mniam:)))))))))))))

mmmm mniam

pycha

mmmmm kciuk w górę


Dziękiujemy za uwagę:)))))))))))))))))))


Oliwka 13.09.2005.

14 odpowiedzi na pytanie: mniam:)))))))))))))

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: mniam:)))))))))))))

:)))

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

dididi Dodane ponad rok temu,

Re: mniam:)))))))))))))

Zupelnie jak ja gdy dorwe sie do czekolady !!

Super pomysl – przeurocze!!!

milka302 Dodane ponad rok temu,

Re: mniam:)))))))))))))

O kurczę, jaka pannica !!!
Nie poznałabym jej chyba teraz!!! A jakie ma loczki – pięęękniusie . Wreszcie się doczekałam nowych zdjęć – czekam na jeszcze…
Ściskamy mocno,
milka i

filokseria Dodane ponad rok temu,

Re: mniam:)))))))))))))

:)))

bastet Dodane ponad rok temu,

Re: mniam:)))))))))))))

skad ja to znam ? ;-)))

Aga, Jula Szymek

nala Dodane ponad rok temu,

Re: mniam:)))))))))))))

:)))))))))))


Oliwka 13.09.2005.

nala Dodane ponad rok temu,

Re: mniam:)))))))))))))

Dzięki:)))))))))))0 Buziaczki:)


Oliwka 13.09.2005.

nala Dodane ponad rok temu,

Re: mniam:)))))))))))))

Ja też nie odmawiam he he:)


Oliwka 13.09.2005.

leszczynka Dodane ponad rok temu,

Re: mniam:)))))))))))))

No niezle sie dziecie umorusalo ale szczesliwe.


LESZCZYNKA i Natka,Mati,Emi.

biedroneczka Dodane ponad rok temu,

Re: mniam:)))))))))))))

:))))))))) od razu słodziutko mi się zrobiło 😛

pozdrawiamy-Julcia z mamą

nala Dodane ponad rok temu,

Re: mniam:)))))))))))))

:)))


Oliwka 13.09.2005.

nala Dodane ponad rok temu,

Re: mniam:)))))))))))))

A jak:))))))


Oliwka 13.09.2005.

Dodane ponad rok temu,

Re: mniam:)))))))))))))

hehe, widac ze smakowalo! 😉

Agnieszka &

lettka Dodane ponad rok temu,

Re: mniam:)))))))))))))

Oj widać, że smakowało

Pozdróweczki

Arletta i

Znasz odpowiedź na pytanie: mniam:)))))))))))))?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Epitheliale A-derma, zna ktoś ten krem?
Witam! Dostałam próbke tego kremu ale hostessa ,która mi ja dała nie wiedziała za bardzo co to takiego, powiedziała tylko,że to krem na zmainy na skórze, ale nie wiem czy to
Czytaj dalej
Nasze zdjęcia
3 letnia Maja- urodzinkowe foty
Majcia 28 stycznia skonczyla juz 3 Lata!!![img]/images/forum/icons/shocked.gif[/img] Tradycyjnie zalaczam zdjatka z imprezki. MIlego ogladania[img]/images/forum/icons/cool.gif[/img] A z okazji urodzinek mojej corci- skladam tu oficjalnie na forum "NAJLEPSZE ZYCZONKA I 100 LAT!!!!" Relacja
Czytaj dalej