młode mamy z Poznania

Zakładam ten temat, ponieważ za kilka dni urodzę moje pierwsze maleństwo, a nie znam tu ( w Poznaniu) nikogo z małymi dziećmi. Jestem trochę zagubiona w tym wszystkim i przerażona. Wiadomo, że zawsze warto mieć kogoś znajomego, bardziej doświadczonego, lub poprostu rozumiejącego nasze lęki i obawy.
Także… Zapraszam Poznanianki 🙂

25 odpowiedzi na pytanie: młode mamy z Poznania

aggiej Dodane ponad rok temu,

chetnie sie przyłacze, tez jestem od niedawna “Poznanianka” tylko ze ja dopiero na samym poczatku ciazy 🙂 ale bardzo chetnie poznam mamusie i ciezarowki z Wielkopolski.
I moze od razu zapytam Ciebie gdzie rodzisz?
i czy mialas usg prenatalne, jesli tak to gdzie? bo ja wlasnie jestem na etapie poszukiwania gabinetu z dobrym aparatem do usg.

nie boj sie jestes juz prwie na finiszu 🙂 za kilka dni bedziesz sie cieszyc swoim malenstwem. trzymam mocno kciuki! ja to dopiero jestem przerazona i zestresowana przed kazda wizyta u lekarza. tez tak mialas??

beautymelissae Dodane ponad rok temu,

ja chodzę do Medicoveru i bardzo polecam, bardzo dobra opieka i pan oo usg ciąży wydaje się bardzo konkretny i na swoim miejscu.
a rodzić będę w szpitalu Raszei, bo tam mam swoją panią doktor.

a ty w którym tygodniu jesteś?

aggiej Dodane ponad rok temu,

ja jestem w 9 tyg takze jeszcze sporo przede mna 🙂

czy w medicawerze robilas usg genetyczne? wiesz moze jaki aparat do usg tam maja i ile kosztuje badanie?

slyszalam wiele dobrego o szpitalu raszei. na kiedy masz termin??

beautymelissae Dodane ponad rok temu,

nie wiem ile kosztuje badanie, ponieważ mam tam wykupiony pakiet zdrowotny, a raczej jestem dopisana do ubezpieczenia zdrowotnego męża… ale tam mają bardzo nowoczesny sprzęt:)

a termin mam na poniedziałek:) więc już czekam, kiedy mała będzie chciała w końcu zobaczyć jak to jest na zewnątrz.
9 tydz. to faktycznie wszystko przed tobą, ja pamiętam, ze długo nie mogłam się doczekać, aż będzie po mnie widać ciążę, a teraz nie mogę się doczekać końca, bo już jestem tym wszystkim zmęczona:P

aggiej Dodane ponad rok temu,

ja tez tak mam. juz bym chciala miec pierwszy trymestr za soba bo teraz to wciaz jeszcze sie boje co z dzidzia. chcialabym miec juz brzuch i czuc ruchy maluszka. no to Ty lada dzien przywitasz swoja pocieche. pewnie jestes podekscytowana! mam nadzieje ze bedziesz miala latwy i szybki porod!

beautymelissae Dodane ponad rok temu,

dzięki:)
jeżeli chodzi o ruchy dziecka, to ja baaardzo długo nie czułam i myślałam, ze coś jest nie tak, a teraz czasami tak kopnie, ze łzy mi stają w oczach, mój mąż się śmieje, ze jeszcze nie wyszła ze mnie a już mi się stawia:P

będzie dobrze, dbaj o siebie, jedz dużo i zdrowo, dużo wypoczywaj i się badaj, to musi być wszystko ok:)

a masz już lekarza? chodzisz prywatnie, czy na nfz?

aggiej Dodane ponad rok temu,

ja chodze prywatnie. jak narazie mialam 3 wizyty. tez dosyc dlugo sie zastanawialam gdzie chodzic. ale wiem ze do lekarza z nfz czeka sie dlugo i jakosc uslug nie zawsze jest taka jak trzeba. ten lekarz ktorego znalazlam jest bardzo mily i cierpliwy 🙂 wszystko zawsze mi dokladnie tlumaczy. powiem Ci ze tez zastanawialm sie czy nie wykupic sobei ubezpieczenia w tym medicoverze bo wtedy chyba wszystkie badania sa za darmo a teraz musze placic za nie.
no u mnie jest stres bo ja choruje na trombofilie i jeszcze dodatkowo na chorobe tarczycy, Hashimoto wiec od poczatku biore leki. dlatego tak sie tym wszystkim denerwuje. ale tak jak mowisz staram sie dbac o siebie, jesc zdrowo, odpoczywac kiedy moge itp. najgorsze jest to wyczekiwanie na kolejna wizyte, kolejne usg.

