Naderwane wędzidełko!

Dziewczyny..wlasnie przed chwila wróciłam z malym ze spaceru..i polała sie pierwsza krew. Maly niedawno zacżal chodzic…wiec wyjelam go z wozka.. Najpierw trzymałam go za rączke..potem na chwile pusciłam..i moje dziecko…sie rozpędziło..i zaryło twarzą w chodnik.Wszystko działo sie tak szybko, ze nie zdązyłam tego nawet zarejestrowac.On strasznie płakał i leciała mu krew z buzi..wzielam go na rece i przyszlam do domu. Po wytarciu wszystkiego okazało sie ze naderwał sobie całkiem mocno wedzidełko…górna warga spuchnieta jak balon.Ale krew juz nie leci, a maly jest juz wesoły. Nie chce panikowac, wiem ze juz ktoś mial podobną sytuacje… Nie wiem..czy to zostawic..czy to sie samo zrosnie? Jak myślicie?

3 odpowiedzi na pytanie: Naderwane wędzidełko!

  1. Re: Naderwane wędzidełko!

    U nas było to samo. Jasio uderzył buzią w stół, krew lała sie strasznie, usta spuchnięte. Po niedługim czasie krew przestała lecieć, co chwilę zaglądałam mu do buzi. Pech chciał że po dwóch dniach Jaś uciekał przed siostrą i przewrócił się na dywan. Znowu lała sie krew z tego samego miejsca. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło. Dzisiaj po tym wydarzeniu nie ma już śladu.
    Będzie dobrze, nie martw się!


    mro,Karolinka (7 l.) i Jaś (1 r.)

    • Re: Naderwane wędzidełko!

      Dzieki za pocieszenie…Antos juz dzisiaj znowu biega..tyle ze na razie nie puszczam go samego na chodniku ;-)…opuchlizna troche zeszła, krew nie leci…wiec pwnie sie goi.Zyczymy jak najmniej wypadków 😉

      • Re: Naderwane wędzidełko!

        Jasiowi tez sie zdarzylo cos takiego, jest wszystko w porzadku

        Ewa i roczny Jaś

        Znasz odpowiedź na pytanie: Naderwane wędzidełko!

        Dodaj komentarz

        Mozarella w ciąży

        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

        Czytaj dalej →

        Ile kosztuje żłobek?

        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

        Czytaj dalej →

        Dziewczyny po cc – dreny

        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

        Czytaj dalej →

        Meskie imie miedzynarodowe.

        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

        Czytaj dalej →

        Wielotorbielowatość nerek

        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

        Czytaj dalej →

        Ruchome kolano

        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

        Czytaj dalej →
        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
        Logo
        Enable registration in settings - general