Moja walka o mały cud :)

Witam
nazywam sie Kasia i w grudniu tego roku skończe 27 lat.
Z mezem staramy sie o dziecko od 2lat. Jesteśmy z Wrocławia.
Wkońcu postanowiliśmy podjąć walke na serio. I wybieramy sie do kliniki Invimed we Wrocławiu do dr. Gizler. czytałam że ma wiele opini.
Już jutro mąż wybiera sie na badanie nasienia 🙂
bardzo sie ciesze bo długo musiałam go namawiać. szczegolnie że mąż ma 39lat.
Ja mam przebadane hormony. wszystko ok. cykl co 37 dni. owuluacja wystepuje co miesiac (monitoring) badanie na chlamydie i igg wykonane. wszystko ok. @ skąpa trwa 3 dni.! Przez poł roku leczyłam sie u dr Markiewicza. Ale przestałam wierzyć… szczegolnie ze on nie zlecił badań…
Mam nadzieje ze dostane tu duże wsparcie.!
Jedyne co moge sie pochwalić to schudłam 20kg.! mam nadzieje że pomoze mi to w mojej walce.! 🙂
Prosze o wsparcie.!

66 odpowiedzi na pytanie: Moja walka o mały cud :)

agnieszkaja Dodane ponad rok temu,

Witaj Biga na naszym forum. Wsparcie na pewno dostaniesz 🙂 Ja trzymam się min dzięki forum 🙂
Mam nadzieję, że już wkrótce ziści się Wasze marzenie o dzieciątku 🙂
Trzymam kciuki za wyniki męża

bambamek Dodane ponad rok temu,

Biga a co z wielkoscia ednometrium? Pytam bo wspominasz ze masz skape @

biga83 Dodane ponad rok temu,

lekarz u którego sie leczyłam mowił że jest idealne dla danej fazy cyklu.
w sumie monitorring miałam z 5 miesiecy.!
w sumie cykle mam co 37dni. i [email protected] bardzo skąpy.

bambamek Dodane ponad rok temu,

Biga no to super 🙂 Nie masz sie czym martwic 🙂
Spokojnie, cos w koncu sie znajdzie – wyleczy i dzidzius pojawi sie na swiecie 🙂 Tak to juz jest, choc czasami trzeba wytrwalosci.

Najwazniejsze ze jestescie na dobrej drodze 🙂

biga83 Dodane ponad rok temu,

hej dziewczynki.
dzisiaj dzień badania nasienia. stresuje sie. szczegolnie że czas oczekiwania na wynik tydzień czasu.
tylko dziewczynki jesli to jest pierwsze badanie to brac podstawowe czy rozszeżone?
bo już sama nie wiem….
dajcie znać.! i trzymajcie mocno kciuki aby nasienie było na tyle dobre aby można wykonać inseminacje.

bambamek Dodane ponad rok temu,

Biga zróbcie rozszerzone z wszystkimi posiewami bo to też bardzo ważne

ito Dodane ponad rok temu,

Cześć Biga 🙂
witaj na forum, nie zawiedziesz się, że tu trafiłaś, ja dzięki niemu mogłam przetrwać wszystkie procedury i dzielić zarówno bólem porażek jak i w końcu radością sukcesu.
Gratuluję wyniku w odchudzaniu, to dobry pomysł, lekarze zawsze zalecają zrzucanie zbędnych kg.
Trzymam mocno za badania męża i dalsze Wasze kroki.

biga83 Dodane ponad rok temu,

hej dziewczyny
wczoraj juz po badaniu poszło gładko
wiec tylko czekać na wyniki które bedą za tydzień 🙂
prosze mocno trzymać kciuki

bambamek Dodane ponad rok temu,
ito Dodane ponad rok temu,

no to trzymamy

biga83 Dodane ponad rok temu,

hej dziewczynki.
powiem wam ze mocno sie stresuje tym wszystkim.
ale mimo wszystko wieże że badania wyjdą dobre.
właśnie czekam na @. i zaczynam odliczać dni do dni płodnych.
1 pazdziernika dzwonie do kliniki bo jest rejestracja do tego mojego lekarza na którym mi zalezy. musi miec mase pacjentek. wizyta nie jest tania bo 140zł.
może mi powiedziec któraś z was jak wyglada taka pierwsza wizyta.
czy usg bedzie robione? czy trzeba dodatkowo płacić?

