Moja druga inseminacja

Witam,
a ja właśnie na dniach będę podhodzić do drugiej IUI. Jestem juz po clo od 3 do 7 dc. W 11 dc byłam na USG i był jeden pęcherzyk 14 mm. To było w środę. Dzisiaj po 2 dniach wyszedł mi przed chwilą test owu prawie pozytywny. Druga kreska prawie taka sama, a wczoraj test owu był jeszcze negatywny. I teraz nie wiem co robić, dziewczyny pomóżcie.
Czy umawiac się na IUI juz na jutro, czy na niedzielę rano??
Na pewno zrobię test jeszcze wieczorem.

45 odpowiedzi na pytanie: Moja druga inseminacja

  1. Podchodząc do IUI i sprawdzając kiedy będzie owu testami owulacyjnymi można popać w wariactwo. Powinnaś w piątek być na USG.Wtedy ginka powiedziałaby jakiej wielkości są pęcherzyki. Test powinien mieć taką samą lub ciemniejszą kreskę co wskazywałoby na OWu.Ja tak włśnie miała kreska wydawała sie prawie identyczna,a owu jeszce na drugi dzień nie było. PEcherzyk miał 18 mm.Wiesz, ze prawie robi dużą różnicę. Swoją drogą myślę,że dziwna Ta Twoja ginka jest. Nastawia Cię na stresy nawet przed samą IUI.Życzę Ci Sucherinku udanej Tej właśnie IUI.

    • Dzieki Cik no jest to wariactwo, pytałam ja i innego gina przy pierwszej IUI o USG co 2 dni np przed owu, to mówią że nie ma sensu żeby testy robic tylko i jak wyjdzie pozytywny to na nastepny dzien umawiac sie na IUI. No już trudno będe robic dzisiaj testy owu, na razie dopiero wstałam. Wczoraj wieczorem wyszła mi II kreska jednak troche słabsza także stwierdziłam że czekam.

      • Test owu 2 godz. temu wyszedł mi pozytywny a ja nie moge sie dodzwonić do kliniki, że by sie na jutro umówić na IUI. Masakra. Ich gg tez jest nie dostępne. Wariacja chyba mnie ogarnia. Spokojnie w końcu się dodzwonię…

        • Zamieszczone przez sucherin
          Test owu 2 godz. temu wyszedł mi pozytywny a ja nie moge sie dodzwonić do kliniki, że by sie na jutro umówić na IUI. Masakra. Ich gg tez jest nie dostępne. Wariacja chyba mnie ogarnia. Spokojnie w końcu się dodzwonię…

          I jak zlapalas ich?
          Trzymam kciuki
          Na IUI za bardzo sie nie znam ale chyba lepiej dzien przed niz za pozno -bo plemniczki sobie moga poczekac w przyjaznym srodowisku a jak pecherzyk przejrzaly to juz po ptokach – tak?

          • Zamieszczone przez sucherin
            Dzieki Cik no jest to wariactwo, pytałam ja i innego gina przy pierwszej IUI o USG co 2 dni np przed owu, to mówią że nie ma sensu żeby testy robic tylko i jak wyjdzie pozytywny to na nastepny dzien umawiac sie na IUI. No już trudno będe robic dzisiaj testy owu, na razie dopiero wstałam. Wczoraj wieczorem wyszła mi II kreska jednak troche słabsza także stwierdziłam że czekam.

            Właśnie dlatego,aby Cię nie stresować tymi testami powinno być USG w piątek. Przecież nie u każdej dziewczyny testy się sprawdzają.A teraz jeszcze bidulku nie możesz się dodzwonić…A jak ten pacan by Cię zbadał w piątek to byście wiedzieli,kiedy pozytywnego testu się spodziewać. Normalnie szok.Obserwowałam jakie są przygotowania IUI mojej siostry i tu mi nie wygląda to profesjonalnie,ale cóż,oby tylko wyszła!Fakt,faktem lepiej na niepękniętych. Moja D.miała tak wyliczony czas,po pregnylu,że pękały jej max 3 godziny po IUI.Dalej trzymam

            • Dzięki katarynka i cik, tak macie rację zawsze lepiej IUI przed niz po owu. No trudno już że nie byłam w piatek na USG, zobacze jutro…
              A nie dodzwoniłam sie do kliniki w ogóle. W końcu znalazłam w necie stronę mojej lekarki, jest tam podany jej nr tel. kom. i zadzwoniłam do niej. Okazało sie że dzisiaj pod tel. były tylko dziewczyny do 10:00. Na szczęście ta lekarka ma jutro dyżur i kazała mi jutro przyjechac na 7:30. Także jadę działać jutro…

              • trzymam kciuki za dzisiejsza inseminacje pewnie jestes u dr M. Biernat 🙂
                powodzonka

                • Zamieszczone przez madlenex
                  trzymam kciuki za dzisiejsza inseminacje pewnie jestes u dr M. Biernat 🙂
                  powodzonka

                  Dzieki madlenex, a skąd wiesz ze u dr M. Biernat? Tez do niej chodzisz?
                  A inseminację dzisiaj wykonana, tyle że pęcherzyk był juz pękniety, także do końca nie wiadomo czy nie za późno. Pozostaje tylko czekac takze dzieki za kciuki.

                  • gdzie i kiedy bedziesz robila betaHCG???mam nadzieje ze bedzie pozytywny wysoki wyniczek 😉

                    • sucherin zacisniete

                      • Trzymam również kciuki za TwojąOSTATNIĄ IUI!!!

                        • za ostatnią IUI !!!!

                          • Dzieki dziewczyny za kciuki.
                            Madlenex jeszcze nie wiem gdzie będe robic bete nie myśle o tym na razie.

                            • Madlenex to Ty tez leczysz sie u dr Biernat?

                              • ja także żeby sie udało!!!

                                • nie – ja lecze sie u mojego koffanego dr Tomanka 😉 jesli bedziesz robila bete w Śla to daj znac 🙂

                                  • Zamieszczone przez madlenex
                                    nie – ja lecze sie u mojego koffanego dr Tomanka 😉 jesli bedziesz robila bete w Śla to daj znac 🙂

                                    W śląskim laboratorium? Tzn tam gdzie Provita?

                                    • Zamieszczone przez sucherin
                                      Dzieki dziewczyny za kciuki.

                                      Jak tam samopoczucie Sucherinku po inseminacji przed testowaniem?
                                      Fisia jak widac nie hodujesz – jakies objawy dajace nadzieje sa?

                                      • Zamieszczone przez katarynka
                                        Jak tam samopoczucie Sucherinku po inseminacji przed testowaniem?
                                        Fisia jak widac nie hodujesz – jakies objawy dajace nadzieje sa?

                                        Nie podpuszczaj!!! Dziewczyna się dzielnie trzyma i nie FISuje!! 🙂
                                        Ja oczywiście kciuki trzymam!!!

                                        • Zamieszczone przez paszula
                                          Nie podpuszczaj!!! Dziewczyna się dzielnie trzyma i nie FISuje!! 🙂

                                          Ja nie podpuszczam 😉 – ja kibicuje i trzymam kciukasy

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Moja druga inseminacja

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general