Mleko – nie!

Moj mlodszy synek pil mleko modyfikowane 3 razy dziennie… i cos sie stalo bo z dnia na dzien powiedzial STOP…teraz nie chce ani mleka modyfikowanego, ani naturalnego… probowalismy kakao, kaszke manna, ale nic z tego nawet do ust nie wezmie jak widzi bialy plyn w butelce.

Juz gdzies od 5 dni nie pije mleka w ogole…ludze sie ze to jest przejsciowe, moze zwiazane z tym ze niedawno zacza chodzic… nie wiem…

Czy wasze dzieci cos takiego przechodzily?

A w ogole ile mleka pija 16 miesieczne kajtki?

Marta, Kasper prawie 3 latka i Kevin 16m

8 odpowiedzi na pytanie: Mleko – nie!

  1. Re: Mleko – nie!

    Moja Zu właściwie w tym wieku mleka nie piła – Jadła kaszę na mleku i inne przetwory, ale samego mleka jakos nie. Teraz czasem kakao.. Tymek też właściwie mleka nie pija – nigdy nie pije więcej niż kilka łyków czegokolwiek na raz, więc musiałby mieć stale jakieś mleko w kubku i popijać, a to kłopotliwe – takie mleko w pokojowej temperaturze przez cały dzień… Tez daje mu kleik na mleku i jogurty, ser – nie musi mleka pić…

    Kas

    • Re: Mleko – nie!

      Myślę,że czas na inne pokarmy.przejadł się Twój synuś mlekiem tak myślę,bo 3 razy dzienie mleko to duzo. Moja też nie miała ochoty na mleko w jego wieku,ale u niej wyszłą alergia na białko

      • Re: Mleko – nie!

        Mój Tomek skończył pić mleko bardzo wcześnie. Od kiedy przeszedł na inne produkty je kaszę mannę, ryż na mleku, serki, jogurty. Nie musi pić mleka… Spróbuj z innymi produktami w których jest mleko.

        Wioletta i Tomek 3 l.

        • Re: Mleko – nie!

          mysle ze to jakas faza i mu przejdzie a jak nie to nie ma sie za bardzo czym martwic
          mozesz mu podac – mam nadzieje cos z przetworow melcznych – serek, jogurt, sos smietanowy 🙂

          • Re: Mleko – nie!

            a co ja mam powiedziec moja lidia skonczyla 8 miesiecy nie chce piersi ani innego mleka na bialko krowie ma uczulenie i wcale nie pije mleka,je kaszki ryzowe, zupki,owoce,to dopiero male dziecko i odmowila picia mleka,ja jako male dziecko nie lubilam i nie pilam mleka moje blizniaki byly na mleku sojowym i pily je chyba do 2 lat.uzupelnialam wapno innymi produktami i wapnem w syropie.

            [obrazek]https://dzieckoinfo.w.interia.pl/inne/dzieci_adonaj.jpg[/obrazek/]
            paulina szymon lidia

            • Re: Mleko – nie!

              Moja w tym wieku nie pila juz wcale. Tuz po roczku tankowala jeszcze poranna butle mleka – tak na pol przytomnie, ale ktoregos dnia sie zbiesila i koniec. Nabial jadla w ilosciach sladowych (nalesniki albo jakies placki) grubo ponad pol roku. Potem zaczela jadac platki na mleku – mleka bylo w porywach do 150ml. Ale i to sie skonczylo – teraz platki jada srednio raz na tydzien, ale nadrabia twarogami, jogurtami, serkami itp. Absolutnie nie tknie zadnego napoju mlecznego, o slodkich budyniach nie wspomne. KAszek nie jadla nigdy i nie ma na to najmniejszej szansy.
              Z perspektywy czasu widze, ze moje dziecko ma okresy, gdy je glownie mieso i jarzyny (tak bylo wlasnie w drugim roku zycia) a potem przychodzi czas gdy w diecie pojawia sie nabial i to sporo (akurat teraz nabialu je duzo jak na nią – np. kanapka z serem bialym i dzemem rano, a na podwieczorek w przedszkolu platki na mleku). Jest zdrowa, silna, dosyc duza (waga 75 centyl, wzrost 90), zeby ma zdrowiutenkie.
              Nie darlabym wlosow z glowy.

              Ula i Emilka (3 latka)

              • Re: Mleko – nie!

                Mój Marcel przestał pić mleko i w ogóle jeść nabiał, jak przestał ssać pierś (na własne życzenia). Miał wtedy 11 miesięcy. Przez pół roku nie wziął do ust ani kropli mleka. Widać niektóre dzieci tak mają…
                Tylko uwaga:
                Wszysty lekarze mówili mi, że nie wciskać dziecku na siłę, bo widocznie nie potrzebuje. A ostatnio okazało się, że mały ma prawdopodobnie krzywicę i to może (chociaż nie musi) być spowodowane tym, że nie je nabiału… Więc ja już nic nie rozumiem…

                Kra+Wiktor+Marcel

                • Re: Mleko – nie!

                  No wlasnie…

                  Wedlug mnie takie dziecko powinno pic przynajmniej 2 szkl mleka dziennie, ale co zrobic jak nie chce!
                  Probowalam juz kakao, koktajl z bananem, mleko czekoladowe, ale nic z tego, spojrzy tylko na butelke i nawet nie tknie…
                  serki i jogurty, ktore kiedys pochlanial, tez mu przestaly smakowac, teraz je glownie miesko…

                  Wiec moze witaminy mu podawac jezeli dieta taka malo zroznicowana???

                  Marta, Kasper prawie 3 latka i Kevin 16m

                  Znasz odpowiedź na pytanie: Mleko – nie!

                  Dodaj komentarz

                  Mozarella w ciąży

                  Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                  Czytaj dalej →

                  Ile kosztuje żłobek?

                  Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                  Czytaj dalej →

                  Dziewczyny po cc – dreny

                  Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                  Czytaj dalej →

                  Meskie imie miedzynarodowe.

                  Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                  Czytaj dalej →

                  Wielotorbielowatość nerek

                  W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                  Czytaj dalej →

                  Ruchome kolano

                  Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                  Czytaj dalej →
                  Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                  Logo
                  Enable registration in settings - general