viola86 Dodane ponad rok temu,

Witam cie biga83 u Ciebie na wątku.
Co do pytań ja niestety nie pomogę. Sama mam co prawda pierwszą wizyte u nowej pani doktor ale ja ide na NFZ (babka przyjmuje prywatnie ale pare wizyt ma na NFZ ) wiec zoabcze jaka ona droge i leczenie “objemie”. Czekałam co prawda dosyć długo ale mam nadzieje że u mnie w końcu coś ruszy.
Kurcze mi chyba naparawde coś pada na głowe z tego powodu bo dziś wracając od lekarza zaszłam i chociaż ciuszki dla maleństwa pooglądałam 🙁 odbija mi chyba co…?

Pozdrawiam Cie…
i

agnieszkaja Dodane ponad rok temu,

biga83 lekarz powinien na pierwszej wizycie zrobić usg- u nas tak było. Pani Doktor wypytała o choroby o wyniki badań usg piersi i cytologię, czy kiedyś byłam w ciąży, ile czasu się staramy. Pewnie też wypyta M o choroby, nałogi itp. No i zleci ewentualne badania których nie miałaś robionych więc na pierwsza wizytę zabierz wszystkie papiery z badaniami jakie miałaś robione.

biga83 Dodane ponad rok temu,

hej dziewczyny, umowiłam sie na bezpłatną konsultacje do Invimedu.
do dr Żórawskiego na 29 wrzesnia.
chciałam do mojego doktora i nie było juz miejsc. ale 1 pazdziernika sa zapisy.
a zawsze warto skosutować sie z innym doktorem szczegolnie ze jest za darmo.
nio trudno. kurde własnie widze ze invimed wpowadził 30% znizki przy badaniu nasienia… nio trudno… juz zrobiłam…
strasznie jestem ciekawa wyników meza. jeszcze 5 dni i bede wiedziec.
aaaaaaaaaa i najważniejsze przyszła @…. Ale spodziewałam sie.
bo nawet z mezem sie nie kochalismy w dni płodne…

viola86 Dodane ponad rok temu,

hm.. tak sobie siedze i myśle o tej bezpłatnej konsulatcji w prywtanej klinice,są one dostepne wszędzie? jak się o tym dowiedziałaś że taka bezpłatna porada jest?

biga83 Dodane ponad rok temu,

Dowiedziałam sie ze stronu invimedu. 20 sierpnia jakas akcja ruszyła.
musisz zobaczyc na stronie.
a ja dostałam @…..
nio ciesze sie w sumie. bo zawsze miałam skąpą i krótka.
a teraz od dwoch miesiecy jest dużo mocniejsze. wiec moze sie coś reguluje.

viola86 Dodane ponad rok temu,

biga83 a skad jesteś bo teraz wyczytałam że w invimedzie są bezpłatne konsulatacje ale z tego co udalo mi się wczytać tylko we Wroclawskim oddziale 🙁

Kurcze teraz doczytałam że w Gdynii też były bezpłatne konsulatcje ale zapisy od 6 do 10 września bo to nowa klinika i tak “na zachete’ jako dni otwarte zrobili zapisy na bezpłatne konsultacje… 🙁 szkoda

biga83 Dodane ponad rok temu,

to musisz patrzec na stronie.
moze akurat za pare dni cos tam bedzie bezpłatne.
trzeba to kontrolowac.

biga83 Dodane ponad rok temu,

hej dziewczynki 🙂
jejciu jak ja sie stresuje.
wiem ze to badanie jest bardzo ważne. bo moze przekreślić wszystko.
wiec bardzo was prosze o trzymanie kciuków.
Życze miłego dnia.

paszulka Dodane ponad rok temu,

🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: Moja walka o mały cud :)

Dodaj komentarz

Książka kucharska
Proste ciasta, ciasteczka i dania dla dzieci
Dziewczyny, czy macie jakieś sprawdzone przepisy na słodkości, ale nie tylko, które Wasze 6 - 7 i więcej latki lubią pałaszować? Chodzi mi o przepisy, które robi się szybko i w miarę
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Marzy mi się...
Pójście na farmację:D Któraś z Was może się coś na ten temat wypowiedziec??
Czytaj dalej