Mateusz wyszedl ze szpitala

po ROTAWIRUSIE.
Jego stan sie poprawil, zaczal pic, jesc, przestal zwracac, goraczkowac, nie ma biegunki. Jest tylko troche oslabiony i zestresowany.
Mial wlasciwie siedziec w szpitalu do poniedzialku po to, by mu zrobili w poniedzialek badanie krwi (troche sie zanemizowal), no i ze wzgledu na Pawelka, zeby go nie zarazic.
Ale lekarz prowadzaca zgodzila sie zeby wyszedl do domu moich rodzicow i w poniedzialek zglosil sie na badania i kontrole do naszej pediatry.
Tak wiec nadal sie z nim zobacze, ale jest pod dobra opieka moich rodzicow i meza, nie jest juz kluty, budzony na kroplowki czy badania.
Mam nadzieje ze przez tych kilka dni dojdzie do siebie i odreaguje szpitalne stresy, bo po jednym dniu nabyl syndrom bialego fartucha.
Teraz tylko obserwuje Pawelka, czy nic sie z nim nie dzieje, ale ponoc te najmlodsze dzieci poza chroniacymi przeciwcialam matki maja niedojrzaly uklad trawienny i rotawirus nie moze tam tak zaszalec jak u straszych dzieci.
Dziekuje Wam za wsparcie w tym trudnym dla mnie czasie.

Mateusz 6.09.03 i Paweł 8.01.05

3 odpowiedzi na pytanie: Mateusz wyszedl ze szpitala

  1. Re: Mateusz wyszedl ze szpitala

    Bardzo, ale to bardzo cieszę się razem z Tobą. Jesteś bardzo dzielna. Musiałaś dokonywać takich trudnych wyborów. Aż trudno mi sobie wyobrazić, co musiałaś czuć. Wszystkiego dobrego. Obyście jak najszybciej – zdrowi – być wszyscy razem!

    DziuniaP+Kasia14.02.03

    • Re: Mateusz wyszedl ze szpitala

      Bardzo, ale to bardzo cieszę się razem z Tobą. Jesteś bardzo dzielna. Musiałaś dokonywać takich trudnych wyborów. Aż trudno mi sobie wyobrazić, co musiałaś czuć. Wszystkiego dobrego. Obyście jak najszybciej mogli – zdrowi – być wszyscy razem!

      DziuniaP+Kasia14.02.03

      • Re: Mateusz wyszedl ze szpitala

        ojjej, juz boi sie bialych fartuchow?:(( biedny Maly, ale super ze jest teraz w bardziej przyjaznym miejscu:) Pawelek zuch chlopak i nie podda sie wirusowi, mocno w to wierze:))

        W Gdyni rotawirus, a tu mnie bratowa meza – przedszkolanka straszy ze okropna grypa panuje.. Kurcze no, a kysz a kysz chorobska!!!

        roczny Jaś + Jovanka(luty’05)

        Znasz odpowiedź na pytanie: Mateusz wyszedl ze szpitala

        Dodaj komentarz

        Mozarella w ciąży

        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

        Czytaj dalej →

        Ile kosztuje żłobek?

        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

        Czytaj dalej →

        Dziewczyny po cc – dreny

        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

        Czytaj dalej →

        Meskie imie miedzynarodowe.

        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

        Czytaj dalej →

        Wielotorbielowatość nerek

        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

        Czytaj dalej →

        Ruchome kolano

        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

        Czytaj dalej →
        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
        Logo
        Enable registration in settings - general