek.castagnus.witB.E

        • Re: Mam za niski progesteron:(, boję się o dzidzię

          Kasiu najwazniejsze, ze zrobilas te badania. A duphaston bardzo czesto pomaga utrzymac ciaze. Badz dobrej mysli i oczywiscie pochwal sie kolejnymi wynikami, ktore beda juz bez zarzutow:)

          Ninka
          [Zobacz stronę]

          • Re: Mam za niski progesteron:(, boję się o dzidzię

            Kasiu,
            Postaraj się nie denerwować; leki które dostałaś pomogą Tobie i maluszkowi. Czasami tak jest, że wyniki badań nie są w normie, a wszystko kończy się bardzo dobrze. Ważne, że beta (która “utrzymuje” ciążę jest ok…ja miałam z tym straszne problemy na początku).
            Przede wszystkim spokój, dla Ciebie i maluszka…słuchaj się lekarki i nie rób niczego “na własną rękę”.
            trzymam kciuki i pomodlę się za Ciebie…

            Kasia

            • Re: Mam za niski progesteron:(, boję się o dzidzię…

              Kikuś – Trzymam kciuki. Główka do góry.
              Aga

              • Re: Mam za niski progesteron:(, boję się o dzidzię…

                kiki,

                Nie jest za późno na branie Duphastonu!!! A progesteron wcale nie jest taki niski…tylko 3 jednostki poniżej normy… Naprawdę się nie denerwuj…bierz Duphaston i głaszcz się po brzuszku…dzidzia tam zostanie 9 miesięcy!!!!

                Ściskam,

                Marti z aniołkiem i wielką nadzieją

                • Re: Mam za niski progesteron:(, boję się o dzidzię…

                  Najważniejsze że szybko zareagowałaś, podniesie Ci sie dzięki lekom i wszystko będzie dobrze, dbaj o siebie, odpoczywaj a w lipcu będzie malutki sliczny dzidziuś 🙂

                  [Zobacz stronę]

                  Znasz odpowiedź na pytanie: Mam za niski progesteron:(, boję się o dzidzię…

                  Dodaj komentarz

                  Mozarella w ciąży

                  Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                  Czytaj dalej →

                  Ile kosztuje żłobek?

                  Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                  Czytaj dalej →

                  Dziewczyny po cc – dreny

                  Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                  Czytaj dalej →

                  Meskie imie miedzynarodowe.

                  Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                  Czytaj dalej →

                  Wielotorbielowatość nerek

                  W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                  Czytaj dalej →

                  Ruchome kolano

                  Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                  Czytaj dalej →
                  Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                  Logo
                  Enable registration in settings - general