Nadżerka a ciążą

Witam serdecznie w ten wiosenno-zimowy poranek. Mam takie pytanie: lekarz stwierdził u mnie podczas ostatnego badania dużą nadżerkę. Jestem w 19tc i w dniach spodziewanej miesiączki, zwłaszcza jeśli trochę za dużo sprzątam lub się forsuje mam taki leciutko podbarwiony krwią śluz. Powiedzcie mi proszę, czy to może powodować ta duża nadżerka? Mój gin wprawdzie nadmieniał, że mogą pojawić się jakieś plamienia, ale to nawet trudno nazwać plamieniem, bo to się zdarza tylko (sorry za dosłowność) w toalecie i nie w ciągu całego dnia. Proszę o jakiekolwiek podpowiedzi. Acha, nic mnie przy tym nie boli, ani nie dokucza. Dziękuję serdecznie.


Olusia

4 odpowiedzi na pytanie: Nadżerka a ciążą

  1. Re: Nadżerka a ciążą

    JA TEZ MAM NADRZERKE I JESTEM W 8T I7D I WE WTOREK MIAŁAM PLAMIENIE JEDNODNIOWE O ZABARWIENU JASNOBRAZOWYM POJAWIŁO SIE MNIEJ WIECEJ W DNIU KOLEJNEJ MIESIACZKI KTOREJ NIE MAM ALE NA WSZELKI WYPADEK POLECIAŁAM DO LEKARZA A ON ZE WZGLEDU NA TO ZE JEST TO CIAZA DŁUGO OCZEKIWANA I PO LECZENU DAŁ MI KAPROGEST I LUTEINE JESTEM SPOKOJNA I TOBIE TEZRADZE POWODZENIA

    • Re: Nadżerka a ciążą

      Dzięki. ale ja do 17tc brałam Duphaston i lekarz kazał odstawić, bo po dokładnym badaniu stwierdził, że nie potrzeby bym go dalej brała. Poza tym 2 tygodnie temu byłam u niego na wizycie i robił mi wszelkie możliwe badania USG oraz pobrał wymaz cytologiczny, więc widać, ze to nie to. Ale dziękuję za odpowiedź i zycze powodzenia.


      Olusia

      • Re: Nadżerka a ciążą

        czesc, ja wlasnie zaczelam 18tc i tez mam duza nadzerke. Rozmawialam z trzema lekarzami na ten temat – nie ma powodow do niepokoju. Kazdy z nich stwierdzil, ze koniecznie jest jedynie obserwowanie co sie z ta nadzerka dzieje podczas kolejnych wizyt lekarskich. Plamienie (ktorego ja, odpukac, nie doswiadczam) jest rzecza normalna. Zwykle nie trzeba robic nic, ale w skrajnym przypadku konieczne moze sie okazac przeprowadzenie zabiegu (tylko jeden lekarz o tym nadmienil), ktory przeprowadza sie w szpitalu i wtedy trzeba tam zostac kilka dni. Ale wiaze sie to z jakims ryzykiem utraty ciazy, wiec to ostatecznosc, niezwykle rzadko stosowana. Radze Ci sie tym nie martwic – na pewno wszytsko bedzie dobrze.

        Magda & Malenstwo 03.09.2004

        • Re: Nadżerka a ciążą

          Cześć! Dzięki serdeczne za wsparcie. Dzisiaj nic się nie dzieje – na szczęście! W zasadzie ja to miałam tylko raz wczoraj i dzisiaj rano i to wielkie w sumie nic, ale wiadomo jak każda z nas jest przeczulona…W sumie to jestem zła na siebie, że ze mnie taka panikara no ale trudno, jakoś trzeba z tymi żyć

          A jak u ciebie z ruchami? Ja czuję takie bulgotanie i burczenie, śmieszne i przyjemne, choć do końca nie jestem pewna czy to TO?! Ale przed ciążą czegos takiego nie odczuwałam, więc mam nadzieję, że to Dzidzia. Pozdrawiam serdecznie. Ola


          Olusia

          Znasz odpowiedź na pytanie: Nadżerka a ciążą

          Dodaj komentarz

          Mozarella w ciąży

          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej →

          Ile kosztuje żłobek?

          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej →

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

          Czytaj dalej →

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej →

          Wielotorbielowatość nerek

          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

          Czytaj dalej →

          Ruchome kolano

          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

          Czytaj dalej →
          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo
          Enable registration in settings - general