beautymelissae Dodane ponad rok temu,

jeżeli chodzi o medicover, to ja zawsze będę polecała, bo mam porównanie, na początku ciąży chodziłam do lekarza prywatnie, wszystko ładnie pięknie, lekarz z bardzo dobrą opinią, etc, ale w lecznicy się mną zajmują, tak jak należy się zajmować ciężarówką, są pielęgniarki, które cię biorą do siebie, możesz je o wszystko zapytać, one ci ciśnienie mieżą, ktg robią, ważą cię, a lekarz już wtedy ma mniej do zrobienia przy tobie i moze się skupić na badaniu. Jest nawet osobny pan doktor od specjalistycznego usg ciąży, także ja jestem baardzo zadowolona. Pediatrę też sobie tam znalazłam:P

asmaga Dodane ponad rok temu,

mama od 3,5 m-ca

witajcie dziewczyny!

jestem mamą od 3,5 miesiąca, rodziłam na polnej a do lekarza chodziłam prywatnie. jak byście miały pytania to piszcie- chętnie odpowiem:)

obecnie jestem w domu z maluszkiem ale niedługo wracam do pracy. czasem czuję się troszkę samotna bo nie pochodzę z Poznania i nie znam tu za dużo mam z maluszkami:)

pozdrawiam

oposek Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Beautymelissae:jeżeli chodzi o medicover, to ja zawsze będę polecała, bo mam porównanie, na początku ciąży chodziłam do lekarza prywatnie, wszystko ładnie pięknie, lekarz z bardzo dobrą opinią, etc, ale w lecznicy się mną zajmują, tak jak należy się zajmować ciężarówką, są pielęgniarki, które cię biorą do siebie, możesz je o wszystko zapytać, one ci ciśnienie mieżą, ktg robią, ważą cię, a lekarz już wtedy ma mniej do zrobienia przy tobie i moze się skupić na badaniu. Jest nawet osobny pan doktor od specjalistycznego usg ciąży, także ja jestem baardzo zadowolona. Pediatrę też sobie tam znalazłam:P

Przepraszam, ze się wtrącę ale ja 5 lat temu tez chodziłam do Medicover – dobra opieka nad dzieckiem, wizyty domowe miłe lekarki, szpital Raszei też polecam rodziłam dwa razy
Nie polecam – a wręcz odradzam tylko moją ginekolog dr Agatę Targowską-Ferenc

beautymelissae Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez oposek:
Nie polecam – a wręcz odradzam tylko moją ginekolog dr Agatę Targowską-Ferenc

Można wiedzieć czemu? Jest niekompetentna?

oposek Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Beautymelissae:Można wiedzieć czemu? Jest niekompetentna?

no cóż, pomimo wielu badań, oznak, wręcz żartów na temat wielkości mojego brzucha nie rozpoznała u mnie ciąży bliźniaczej – dowiedziałam się o niej przy porodzie (było trochę zamieszania, ale na szczeście dziewczyny zdrowe).

beautymelissae Dodane ponad rok temu,

pytam, bo ona mnie teraz bada, ale nie robi mi usg, sprawdza tylko wyniki ktg i bada wewnętrznie, od usg mam badzo fajnego pana:)

aggiej Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez asmaga:witajcie dziewczyny!

jestem mamą od 3,5 miesiąca, rodziłam na polnej a do lekarza chodziłam prywatnie. jak byście miały pytania to piszcie- chętnie odpowiem:)

obecnie jestem w domu z maluszkiem ale niedługo wracam do pracy. czasem czuję się troszkę samotna bo nie pochodzę z Poznania i nie znam tu za dużo mam z maluszkami:)

pozdrawiam

widze ze watek sie nam rozwija 🙂
witaj asmaga!!!! fajnie ze bedzie w tym watku doswiadczona mamusia! na pewno bede Cie pytala o porady 🙂 ja tez mysle o porodzie na polnej i chodze do lekarza prywatnie. a mozesz mi powiedziec do kogo chodzilas??

