moje objawy

na wstępie napszę, że moje cylke są regularne – 28 dni, dzisiaj 26 d.c.
przytulanko było 14 – owulacja 15-16 (stwierdzona testem owulacyjnym i bólami jajników). Od 16 ciągłe bóle jajników i podbrzusza – nie ciągłe ale właściwie codziennie. Do tego dość częste oddawanie moczu, bóle piersi przy dotyku, piersi też śa jakby nabrzmiałe i no i ta białą wydzielina.
Nie wiem czy dzisiaj już testować czy lepiej zaczekać do soboty?

29 odpowiedzi na pytanie: moje objawy

  1. Re: moje objawy

    Witaj,
    mój cykl jest identyczny ja też mam dzisiaj 26 dzień
    Moje objawy to brak bólu piersi na zblizający się @ chociaż zawsze juz sie pojawiał bardzo wcześnie że nie mogłam sie dotknąć. czoraj i dzisiaj wstawałm w nocy żeby zrobic siku chociaz nigdy mi sie to nie zdarzało.
    NA poczatku po owulacji tez bóle podbrzusza, czasami dziwne osłabienie, wyczulony zapach na perfumy. Niestety wczoraj robiłam test wyszedł negatywny ale zdarza sie że podobno może to za wcześnie bo @ mam dostac 03.03.
    Przytulanko było tylko w 12 dniu cyklu także jakbyym była to wielki cud. Czekam do @ bo czuje sie ciążowo no ale zobaczymy. Acha wczoraj wielki katar i ogólnie osłabienie grypopodone, ale niektóre przyszłe mamusi epodobno tez tak miały. Badzmy pełne nadzieji.

    Aga

    • Re: moje objawy

      dlatego troche obawiam się zrobić już test – choć bardzo mnie kusi!!! Chyba zaczekam do soboty! Acha zapomniałam dodac, że piersi też bardzo bardzo mnie swiędzą! chciałam sprawdzić też szyjkę macicy ale nie za bardzo umiem rozpoznać objawy! Szukam tylko zasinienia 🙂

      • Re: moje objawy

        Ja miałam takie same objawy, kiedy zaszlam w ciąże. Z testem moze poczekaj jeszcze, bo w 26 dc moze nie wyjsc. Proponuje najwczesniej w dniu spodziewanej mieisiaczki lub nawet 1-2 dni po terminie. Wszystko wyglada na to, ze zobaczysz 2 kreski 🙂 Trzymam kciuki,
        Aneta

        • Re: moje objawy

          Witajcie, no to jest nas już trzy z podobnymi objawami. Moje cykle są 31-33 dniowe. @ mam dostać ok 3.03 ale zważywszy na krótszy luty około 6 marca. Przytulanko było w 18 i 21 dniu cyklu. Teraz czuję się jakbym miała grypę, poza tym tydzień temu tak bolał lewy jajnik, że nie obeszło się bez nospy. Od wczoraj natomiast doszedł do tego lekki ból piersi, który się nasila i biała wydzielina. Oj, dziewczyny trzymam za nas kciuki!!
          Mam jeszcze pytanie, czuję się jak przy grypie: katar, ból głowy itp.
          Jakie leki przeciwgrypowe bierzecie (aby jakoś funkcjonować) starając się jednocześnie o dzidzię? Lekarz pozwolił mi brać Panadol.

          • Re: moje objawy

            Panadolu generalnie nie wolno brać w ciąży. W okresie poowulacyjnym przy staraniach lepiej ratować sie naturalnymi metodami, herbatką z lipy, z malin, syropik z cebuli.

            • Re: moje objawy

              Ja miałam identico objawy, ale dziś dostałam @. Buuu…..oczywiście Tobie tego nie życzę.

              • Re: moje objawy

                Witajcie!
                Jestem pierwszy raz na waszym forum i może wy mi cos doradzicię.
                Zrobiłam sobie testy ciążowe 2 i obydwa wyszły pozytywne, po czym udałam się do lekaża i zrobił mi usg i powiedział ze jest brak ciąży,że on nic nie widzi i już sama nie wiem co zrobić. Proszę od was o rade może wiecie o takim przypadku. Pozdrawiam

                • Re: moje objawy

                  moze masz torbiele na jajniku? Dziwne. Jesli nie ma ciazy, to cos musi sie dziac w Twoim organizmie. Skonsultuj sie z innym lekarzem, zrób bete…moze cos sie wyjasni 🙂

                  • Re: moje objawy

                    ja chyba za wcześnie przyjęłam moje objawy jako zapowiedź ciąży 🙁 dzisiaj przestały mnie boleć piersi za to zaczął strasznie boleć brzuch jak na @. Jeszcze dwa dni do oczekiwanej a raczej nieoczekiwanej @ a brzuch boli i to chyba oznacza koniec nadziei 🙁 – choć ciągle sie łudze! Trzymam kciuki za pozostałe dziewczyny!!!

