Mogę podać chrupki kukurydziane 6-niesięczniakowi?

Dziewczyny, mój 6-miesięczny synek spróbował raz ode mnie chrupkę kukurydzianą i tak się na to rzucał z apetytem, że zaczęłam się zastanawiać, czy mu tego co jakiś czas nie podawać. Tylko czy to nie za wcześnie jeszcze? Mogę już mu to dawać? One mu tak smakują!

Asia i Dominiczek (ur 07.01.2004)

11 odpowiedzi na pytanie: Mogę podać chrupki kukurydziane 6-niesięczniakowi?

  1. Re: Mogę podać chrupki kukurydziane 6-niesięczniakowi?

    no pewnie, że tak. Tylko takie naturalne i bez soli najlepiej. To jest czysta kaszka kukurydziana. Chrupki są dobre przy ząbkowaniu. Tylko jak maluch je wsuwa to robi się strasznie brudno;)

    Minka z Oliwią (19.11.03)

    • Re: Mogę podać chrupki kukurydziane 6-niesięczniak

      Nam pediatra powiedział, że od 8 miesiaca.

      • Re: Mogę podać chrupki kukurydziane 6-niesięczniakowi?

        Ja daję od 7-mego miesiąca oczywiście tylko takie bez soli to przecież taka sama kaszka jak w kleiku.

        Bożenka i Ewunia (05.11.2003)

        • Re: Mogę podać chrupki kukurydziane 6-niesięczniakowi?

          Tak, to naprawde tak jak kaszka. Moze problem w tym, zeby dziecko dawało sobie rade z gryzieniem.

          • Re: Mogę podać chrupki kukurydziane 6-niesięczniakowi?

            ja podaje od 6 i zdaza się że kupuje chrupki z solą bo są większe i lepiej sie trzyma mojemu synkowi

            SZYMCIO(18.11.2003)

            • Polecam:)

              Polecam chrupki o nazwie „Cucu” – duże i bez soli a paczka kosztuje 1,20. Mój mały wygląda z takim chrupkiem jak z cygarem…He..he..

              Ewa i Dziubasek (2003)

              • a nie udław się??? :0

                ja to sie boję KIiki cokolwiek takiego podawac, mam wrażenie że ugryzie i się udławi…. mama moja mówi że można juz dac i biszkopta ale ja się boję

                Pam & Kiki 13-12-2003

                • Re: a nie udław się??? :0

                  Nie udławi się, bo chrupki się rozpływają pod wpływem śliny. Wsadx sobie jednego do buzi i spróbuj:).
                  Mój Bartek pochłania chrupki całymi garściami, nie nadążam mu podawać. CHrupki jednak strasznie brudzą, mały ma je we włosach, na brwiach, całe rączki i ubranko – dlatego chrupki jemy tuż przed kąpielą:)
                  Pozdrawiam

                  bianka i Bartuś (05.12.2003)

                  • Re: a nie udław się??? :0

                    Heh no bo dzieci dziela sie na szczesliwe i czyste Kacpero je chrupki juz od jakiegos czasu, jakies 3 tygodnie moze… dokladnie nie jestem w stanie powiedziec. Uwielbia je i zawsze widac kiedy jadl chrupke, po ubraniu, buzi, wlosach i wszystkim co w zasiegu reki z chrupka jest 🙂

                    Alicja i Kacperek 10.12.2003

                    • Re: Mogę podać chrupki kukurydziane 6-niesięczniakowi?

                      Pewnie, że tak! Marcelek je chrupki juz od ponad miesiąca (oczywiście sporadycznie). Bardzo je uwielbia i calutki jest później po nich umorusany.


                      Emila z Marcelkiem (14.12.2003)

                      • Re: Mogę podać chrupki kukurydziane 6-niesięczniakowi?

                        Dzięki za odpowiedzi! W takim razie będę mu podawać te chrupki skoro tak mu smakują i ma przy ich jedzeniu tyle radochy 🙂 A że przy tym nabrudzi… No trudno, coś za coś 🙂
                        Pozdrawiam wszyskie Maluchy i ich Mamusie!!!

                        Asia i Dominiczek (ur 07.01.2004)

                        Znasz odpowiedź na pytanie: Mogę podać chrupki kukurydziane 6-niesięczniakowi?

                        Dodaj komentarz

                        Mozarella w ciąży

                        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                        Czytaj dalej →

                        Ile kosztuje żłobek?

                        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                        Czytaj dalej →

                        Dziewczyny po cc – dreny

                        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                        Czytaj dalej →

                        Meskie imie miedzynarodowe.

                        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                        Czytaj dalej →

                        Wielotorbielowatość nerek

                        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                        Czytaj dalej →

                        Ruchome kolano

                        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                        Czytaj dalej →
                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                        Logo
                        Enable registration in settings - general