Zamieszczone przez oposek:no cóż, pomimo wielu badań, oznak, wręcz żartów na temat wielkości mojego brzucha nie rozpoznała u mnie ciąży bliźniaczej – dowiedziałam się o niej przy porodzie (było trochę zamieszania, ale na szczeście dziewczyny zdrowe).

az ciezko jest mi w cos takiego uwierzyc!!! czy tam w medicoverze nie dostawalas zdjec usg?? przeciez takie rzeczy widac od razu na zdjeciu. rozumiem jesli lekarz sie nei zorientowal we wczesnej ciazy ale przez cale 9 miesiecy!!! no to ladna mieliscie niespodzianke! 🙂

aggiej Dodane ponad rok temu,

kurcze ja z mezem rozwazam zapisanie sie do medicoveru, miesiecznie kosztowaloby mnie to mniej wiecej tyle co place teraz za wizyty prywatne i badania. a gdzie w ogole chodzilyscie do lekarzy?? bo wiem ze jest chyba przychodnia w malcie??
i czy jak juz sie jest tam zapisanym nie placi sie dodatkowo za wizyty, usg i badania laboratoryjne? czy dugo czekalyscie na wizyty u ginekologa? i jak wtedy z porodem? czy lekarze tam pracujacy, pracuja tez w poznanskich szpitalach??
sorki za tak duzo pytan 😀

beautymelissae Dodane ponad rok temu,

Powiem tak, ja mam abonament biały, czyli najbardziej chyba okrojony i nic nie płacę za podstawowe badania (usg, krew, mocz, etc), jeżeli chodzi o wizyty, to zależy do kogo, są lekarze, którzy nie mają dużo wolnych terminów (jak np mój pan od usg), ale są też tacy, do których łatwo się dostać, albo są skłonni spotkać się na ‘dodatkowej’ (rezygnując np ze swojej przerwy). A jeżeli chodzi o szpitale poznańskie, to też różnie, bo nie wszyscy lekarze są z Poznania, ale większość pracuje na miejscu i nie ma większego problemu.

beautymelissae Dodane ponad rok temu,

Medicover ma dwie placówki, na Andersa i na Malcie, ja osobiście wolę tą na Malcie, bo jest chyba bardziej przyjaźnie, moze dlatego że się już przyzwyczaiłam:P

oposek Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Beautymelissae:pytam, bo ona mnie teraz bada, ale nie robi mi usg, sprawdza tylko wyniki ktg i bada wewnętrznie, od usg mam badzo fajnego pana:)

u mnie robiła usg – 3 razy, za każdym razem sprawdzała tętno dziecka, badała wewnętrznie – co do wizyt nie miałam jakiś negatywnych uwag
moje nastawienie zmieniło się jak w 35 zaczełam plamić (zaczął mi odchodzić czop) – poprosiłam telefonicznie o jakąś poradę, ewentualnie wciśnięcie mnie gdzieś (do medicover, albo prywatnie) na wizytę – nic z tego
po porodzie leżałam od poniedziałku do piątku ani razu do mnie nie przyszła a wiedziałam, ze byłam w szpitalu w tym czasie (ona też mnie spotkała bo w poniedziałek rano kończył jej się dyżur i zamieniłyśmy dwa zdania). Po porodzie dostałam krwotoku i zajął się mną ordynator -odwiedzał mnie nawet po swoich dyżurach.
byłam potem na wizycie po porodzie nie usłyszałam przepraszam, za to pani doktor zaczęła mnie traktować jak starą znajomą.

oposek Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Beautymelissae:Medicover ma dwie placówki, na Andersa i na Malcie, ja osobiście wolę tą na Malcie, bo jest chyba bardziej przyjaźnie, moze dlatego że się już przyzwyczaiłam:P

ja chodziłam do medicover jak był jeszcze na Serbskiej koło Tesco, potem z dziewczynami na Andersa

oposek Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Beautymelissae:Medicover ma dwie placówki, na Andersa i na Malcie, ja osobiście wolę tą na Malcie, bo jest chyba bardziej przyjaźnie, moze dlatego że się już przyzwyczaiłam:P

Ps. jak będziesz rodzić w Raszei, pozdrów położne od mamy bliźniaczek niespodzianek -Heli i Eli – ciekawe czy mnie jeszcze pamiętają; drugi raz rodziłam w maju 2008 i czulam się na Raszei jak w domu 😉

Znasz odpowiedź na pytanie: młode mamy z Poznania

Dodaj komentarz

Wszystko o porodzie
Sprawnośc po CC? Jak długo trzeba czekać itd?
Witam 8 lat temu miałam CC i niestety [B]nie mogę sobie przypomnieć jak długo musiałam się oszczędzać w zakresie aktywności fizycznej.[/B]Od pierwszego dnia zostałam sama z maleństwem w domu (mąż w
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Ubezpieczenie za złamanie ręki dziecka
Dziewczyny potrzebuję pomocy. Od pediatry dowiedziałam się, że Kubie należy się ubezpieczenie (wypłata odszkodowania? nie wiem jak to się nazywa...) za złamanie ręki. Za ubezpieczenie płaciłam, ale czy ma sens występowanie o
Czytaj dalej