                    • Re: moje objawy

                      Proponuję Citrosept-wyciąg z pestek grapefruita (jest bezpieczny dla ciąży). Smakuje paskudnie, ale wzmacnia odporność, a w przypadku przeziębienia także leczy.
                      Zdrówka życzę
                      a

                      • Re: moje objawy

                        Witaj
                        Moje objawy były podobne szczególnie to oddawanie moczu i bóle piersi, myslę że z testem poczekaj do dnia nastepnego po dniu spodziewanej @. Chociaż mysle, że i tak będą II. Powodzenia

                        • Re: moje objawy

                          Witaj Beata,
                          jak tam u Ciebie dostałaś @, a moze zrobiłaś test? U mnie narazie nie mam objawów przyjścia @ może troche boli brzuszek, ale ja raczej nie miałam bółów brzucha przed przyjściem @. Temperaturka rano 37,2 piersi wogóle nie bolą.Wczoraj jak smarkałam nosa to miałam plamy krwi, no i ogólnie czuje sie bardzo żle bo ten katar daje mi sie we znaki. Podobno w ciąży sluzówka nosa jest bardziej ukrwiona i dlatego moga być plamki krwi na chusteczce. Objawem na przyjście @ było brudzenie bielizny juz dwa dni przed nia a ja narazie tego nie mam. Nie chce sie już cieszyć bo psychika potrafi działać cuda ale jestem pełna nadzieji czeg i i Tobie życzę
                          Pozdrawiam

                          Aga

                          • Re: moje objawy

                            niestety powoli tracę nadzieje – @ jeszcze nie dostałam ale czuję się coraz bardziej @, piersi przestały boleć, temperatura 36,8 ale ja nie mierze codziennie więc to mi nic nie mówi 🙁
                            zastanawiam się czy kolor moczu jakoś specjalnie się zmienia w czasie ciąży?

                            • Re: moje objawy

                              nie wiem co mnie podkusiło ale poszłam sprawdzić szyjkę 🙁
                              choć sie na tym wcale nie znam 🙁 niestety zobaczyłam krew na palcu!!! więc to pewnie już jutro przyjdzie ta okropna @!
                              tylko teraz strasznie boli mnie jajnik i obawiam się czy przez to badanie sobie tylko nie narobiłam jakiegoś kłopotu!
                              p.s. co to znaczy “szyjka wysoko” – tzn, że nie można jej dosięgnąć palcem? Ja mam “tam” strasznie ciasno!

                              • Re: moje objawy

                                Szyjka gdy jest wysoko to tez mi ię wydaje że nie mozna jej dosięgnąc palcem ale ja sie na tym nie znam. Wiesz ja też mam bardzo ciasno nawet mąż stwerdził że ostatnio tak właśnie jest i u mnie jest śluż taki biały i jakby takie niteczki.
                                Ja tez cały czas sprawdzam czy czasem nie ma juz brudzenia bielizny ale jak narzaie nic nie widać.

                                Aga

                                • Re: moje objawy

                                  Szyjka gdy jest wysoko to tez mi ię wydaje że nie mozna jej dosięgnąc palcem ale ja sie na tym nie znam. Wiesz ja też mam bardzo ciasno nawet mąż stwerdził że ostatnio tak właśnie jest i u mnie jest śluż taki biały i jakby takie niteczki.
                                  Ja tez cały czas sprawdzam czy czasem nie ma juz brudzenia bielizny ale jak narzaie nic nie widać.

                                  Aga

                                  • Re: moje objawy

                                    Ja miałam bole podbrzusze jeszcze przez tydzien po stwierdzonej ciąży:) To o niczym nie swiadczy. podobnie bolące piersi: mogą być objawem ciąży, mogą być objawem wzrostu prolaktyny (nawet w granicach normy, ale jednak wzrostu) oraz kilkoma innymi czynnikami.
                                    Chyba nie da się przeswiadczyć o tym, ze jest ciaza bądz jej nie ma do pewnego momentu. Zrób bete, albo przynajmniej zwykły test (choc ja w nie srednio wierze)
                                    Pozdrawiam i zycze, zeby jednak sie udało

                                    karkoj

                                    • Re: moje objawy

                                      niestety choć temperatura dzisiaj 37,0 tzn. wzrosłą od wczoraj ale zaraz po tym przyszła okropna @ – koniec marzeń, że tym razem się udało 🙁
                                      Trzymam kciuki za Ciebie

                                      • Re: moje objawy

                                        Witaj,
                                        Ja tez jestem załamana chociaż jeszcze nie dostałama ale robiłam dzisiaj test niestety negatywny, koniec złudzeń

                                        Aga

                                        • Re: moje objawy

                                          Panadolu? przecież to jest paracetamol, a to jest właśnie w ciąży dozwolone…

                                          Ola i Ninka 2 l.

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: moje objawy

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general