moje życie..

naoglądałam się i nasłuchałam wykonawców w Sopocie i teraz mam powera. Występ Feel dodatkowo mnie uskrzydlił.
I cio ja mam począć w wieku 32 lat jak nadal bełczę o śpiewaniu?
Mogę coś zrobić by spełniło sie moje marzenie?
Czy już za stara jestem?

Nie śpiewałam wieki…
Boszzzzzzzzzeeeeeeee! znów mnie naszły myśli o ciekawszym życiu…gdzie żyję całą sobą…

Coraz częściej myślę co będzie jak wrócę do pracy?
Nie chce mi się siedzieć za biurkiem i robić nudne rzeczy. Chciałabym robić coś co mnie spełnia, robić coś co lubię, czuć że żyję..

a wasze życie też nie jest takim jakim byście chciały żeby było?


Julia&ktosik [oby]

42 odpowiedzi na pytanie: moje życie..

  1. Re: moje życie..

    Jesli spiew to Twoja pasja to podazaj za nia. Wiek nie ma nic z tym do rzeczy, liczy sie talent i pasja i wytrwalosc w zmierzaniu do celu! Zycze tejze wytrwalosci uwienczonej sukcesem!

    • Re: moje życie..

      nie przejmuj sie..spiewac kazdy moze…;)
      a co do mojego zycia….pomysle o tym jutro..bo dzis impreza sie szykuje;)

      claudia

      • Re: moje życie..

        Heh…zawsze jest coś, co trzeba zrobić:) a się nie zrobiło!
        ja też mam pewneinplan do spełnienia. Wszystko zależy od nas! mi póki co nie stracza odwagi.


        Jeremi i Matyś

        • Re: moje życie..

          A widziałaś amerykańskiego idola?
          [Zobacz stronę]
          W życiu wszystko jest możliwe

          Magda, Iga(11) i Filip(8)

          • Re: moje życie..

            warto probowac – a co ma wiek do pragnien??? ja ucze prywatnie kobite ktora po 60 chciala zaczac sie uczyc jezyka bo nigdy nie bylo na to czasu ani pieniedzy a teraz ma i korzysta. I wcale jej kiepsko nie idzie 🙂
            POZDRAWIAM I TRZYMAM KCIUKI 🙂

            MAJUTEK

            • Re: moje życie..

              ciotka to z anglii jest 😉

              Paula i

              • Re: moje życie..

                W dobrym momencie zadalas to pytanie. Wlasnie sobie uswiadomilam w wieku 30 lat, ze nie wiem, czego chce, jest mi zle, gdzies ulecialo ze mnie poczucie szczescia, probuje sie wsluchac w siebie, zeby sie dowiedziec, o co mi chodzi. Nie wiem… Nie czuje sie na silach podjac radykalnych krokow, a przez to, ze ich nie podejmuje, sil mam coraz mniej. Bledne kolo. Chcialabym zamienic biurko w biurze na stanie za barem, we wlasnym barze. Niby proste, a jednak na razie ponad moje sily.

                11.09.05

                • Re: moje życie..

                  Ja też nie do końca jestem zadowolona ze swojej pracy,ale brakuje mi odwagi na zmianę,Dlatego trzymam kciuki za ciebie,do odważnych świat należy. Powodzenia.

                  • Re: moje życie..

                    No widzisz, jak mnie zmuliło zakręcona jestem, miało być brytyjskiego…

                    Magda, Iga(11) i Filip(8)

                    • Re: moje życie..

                      dla mnie też to wszystko ponad moje siły..


                      Julia&ktosik [oby]

                      • Re: moje życie..

                        A właśnie, że dasz radę! ja też dam:) zobaczysz!”))))


                        Jeremi i Matyś

                        • Re: moje życie..

                          Wiesz, na pewno każdy chciałby pracować na wysokim stanowisku, w pracy ceikawej, muzyka, film, zarabiać duze pieniądze, śpiewać, grać itp. Moje życie…. jest takie o jakim marzyłam. Mam wspaniałą córeczkę, o której zawsze marzyłam, jest zdrowa i piękna, mam super męża, nie brakuje nam niczego prócz kasy może, troszeczkę więcej by się przydało, żeby nie liczyć pieniedzy kupując podstawowe rzeczy, żyć w miarę wygodnie. O karierze na ekranie nie marzę Chciałabym mieć dobrze płatną pracę w branży, która się interesuję, chciałabym być dobra w tym, co… chciałabym robić

                          • Re: moje życie..

                            Ze mną jest identycznie 🙁 od kilku dni…kurde może to kryzys wieku?:)

                            Ania i

                            • Re: moje życie..

                              nio właśnie dlatego sobie marzę, zastanawiam się..
                              Kariery nie chciałabym robić

                              tak jak napisałaś: Chciałabym mieć dobrze płatną pracę w branży, która się interesuję, chciałabym być dobra w tym, co… chciałabym robić -ja teżżż

                              jak sobie spojrzę wstecz na mojej mamy zycie to ja nie chcę tak jak ona biedować, znosić mase cierpień i nic nie mieć z tego życia. I tu właśnie u mnie rodzi się pytanie od czego zacząć?


                              Julia&ktosik [oby]

                              • Re: moje życie..

                                Jesli dobrze przeczytałam, chciałabyś śpiewać. Może najlepiej zaczać od dobrego nauczyciela śpiewu, potem castingi jakieś, żeby się pokazać. Serio. Jakoś musisz zostać zauważona, może są inne drogi, nie znam się A wiek… jeśli masz naprawde talent, nie ma zbyt wielkiego znaczenia, poza tym jetses jeszcze bardzo młoda przecież.
                                Mnie pasjonuje windykacja, piszę teraz pracę mgr na ten temat, póżniej chciałabym w tym pracowac, a co z tego wyjdzie… zobaczymy

                                • Re: moje życie..

                                  Kochana, i o to chodzi, że by wyjść i coś zaśpiewać to trzeba mieć b. dobry głos.. A ja długo nie śpiewałam..


                                  Julia&ktosik [oby]

                                  • Re: moje życie..

                                    I tym sposobem sie dowiedziałam, że forum wraca do życia;)

                                    Magda, Iga(11) i Filip(8)

                                    • Re: moje życie..

                                      Na razie to ja moge dac rade doleciec do Barcelony
                                      Reszte obgadamy na miejscu, przy winku.

                                      11.09.05

                                      • Re: moje życie..

                                        Niby ze taki early midlife crisis?

                                        11.09.05

                                        • Re: moje życie..

                                          Ooo, wreszcie widzę Twoje zdjęcie!
                                          Mój mąż przyleciał zaraz i stwierdził, że ” skądś Cię zna”…. Aśka????;)))))))


                                          Jeremi i Matyś

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: moje życie..

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general