Mateusz

nauka jazdy na hulajnodze

trochę nie wychodzi:/

… to pobiegam

21 odpowiedzi na pytanie: Mateusz

gobin Dodane ponad rok temu,

Asiu przystojniak z twoje syna

dziej Dodane ponad rok temu,

fajny gościu 🙂
(chyba nawet trochę podobny do Ciebie 🙂 – spod kasku nie widać 😀 )

smoki Dodane ponad rok temu,

Wiesz, że chyba pierwszy raz widzę Twojego syna?

Świetny, duży chłopiec na profesjonalnej hulajnodze 🙂

dziej Dodane ponad rok temu,

Ja też nie widziałem wcześniej 🙂

alice82 Dodane ponad rok temu,

fajny synuś 🙂
mój dostanie 3 kołową hulajnogę ciekawe jak mu będzie szło

jbielu Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez smoki:Wiesz, że chyba pierwszy raz widzę Twojego syna?

Świetny, duży chłopiec na profesjonalnej hulajnodze 🙂

Zamieszczone przez Dziej:Ja też nie widziałem wcześniej 🙂

jak to?
pokazywałam w zeszłym roku na pogaduchach.
nawet w okularach;)

madzia-1409 Dodane ponad rok temu,

fajny sportowiec 🙂

dziej Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez jbielu:jak to?
pokazywałam w zeszłym roku na pogaduchach.
nawet w okularach;)

ach faktycznie – przypominam sobie
po prostu zmienił się chłopak od tamtego czasu
(hmm – usiłuję obronić jakoś moją sklerozę :Hyhy:)

chilli Dodane ponad rok temu,

jak dobrze ze doczytalam do konca :Hyhy:
zmienia sie bardzo :Hyhy:
bardzo fajny przystojniak 🙂

Dodane ponad rok temu,

słodki chłopak.

nunak Dodane ponad rok temu,

najbardziej wkurza mnie to słońce na zdjęciach:Foch:

fajny chłopak mnie nie wkurza…:)
podobny do Ciebie – tak sie mi przynajmniej wydaje

asik Dodane ponad rok temu,

Już po zdjęciach?
No wkurza mnie to szybkie wywalanie fotek :Foch::Foch:
na priva poproszę 🙂

jbielu Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Asik.:Już po zdjęciach?
No wkurza mnie to szybkie wywalanie fotek :Foch::Foch:
na priva poproszę 🙂

wkurza, wkurza.
mam 12 godzin na edycję, to mnie wkurza:Foch:

prześlę po południu

jbielu Dodane ponad rok temu,

aktualizacja.
rośniemy i dobra zabawa nam w głowie (plis nie kopiować)

na pierwszym zdjęciu, żeby nie było jest to miecz 😀

gosik Dodane ponad rok temu,

super synek 🙂

ale ten miecz ……..no nie mogę :Śmiech:

uroczy 😀

lilavati Dodane ponad rok temu,

Ależ On wyrósł, piszę o M co by nie było, że o mieczyku:Hyhy:

picaporte Dodane ponad rok temu,

Fajnego masz Syna :Wow!::Wow!::Wow!:

gobin Dodane ponad rok temu,

Aśka jak on urósł i jaki przystojniak się robi

pasiasta Dodane ponad rok temu,

Miecz powiadasz:Fiu fiu:

Fajny jest, przystojny:Hyhy:

kokunia Dodane ponad rok temu,

Fajny Mati:)

Znasz odpowiedź na pytanie: Mateusz

Dodaj komentarz

Tematy, których nie znalazłam w forum
szukam piosenki/wiersza o grochu....
...może ktoś zna,pamięta .... szukam .... dokładnie młody szuka do szkoły.jego klasa ma przygotować coś o grochu i cienko mu idzie.postanowił wymyślić sam wierszyk o grochu i jak zrymował
Czytaj dalej
Książka kucharska
Potrzebna Pomoc,
Potrzebuje pilnie przepis na Ciastka W kształcie misiu coś " ala lubis." i na dobre spody do fortów,a i babeczki. I może ktoras mi poradzi jakie kupować papierowe te oslonki na
Czytaj dalej