Mam pytanie – czy jeśli producent nie jest w stanie w ciągu ponad pół roku naprawić mi sprzętu to mogę żądać wymiany na nowy?
Sprawa wygląda tak:
w marcu kupiliśmy wzmacniacz – renomowanej firmy, odpowiednio drogi (jak dla mnie kilkulrotnie za drogi, ale mąż jest audiofilem…). Po niecałym miesiącu wzmacniacz przestał działać. Oddaliśmy do naprawy gwarancyjnej. Na czas naprawy dostaliśmy wzmacniacz zastępczy. Wszystko byłoby pięknie, tylko ten zastępczy jest czarny, a nasz był złoty i pasuje do reszty sprzętu, w przedpokoju (malutkim) ciągle mi leży pudło z tego zastępczego, które muszę trzymać, bo w końcu chyba go kiedyś oddam, no i boję się, że mi dziecko np. coś mechanicznie we wzmacniaczu uszkodzi i jak ja to cholerstwo zwrócę? A w naszym podobno popsuł się jakiś malutki procesorek, był to pierwszy przypadek na świecie, żeby akurat to padło i od pół roku mają problemy ze ściągnięciem go z Japonii… Najchętniej żądałabym żeby dali mi nowy – ale mam jakieś podstawy? No i to, że użytkuję zastępczy? Pomóżcie proszę…
Pozdrawiam,
2 odpowiedzi na pytanie: naprawa gwarancyjna
Re: naprawa gwarancyjna
Przeczytaj warunki gwarancji na jakiech kupiliście ten sprzęt. Na mój zdrowy rozsądek naprawa moze trwać np 3 tygodnie nie poł roku. Jeśłi się nie da naprawić to wydaje mi się, ze macie prawo zażądac nowego sprzętu. Sprawdz w gwarancji
Pozdrawiam serdecznie i życzę korzystnego dla Was załatwienia sprawy
ika i Igor 01.04.2004
Re: naprawa gwarancyjna
Chyba poprostu wiedzą jaki “sort” ludzi kupuje ich sprzety i że gdyby takiemu uniemożliwić słuchanie muzyki (a wzmacniacz to przecież podstawa) to mieliby zablokowaną linie telefoniczna do czasu naprawienia :). Swoją droga jestem niemal pewna, że jak już odzyskamy nasz, to czarny pójdzie do sprzedaży jako “nowy”.
A nie wiesz może, czy jak już naprawią to dostanę przedłużenie gwarancji – i na cały sprzęt czy tylko na ten p… procesorek?
Pozdrawiam,
Znasz odpowiedź na pytanie: naprawa gwarancyjna